Új hozzászólás Aktív témák
-
VTom
veterán
Hú, de felvettem a sztoriszálat. Monger halott, irány vissza Athénba. Előtte még elkísérek egy hölgyet Mykonosra.
Mindeközben elhullot három kultista, és 4 zsoldos.Lvl 25, Assassin build. Ilyet építettem az első végigjátszáskor is, nagyon fasza.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
Nagyon durva, hogy milyen szinten kidolgoztak egy ekkora méretű világot.
Sokan fikázták ezt a játékot (is) ,de szeirntem amit open world szinten művel a Ubisoft, az már művészet.
Nagyon jól ötvözik a történelmet a fiktív sztorival és az adott kor mondavilágával, és mint RPG is jól vannak felépítve az új részek, de a legjobban ilyen téren ez a rész sikerült szerintem. Nyilván ez is a leggazdagabb mondavilág a három közül.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz tibaimp #3779 üzenetére
Igen, és ha megfigyeled, mindig kétféle user fikázza a játékaikat:
1. 4 óra után abbahagytam, mert szar (egy töb 100 órára tervezett open world RPG-t, érted...)
2. 200 óra után abbahagytam, mert nagyon repetitív, és unalmas. (de beletett 200 órát, érted...)Az indok meg mindig a repetitív, menj el A-ból B-be, szedd össze ezt, vagy öld meg azt, aztán vidd el C-be, mission completed. Hát mégis miből kellene állnia egy open world játéknak? Minden OW játéknak ez a lényege, max a küldetések köré szőtt sztorik különböznek.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
Egyébként kicsit nehéz megszoknom a billentyűzetes irányítást, elég sok a baki
Mindig kontrollerrel játszottam az AC játékokat, a Mirage és ez az első, hogy billentyűzettel próbálkozom, hát, egy-egy harc közben azért előfordul, hogy csak lesek, hogy mit keresek a desktopon
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz spleenszuru #3791 üzenetére
Az Odyssey-hez és az Origins-hez jött 60fps patch, teljesen fluid az élmény. Szerintem oleden HDR-rel szebb is, mint PC-n.
Most PC-n is szeretném végigjátszani, ott kezdtem újra, ill. egy 30 órás, kb. 20%-os mentést folytattam.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz tibaimp #3801 üzenetére
Én igen. Nem rossz, de nem fogott meg annyira.
A gyilkosságokat nehezebb kivitelezni lebukás nélkül, kicsit a Unity-re hajaz ilyen téren (figyelemelterelés, kulcsok ellopása, stb)
Nekem nagyon hiányzik benne az open world.
A régi AC-kre ennyiben hasonlít.Az Odyssey jobban leköt most
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz spleenszuru #3815 üzenetére
Én el voltam utazva, és vizsgáim vannak, majd ha befejeztem, akkor visszatérek. Ma van az utolsó 20:00-tól.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
Persze, nem vagyunk egyformák.
Az Origins viszont mint játék, szerintem jobban össze van rakva, főleg grafika és effektek terén.
Egyébként meg totál más a kettő, az Origins számomra az ultimate assassin's creed játék, mindent meg lehet oldani lopakodással (kivéve 1-2 boss fight), nagyon rá lehet érezni a belopakodok, megölöm, kilopakodok stílusra, én így vittem végig mindkétszer.
Az Odysey nekem inkább egy ókori görög kaland rpg, annak viszont első osztályú. Assassin's Creed játékként nehéz elfogadnom a mai napig.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
Szerinetm meg igen. Vitatkozzunk ezen!
Mikor megjelent az Odyssey, szinte zéró effekt volt benne, se köd, se füst, se por, se szálló lóf*szok a szélben. Valamelyik későbbi patch-el jöttek be ezek.
Nem azt mondom, hogy az Odyssey csőnya, sőt, a mai napig az egyik legszebb játék.
De az Origins jobban ki lett dolgozva, több idejük is volt rá, és más stúdió készítette. hasonlítsd össze pl. az átvezető videokat a kettőben.Nyilván az Odyssey-ben kb. 2x annyi van mindenből.
Én egyébként mindkettőt imádom, és elő-előveszem őket.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz tibaimp #3890 üzenetére
Érdemes pedig, jó sztori, szép grafika, és abban a részben jött be a lopakodás.
Kicsit ehhez hasonlóra csiszolták a Mirage-t, meg kell tervezni a merényleteket, több alternatíva lehetséges, és ha ügyes vagy, csak a célpontot kell megölnöd, és elszökni.2x játszottam végig, nekem nagyon tetszett.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz spleenszuru #3898 üzenetére
Én is így csináltam anno. Még laptopon játszottam végig az elsőt és a másodiknak mindhárom részét, a 3-at, és a Black flag-et. A Black flag-et 720p-ben, full grafikával FullHD-n már erősen vissza kellett venni a beállításokból. A Unity-re már PC-t kellett építenem, GTX760-at szerettem volna, mert az vitte 60fps-sel FuLLHD-n, végül GTX970 lett belőle. Régi szép idők
Rouge-nál elakadtam egy hajós bug-on, és félbe is maradt, mert elölről kellett volna kezdenem.
Syndicate nagyon nem tetszett. Origins, Odyssey, Valhallát meg már kibeszéltük.Nem szeretnénk átnevezni a topikot Assassin's Creed topikra? Igazából az a pár ember, aki itt van, szereti a sorozatot, és talán elfér, ha az összes részről egy helyen beszélgetünk. Pl. a Mirage-nak nincs is külön topikja.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz spleenszuru #3900 üzenetére
Az Origins-ben szokot néha aktivitás lenni.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
Úgy látom ebben van a legtöbb hsz.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz spleenszuru #3903 üzenetére
A régiek már nem aktívak.
Valhallának és Mirage-nak nincs is saját topikja, az Origins topikban is Valhallás téma megy épp.
Szerintem lenne értelme, és itt mindenki játszott minden résszel, szeritnem többet tudnánk segíteni egymásnak.szerk.: rosszul írtam, Valhallának van toikja, csak nem valami aktív.
[ Szerkesztve ]
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
-
VTom
veterán
Nem hiszem, hogy idetévednek a notórius ubisoft fikázók. Az inkább népszerűbb topikokban menő.
De mindegy, csak egy ötlet volt, maradjon akkor így.
Viszont délután olyat toltam a Mirage-gal, hogy megint kedvet kaptam hozzá, és nem tudom kivel megbeszélni
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz Agent_007 #3914 üzenetére
Odyssey is megy, de ma Mirage kedvemben voltam
Semmi extra, csak egyrészt rácsodálkoztam, hogy hogy néz ki, másrészt végre elkaptam a játékmenetet. Egy erődbe kellett besurranni, ahol egy beépített ember segített, és ki kellett iktatni az egyik boss-t. Kb. egy óra volt a küldrtés, de baromira élveztem. Nem is olyan rossz játék ez.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
Azt én is várom. Kíváncis leszek, hogy melyik irányt fogják továbbvinni.
Marad-e az open world, nagy, felfedezhető területekkel, rengeteg mellékküldetéssel, tennivalóval, vagy folytatják a Mirage féle kihalt világot, ahol igazából csak a merényletek kivitelezéséből áll a játékmenet.Én személy szerint az elsőnek örülnék jobban, még inkább a kettő keverékének, nagy, nyílt világ (ez mindig is ment a Ubisoftnak) mellé pedig tervezhető küldetések. Plusz még egy régi AC-ket idéző sztori, és meg is vagyunk
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
-
VTom
veterán
Nekem is tetszett mind a három, Origins kb. 80-90 óra, 2 végigjátszás, DLC-ket még nem próbáltam, Odyssey 230 óra PS + 60 óra PC, jelenleg a második végigjátszás van folyamatban PC-n, Valhalla 216 óra eddig, lement az alap sztori, az ír és francia DLC, nemrég kezdtem a Ragnarök-t.
A három közül a Valhalla az, amit eszembe sem jutott még egyszer végijátszani. Nekem nagyon hiányoznak belőle a mellékküldetések, pedig gyönyörű, és nagyon hangulatos a világa, szivesen kalandoznék benne.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz spleenszuru #3938 üzenetére
Odyssey szerintem nagyobb, és sokkal tartalmasabb a világa is.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz Creative997 #3946 üzenetére
Ha jól tudom, hivatalosan még nem erősítette meg a Ubisoft, de elvileg készülőben van.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
Én minden opern world RPG-t HUD nélkül játszom, sokkal jobb az élmény úgy.
Nem pakolok ki jelölőt sem, előkapom a farzsebemből a térképet, ha kell, mindt az ókorban
Egy idő után már úgyis kiigazodok az adott területen, és tök jó később is visszamenni, fejből tudom, hogy merre kell menniEverybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz spleenszuru #3963 üzenetére
tarts egy kis szünetet
Az alvilág sokkal jobb, mint az Elysium.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz Creative997 #3972 üzenetére
Iránytűt/minimapet nem használok.
Egy időben még a kovácsot is úgy kerestem meg a faluban Sétálgattam, amíg meg nem hallottam a kalapálást, aztán elindultam a hagn irányábaEverybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
A HZD nekem sem adta anynira, az elején tetszett, de végül nem játszottam végig.
A második része viszont teljesen más liga.Odyssey-vel én úgy vagyok, hogy egyszer lement PS4-en, de utána is elő-elővettem, most PC-n van ugyanez, ha van kedvem hozzá, akkor pár napig azzal játszom.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
Új hozzászólás Aktív témák
- Macbook Pro 13" - 2017 gyártás, i7 16/256GB, touchbar, garancia, szürke (67)
- Macbook Air 14" - 2022, M2, 8/256GB, Apple gar, 100% akku, doboz, ezüst (02)
- Macbook Retina 12" - 2016, 8/256GB, garancia, doboz, ezüst (70)
- ÚJ - M3 MAX MacBook Pro 14" Zoll - 1.6M helyett - 1.200.000 Ft - 1 ÉV Apple garancia
- Új - 16.2" MacBook Pro M3 MAX 14C / 30C 36GB / 1 TB - Magyar - AKCIÓ
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs