Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz Tankblock #8523 üzenetére

    Az irányjelzők oldalanként össze lesznek fűzve, az nem nagy távolság. Előre/hátra nyilván külön ágakat húzok ki. Jó, hogy nem 20 méter vezetéket rakok fel a motorra, hogy mindent láncba fűzzek! :C
    Ezért van ennyi GPIO, hogy használjuk őket.
    A kódot nem bonyolítja nagyon. Most lesz 6 külön példány a szalagból, a számolása meg ugyanaz csak más változókba pufferelek.
    Igen, erre fel lesz készítve a rendszer úgy mint a féklámpa esetében: van saját 555 vezérlés a panelen és átkapcsolható külső pwm vezérlésre. A prototípust még relé kapcsolja, de a végleges változaton már hardveres watchdog kapcsol át, amit a külső pwm jel etet.
    Az indexek meg redundánsak lesznek, az RGB mellett lesz normál borostyán színű analóg led is, ami szintén átkapcsolható bármikor.
    Az hogy nem legális... Nincs benne E betű, de ilyen huncutságokkal itt műszakin nem foglalkoznak amíg megfelelően látja el a feladatát - természetesen a teszt idejére minden extra funkció kikapcsol. Az előírásoknak meg megfelel, sőt meg is haladja majd teljesítményben.
    A féklámpára pl 800 lumen a rendelet szerint a megengedett fényerő. Na ezt 40% kitöltöttségnél teljesíti a féklámpám. Na jó, a sötétített búra miatt jó lesz az nagyobbnak is, de érted.
    Fogok látszódni verőfényes napsütésben is, meg ködben is. :K

    A BT az a telefonos vezérléshez kell. Leginkább csak a beállításokhoz, a legfontosabb funkciókra két nyomógombot helyezek el a kezelőszerveknél.

    [ Szerkesztve ]

  • _q

    addikt

    válasz Tankblock #8523 üzenetére

    "remélem gondoltál a biztonságra is, HW & SW watchdog mindenképpen legyen"

    Ez mit jelent és hogy kellene megvalósítani általában, nem feltétlen ennél a konkrét esetnél?

Új hozzászólás Aktív témák