-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xezs
tag
Sziasztok, tud valaki egy olyan klubot, ahol rá tudnék menni a daily car loot-ban a Ferrari FXX-re? Ehhez kellene legalább 10 tag akiknek van S osztályú kocsija. Garage levelem 12, a mostani szezonban 39 ezer pontot hoztam a mostani klubnak, de unom hogy senkit se érdekel az FXX.
-
Xezs
tag
válasz quailstorm #2677 üzenetére
Én is szenvedek multiban A9-ben, de én mástól. A8-ban sokkal jobban lehetett defenzív taktikákat alkalmazni a kiütés (KD) ellen, de A9-ben én úgy látom, hogy sokkal kevesebb taktika van. Pl A8-ban nagyon sokszor tudtam úgy fordítani a kocsit, hogy vagy nem, vagy csak nehezen tudott kiütni aki rámtapadt (ezt úgy képzeld el hogy mellettem halad, rámnyomul és akkor én befordítom a kocsit őfelé és full nitroval próbálom tolni ki). A9-ben eddig két dolgot találtam ami segít kivédeni a KD-t: egyrészt a nitrót jobban menedzselni mint a KD noobok, meg igyekezni elkerülni őket akár a pálya szélére sorolással is. Megjegyzem aki izomból KD-zik az szinte kivétel nélkül végül hátul kullog az eredménytáblán. Olyan 10-ből 9-szer. A8-ban is ugyanennyi KD noob volt, csak valahogy nem volt ennyire egyszerű kiütni valakit, mint A9-ben.
[ Szerkesztve ]
-
Xezs
tag
válasz quailstorm #2680 üzenetére
Miről írnál cikket? A Vivendi és GL kapcsolatáról? Mert az nagyon érdekelne. A8-ban sikerült végignéznem ahogy a Vivendi pénzéhsége kinyírja a játékot. Azon pl nagyot röhögtem mikor a Vivendi által futtatott valami kutyaütő zenekarra építettek fel egy eventet és abban lehetett megnyerni a BMW M2 SE-t. A kocsi mondjuk jó
-
Xezs
tag
válasz Rigormortiis #2690 üzenetére
Szerintem a kiütést felejtsd el, úgy értem ne próbálkozz vele, csak ha nagyon szorult helyzetben vagy. Én azt látom, hogy akik állandóan a kiütést nyomják, azok végül hátul maradnak mert nem marad erejük meg nitrójuk ahhoz hogy előre haladjanak. Sajnos sok kis noob nem fogja fel, hogy ez elsősorban autós játék, ahol a jutalom annak jár, aki elsőként lépi át a célt, és nem annak, aki John Rambo módjára mindenkit lekaszál. Ha lekaszálsz valakit, szinte biztos, hogy a mögöttetek jövő elhúz mellettetek vagy ő zúz le téged. Az előbbi hozzászólásomban említettem pár elkerülési taktikát, bár azok a manuális (tilt) irányításra vonatkoznak. Én úgy szoktam taktikázni, hogy igyekszem minél távolabb kerülni mindenkitől (oldalirányba is) ami persze szűk helyeken nem megoldható. Ezt úgy értsd, hogy pl. volt már olyan, hogy verseny vége felé közeledve inkább megtartottam egy biztos második helyet, minthogy rárontsak az elsőre, aki ha lekaszál, akkor tuti hogy leesek legalább a hatodik helyre. Nem nitróztam, meg drifteltem ott is ahol nem kellett volna és így szépen biztos távolsában az elsőtől begurultam a második helyre. Arra pl nagyon figyelj hogy mikor levegőben vagy, ott nyomjad a nitrót ész nélkül, mert azzal nagyon sokat lehet előre haladni. Vagy ha manuálisan irányítasz, akkor a kanyarokat nagyon jól le lehet faragni a TD-hoz képest. Van pl. Kairóban az a nagy hosszú csigakanyar, ott nagyon sokszor veszem át a vezetést másoktól, mert nem tudnak olyan szűk ívet kihozni, amit én.
[ Szerkesztve ]
-
Xezs
tag
válasz quailstorm #2708 üzenetére
Csak úgy általánosságban kérdezem, aztán arra válaszolsz amire úgy gondolod hogy szabad: pontosan mit tudnak a top játékosok a Vivendi (és a GL) hátteréről? Vannak belsős infok amiket a Vivendi megoszt velük? Vagy ezt úgy kell elképzelni, hogy van pár top játékos, aki ismer valakit a Vivendi/GL-nél és nem éppen törvényes módon, de tud ezt-azt? És pontosan miért gázosak ezek az infok? Azt azért mindenki tudja, hogy a pénzbeszedés az egy fő cél és mindent ennek vet alá a Vivendi. Vagy van ennél lejjebb is?
-
Xezs
tag
válasz Micsurin #2711 üzenetére
Csupa olyan kocsit soroltál fel, amiknek nem rég volt a huntja. Ezeket ki lehetett maxolni az elmúlt 2-3 hónapban. Jól értem hogy konkrétan mostanában tértél vissza? Egyébként én a helyedben a car huntokra mennék rá, én azzal szedtem fel magam kb fél év alatt 61 kocsira amiből kb 50 full csillag. Persze nem a SE meg a GP nagyágyúk, de azért egy olyan autós pakk aminek nagyon tudok örülni és lazán felmegyek vele a platinába, egyszer még az utolsó ligába is felszenvedtem magam csupa B-s kocsival. A-ban meg S-ben már elég gyenge vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
Xezs
tag
válasz quailstorm #2716 üzenetére
"A mobil játékipar full cancer." Ezt teljesen jól látod. Épp ezért én úgy játszok az A9-cel, hogy egy csomó dolgot ignorálok. Pl. ezt a Valhallát. Szép autó, jól is megy, de ennyiért maradjon csak ott, ahol van. Car huntolok meg ha épp valami kiadja akkor azt összeszedem, mint ahogy szedtem a Venenot 4 csillagra. De pl a Veneno sem volt ilyen horror drága mint a Valhalla most. Egyértelmű, hogy a Gameloft most arra játszik, hogy a karantén alatt nagyon nagyra duzzadt a játékosbázis és most próbálkoznak ezekkel a baromdrága dolgokkal. Aztán ha csökken a játékosszám akkor visszavesznek az arcból. Én is a karantén alatt kezdtem el, pedig tavaly megfogadtam az A8-ban történtek miatt, hogy soha többé GL. Mondjuk az A9-et már nem is veszem olyan komolyan, mint az A8-at anno, az tényleg eléggé egészségtelen volt.
-
Xezs
tag
válasz quailstorm #2724 üzenetére
Én őszintén mondom, hogy már régóta abban reménykedem, hogy a Vivendi eladja vagy az egész GL-t vagy legalább az Asphalt szériát valakinek, aki jó gazda módjára gondját fogja viselni és nem lesz ennyire pénzéhes. Amíg a GL az Ubisofté volt, teljesen játszható játék volt, mert ez nekik nem a fő bevételi forrásuk volt, csak amolyan kis mellékes. A moslék Vivendi meg majdnem az Ubisoftot is felvásárolta, úgy kellett őket leültetni a tárgyalóasztalhoz hogy akkor most már hagyják abba ezt a gusztustalan agresszív felvásárlást.
-
Xezs
tag
válasz quailstorm #2728 üzenetére
Hogy érted azt, hogy a csalás kódolva van ezekbe a játékokba? Az A8-ban volt egy csomó kis trükk, pl a dupla drift de gondolom nem ezekre gondolsz, hiszen ezek az engine sajátosságai voltak és tulajdonképpen mindenki tudott róluk aki kicsit is érdeklődött a játék iránt. Az A9-cel nekem az a bajom, hogy a KD sokkal könnyebb, mint az A8-ban ráadásul egy KD sokkal nagyobb hátrányt ad, mint anno az A8-ban. Ha mondjuk emiatt kezd el csalni valaki azt is elítélem de még megértem, mert tényleg iszonyat frusztráló hogy mennyire könnyű lecsapni valakit. Mellesleg most megint szellemautókkal lehet MP-zni aminek én rohadtul örülök. Nem is lettem rosszabb ma harmadiknál
-
Xezs
tag
válasz quailstorm #2732 üzenetére
"előre determinált és előre tudható." ezt hogy érted? Ha mondjuk most bontok egy pakkot akár fizetős akár olyan amit nyertem, annak elvileg már most tudható a tartalma úgy, hogy még meg sem vettem vagy nyertem? Egyébként vannak furcsaságok az biztos. Car huntban az egyik klubtagunk mindig arra panaszkodik, hogy neki rettenet kevés BP-t ad, de tényleg szinte semmit se. Amikor én feltoltam a Corvette GS-t full csillagra egy car huntból a 6 nap alatt, ő kínkeservesen eljutott 2 csillagig. Néha ő is vesz ezt-azt pénzért, néha ő is vett 10 jegyet 50 tokenért, tehát nagyjából ugyanazt csináltuk, és mégis.
-
Xezs
tag
Mellesleg a farmboton én is elgondolkodtam anno az Asphalt 8-ban. Nyilván ott nem volt TD, de mivel mindig ugyanazon a pályán szedtem a krediteket, úgy okoskodtam, hogy ha átváltok tap to steerbe, és egy scripttel rögzítem hogy mit csinálok, akkor azt végtelenszer vissza tudom játszani. Képfelismerés nem lett volna benne, csak hagytam volna időt minden egyes menüváltás után, hogy biztosan az a kép kerüljön oda, aminek kell. Aztán keresgettem kicsit és rájöttem hogy az egész nem ér ennyi vesződséget Maradtam a jól bevált farmolásnál, mikor beraktam egy filmet a tévére, elkezdtem nézni és mellette farmoltam ugyanazt a pályát. Mivel kívülről tudtam hogy mikor mi jön, elég volt fél szemmel ránézni a telefonra. Ha nem néztem volna mellette tévét, megőrültem volna. Kiszámolni sem merem, hogy hány órát öltem bele ebbe.
-
Xezs
tag
válasz quailstorm #2736 üzenetére
És honnan lehet azt tudni, hogy az elvileg random pakkok determináltak? Erre van valami kiszivárogtatott leírás vagy bármi amit el tudok olvasni? Nem kétségbe vonlak csak érdekel a téma. Egyébként nem csodálom hogy mindenki trükközött a kreditekkel. Rohadt sok kellett belőle és iszonyat drága lett volna megvenni. A farmolás maradt számomra az egyetlen legális és elfogadható út. Csalni mindig is fostam, hogy nehogy kivágjanak, főleg mikor már volt egy masszív gépjárműpark. Néha visszanézek, most valahol 240 járműnél tartok, de már nagyon ritkán csinálok bármit is ott.
[ Szerkesztve ]
-
Xezs
tag
válasz quailstorm #2740 üzenetére
Mondjuk a shockwave-et pont utálom, mert az a lila effekt kitakar a képből pont annyit, ami már nekem zavaró. Főleg akkor idegesítő mikor slipstream van és kb végig ezzel a lila köddel a hátamon kell menjek ha nem akarom hogy leüssenek.
-
Xezs
tag
válasz quailstorm #2743 üzenetére
Bár infos vagyok, azért ebből sokmindent nem értek Hogy érted azt, hogy előretekinteni meg seedeket kiválogatni? A seedet nem a szerver adja neked? Gondolom itt a random generátor kap egy seedet és azt kell ez alatt érteni. Mellesleg most csak úgy eszembe jutott, hogy volt az A8 hivatalos fórumon egy srác, talán Harry K aki elmondása szerint egyetemen tanította a mobiljátékok piacát meg a gazdasági stratégiákat. És mondta, hogy az A8-at mindig mint negatív példa emlegeti és hogy ez az az irány amit nem szabad követni
-
Xezs
tag
válasz quailstorm #2745 üzenetére
Sejtettem hogy átléptük már a határt, de az ember kíváncsi és kérdezget. Harry K valószínűleg tényleg sokat tud, nagyon sok hozzászólását olvastam. Én már csak azon agyalok, hogy vajon az én seedem jónak számít-e (szerintem igen, mert nagyjából jó lapokat kapok) és hogy vajon van-e annak köze hozzá, hogy anno az A8-ban azért költögettem a 2 év alatt elég szépen. Szerintem simán belekalkulálták azt is.
-
Xezs
tag
Mellesleg a hivatalos fórumon elég sokszor kibeszéltük a többiekkel, hogy a lootboxot vagy random boxot (nevezzük akárminek) törvényileg kellene betiltani. Mert ez tulajdonképpen így egy ártatlan kis játék köntösébe csomagolt kőkemény szerencsejáték. Én mondjuk tudom kezelni, de el tudom képzelni, hogy sok embert elkap a gépszíj, és vagyonokat tol bele halántékon kidagadó erekkel.
-
Xezs
tag
válasz quailstorm #2749 üzenetére
Én ott axt néven voltam/vagyok de már ritkán nézek fel. 1,5-2 éve még rendszeres kommentelő voltam. Az én accom szerintem egész normális. Most épp a 911 GT1-est vadászom és beosztottam magamnak hogy napi 27 BP-t kell kiszedni belőle. Néha veszek pár jegyet, hogy tuti meglegyen, de tegnap is kijött összesen vagy 30 meg ma is egész jól állok. De van a klubban olyan személy aki szerintem nem fogja tudni még 1*-ra se kiszedni, mert ahogy már írtam, a CCGS-t is csak 2*-ra tudta kiszedni.
Nekem a végére már csak egy kérdésem maradt, hogy oldjam a feszkót: elmagyarázná valaki, hogy az indiai játékosoknak miért van a nevük előtt és után dollárjel? Ez már nagyon régóta érdekel. Ezzel próbálják üzenni a nagyvilágnak, hogy ők ennyire lóvésok? Semelyik másik országból nem csinálnak ilyet, csakis Indiából.
Új hozzászólás Aktív témák
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest