Hirdetés
- Call of Duty: Black Ops 6
- Bestbuy játékok
- Diablo IV
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- EAFC 25
- PlayStation 5
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Xbox Series X|S
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Íme a végleges gépigény
-
GAMEPOD.hu
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kavalkád
aktív tag
teljesen kezdő vagyok ebben az Arduino bizniszben, elektronikai ismeretem erősen korlátozottak, úgyhogy előre is bocs ha valami triviálisan egyértelmű kérdéseim lennének most vagy a jövőben.
egy egyszerű kis stepper vezérlőt próbálok összerakni, amit Uno vagy Nano vezérelne, DRV8825 vagy A4988-as vezérlővel. kapcsolási rajzot találtam, szoftvert meg tudom írni, amiben viszont segítség kellene az, hogy mivel transzformáljak áramot hálózatról.
az Arduino-nak kellene 5 V, viszont a stepper olyan 35V körül szeretném táplálni (a leírása szerint ez a max amit tud) olyan 1.5-2A-el. hogy tudnám megoldani, hogy egy eszközzel le tudjam venni mindkét feszültséget? erre valók a step-up/step-down eszközök vagy teljesen rossz nyomon járok?
[ Szerkesztve ]
-
kavalkád
aktív tag
egy Nema 17-es stepper motornak (nincs benne nyomaték áttét) mennyi kb. a maximálisan elérhető fordulatszáma DRV8825 illetve A4988 vezérlővel ha a motor 24V-ot és 2A-t kap? Arduino Nanoval lesz meghajtva.
-
kavalkád
aktív tag
mi lehet az oka, hogy az Arduino Nano-t ha rácsatlakoztatom az USB-re akkor a zöld led az világít rajta folyamatosan, viszont a mellette levő kék pedig villog. a PC nem is látja. a próba kedvéért egy telefontöltőre is rácsatlakoztattam, ugyanaz a jelenség.
[ Szerkesztve ]
-
kavalkád
aktív tag
válasz razorbenke92 #16772 üzenetére
köszi, nem tudtam, hogy van rajta alapból valami.