Hirdetés

2019. július 16., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Mobiljátékok  »  Archero

Hozzászólások

(#1) powerwade


powerwade
(senior tag)

Archero kérdések, tanácsok, tippek és trükkök.

Eladó kütyük: null kilométeres TP-Link Archer C7 AC1750 19 ezer

(#2) mike1334 válasza powerwade (#1) üzenetére


mike1334
(PH! kedvence)

Köszi!

Akkor bemásolva:

Wow..mikor kezd el cuccokat is dobálni? Nekem eddig csak 1 armor van, meg az alap íj...11 szinten járok, legmesszebb az első világ utolsó pályáján voltam...de mindig csak scrollokat dobál..azokat érdemes a gyengébb cuccokra ellőni? Most van 6-6 scroll...

Erre volt válasz.

[ Szerkesztve ]

...unless the law provides otherwise.

(#3) Peaceliker válasza mike1334 (#2) üzenetére


Peaceliker
(őstag)

Kicsit később, de durván nem indul be sajna a drop. Inkább ládákból jövöget.

Amúgy asszem kérdés volt játékos topic ban, csak "ki lettünk utálva", hogy van-e trükk hogy act5 be jutottam.

Ami elengedhetetlen az a multishot (2x már nem túl jó, vagyis nekem úgy fura, mondjuk marha ritkán is adja be), sebesség és freeze! Freeze az marha jo, bossokon sokat lassít. Amúgy act4 final boss nem vészes sarkokba kell futkározni és lassan ér oda a freeze miatt.
Mondjuk meg sem tudnám mondani milyen boss is az, de csak 1x jártam ott. :)

Act5 amúgy ordenáré kemény, nagyon kicsiket sebezek rájuk. :(

"Oh my Goa'uld!"

(#4) akooos válasza Peaceliker (#3) üzenetére


akooos
(PH! kedvence)

Már a 4 is lehetetlennek tűnik, 3 napja vagyok ott, ma először jutottam el a 20. szintre ahol a teljes kijelzőt elfoglaló áramos sárkány a boss. Ha a 2. boss nem a dupla kígyó, ami hol "almát", hol tüzet köp, akkor 16-17 simán megvan.

A multishot és a front arrow +1 a legfontosabb az elején szerintem. Ezeken kívül ha beadja, akkor a one eyed bat a kedvencem.

1 hét játék után jöttem rá, hogy tudok egyszerre több extrát is választani és nem írja felül egymást mondjuk a poison és fire sword.... jobb később, mint soha 🙂

(#5) pocokxx válasza Peaceliker (#3) üzenetére


pocokxx
(Közösségépítő)

Ricochet vált be nekem eddig leginkább, bár még nagyon az elején járok. Érdemes lila ládát nyitogatni a gyémántokból? Vagy mire érdemes költeni?

[ Szerkesztve ]

"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor

(#6) mike1334 válasza Peaceliker (#3) üzenetére


mike1334
(PH! kedvence)

A scrollokat akkor tartalékoljam, vagy nyugodtan lőjem el arra, ami éppen van?

...unless the law provides otherwise.

(#7) Peaceliker válasza akooos (#4) üzenetére


Peaceliker
(őstag)

Nem a 3-as vége a sárkány?

Amúgy az sztem tök könnyű. Leginkább villám falakat küld és abban mindig van kihagyás, oda kell beállni és ennyi.

A 4 esben 1 -számomra- utálatos van, az ugráló fa...ha nem elsőre adta be akkor alig tudtam leölni. 2 varázsló könnyű, golem elmegy, final meg nem is tudom mi, mert úgy vert a szivem, azt hittem meghalok. :DDD
Elment már a 30 gemes újra élesztésem és az ördögtől vett extra life-om is. :))

Nekem is ezek voltak a kedvenceim de fron arrow-ban kezd meginogni a hitem, bár lehet csak 5ösön kevés már. Az úgy működik,mint eddig gondoltam, hogy dupla sebzés ugyan arra a mobra?

Az elementális sebzések kezdenek szimpik lenni, és főleg mert mehet mind is, bossok ellen a legjobb, sima pályán kevésbé talán.

(#5) pocokxx

Én is szerettem , de kezdek leszokni róla. Főleg mert boss ellen semmit nem ér, csak 3as act-ben ahol dupla is jön, de annyit akkor sem ér.

Fagyasztás az raj, mindenhol.

(#6) mike1334

Rakhatod mert fúzió után is viszi a szintet tovább. Elsőnek azt jelölöm be ami magasabb szintű, aztán jelölöm a 2db ugyan olyat és akkor a magasabb szintet viszi. Persze lehet mindegy a sorrend, de nem mertem kockáztatni. :))
Csak azt döntsd el, hogy milyen fegyverrel mész majd.

"Oh my Goa'uld!"

(#8) akooos válasza Peaceliker (#7) üzenetére


akooos
(PH! kedvence)

De igen, a 3 :R

Igen, a front arrow csak duplázza a sebzést.

(#9) pocokxx válasza Peaceliker (#7) üzenetére


pocokxx
(Közösségépítő)

És ki merre szeret fejlődni egyébként? Attack boost? Valamelyik speciális íj (mérgezett, tüzes, villám)? Életet befolyásoló (több élet, több gyógyulás stb.) Több irányú nyilak? Gyorsaság?

"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor

(#10) icemad válasza pocokxx (#9) üzenetére


icemad
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Nálam általában a ricochet +lightning +multishot +freeze kombó ér valamit. Meg amit ad mellé, poison, atk speed/power, HP fejlesztés.
Egyébként 3 ágú késes bumerángom van, egész erős, és pontosan visszarepül a karakterhez. Még akkor is, ha mozgok közben. Piercing képességgel vicces tud lenni. :DDD

Az élet egy nagyon szar videojáték, de baromi jó a grafikája...

(#11) Peaceliker válasza akooos (#8) üzenetére


Peaceliker
(őstag)

Ha duplázza az jó, csak most mintha nem ez tűnt vna fel. Hirtelen azt gondoltam, hogy akkor van csak effect ha a 2 arrow 2 ellent talál el.

(#9) pocokxx

Multishot (duplát lő minden irányba), +1 front +1 diagonal, wall bounce, freeze, sbesség, sebzés, ha belefér akkor element sebzés, piercing ha nem tornadoval megy az ember

Plusz életet nem erőltetem, de mindig úgy jön ki, hogy lesz, plusz gyógyulást nem, élet lopásról már leszoktam, berserker még jó tud lenni bossokra

(#10) icemad

igen, az nagyon jó benne, hogy piercingre nem kell skillt költeni, én is azzal tolom

"Oh my Goa'uld!"

(#12) mike1334 válasza Peaceliker (#7) üzenetére


mike1334
(PH! kedvence)

Köszi!
Csak íjam van, mást még nem adott...gondolom majd ládából.

...unless the law provides otherwise.

(#13) Peaceliker válasza mike1334 (#12) üzenetére


Peaceliker
(őstag)

jaja onnan

volt is kérdés előbb, csak elfelejtettem.

Én gemeket szinte csak láda nyitásra használok, gyenge perceimben sütöm fel csk feléledésre. :)
Lilára gyűjtök mindig

"Oh my Goa'uld!"

(#14) icemad


icemad
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Gyémántot csak pörgetéssel lehet szerezni?

Az élet egy nagyon szar videojáték, de baromi jó a grafikája...

(#15) Peaceliker válasza icemad (#14) üzenetére


Peaceliker
(őstag)

nem csak, ha pályán x pontig eljutsz akkor is ad

"Oh my Goa'uld!"

(#16) icemad válasza Peaceliker (#15) üzenetére


icemad
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Ja, tényleg. Azt el is felejtettem. Már egy ideje nem jutok tovább... :)

Az élet egy nagyon szar videojáték, de baromi jó a grafikája...

(#17) Peaceliker válasza icemad (#16) üzenetére


Peaceliker
(őstag)

jah igen, az csak eleinte pörög :DDD :O

"Oh my Goa'uld!"

(#18) powerwade válasza Peaceliker (#13) üzenetére


powerwade
(senior tag)

Detto. A sima ladabol eleg sok zold esett eddig (tegnap egy zold bombas szellem), a lilabol meg volt egy epic lezer denever, na o nagyon tapos :D

Amugy amiota van ez a Time Reward tehetsegem, azota fel nap idle utan is beesik 5e penz meg egy halom tekercs. Eleg jo cucc, remelem ha sikerul fejleszteni akkor targyakat is dobal. Vicces, mert kb mindenbol ketto darab van, de a 3. csak nem akarodzik... pedig szivesen fuzionalnek :DDD

[ Szerkesztve ]

Eladó kütyük: null kilométeres TP-Link Archer C7 AC1750 19 ezer

(#19) Peaceliker


Peaceliker
(őstag)

Én így állok amúgy.

"Oh my Goa'uld!"

(#20) powerwade válasza Peaceliker (#19) üzenetére


powerwade
(senior tag)

Csak 1 fegyverrel nyomulsz? En palya/boss tipustol fuggoen valasztok mert ugye mindegyik fegyvernek van egy 'specko' tulajdonsaga, kiveve az alap ijnak. Pl. a kasza visszaloki az mobot, a bumerang 2x csap, a kard/penge az sokszor kritikusan sebez. Legalabbis en ezeket vettem eszre eddig. Jo ezeket kombinalni, eleg uncsi lenne ha csak 1 fegyverrel mennek vissza a korabbi palyakra hentelni :D

Eladó kütyük: null kilométeres TP-Link Archer C7 AC1750 19 ezer

(#21) Peaceliker válasza powerwade (#20) üzenetére


Peaceliker
(őstag)

én csak ezzel tolom :)
bár most vehettem vna pályán egy elég csini íjat...de 3k gem lett vna ;]

"Oh my Goa'uld!"

(#22) jonnyjoker01


jonnyjoker01
(PH! kedvence)

Örülök hogy lett topik!

Végre sikerült!!!! :R

Üdv. Johnny --- Lenovo Miix 510: Intel core i5-6200U, 8gb DDR4 SDRAM, Intel 520 IGP + Paperspace P5000: Intel Xeon E5-2630 v3 @ 2.7GHz, 32 GB RAM, Nvidia Quadro P5000 + LG 29WK600 ultrawide --- Xiaomi Mi Mix 2S

(#23) jonnyjoker01 válasza pocokxx (#9) üzenetére


jonnyjoker01
(PH! kedvence)

Bocsi a dupláért...

Én multishot + frontarrow + crit + attack speed és powerre megyek mindig. Még amit szeretek az a slow projectiles és a vízen - falon átmenés :)

Üdv. Johnny --- Lenovo Miix 510: Intel core i5-6200U, 8gb DDR4 SDRAM, Intel 520 IGP + Paperspace P5000: Intel Xeon E5-2630 v3 @ 2.7GHz, 32 GB RAM, Nvidia Quadro P5000 + LG 29WK600 ultrawide --- Xiaomi Mi Mix 2S

(#24) Peaceliker válasza jonnyjoker01 (#22) üzenetére


Peaceliker
(őstag)

Grat, az nem semmi! :)

Mi is volt a 4-es final boss? :))

(#23) jonnyjoker01

slow projectiles mit is csinál? 2x választottam tán be, de nem fogtam fel mire jó, köv pályán általában be is döglöttem :)

vízen - falon átmenés ezekre én sajnálom azt a nem kevés életet :)

"Oh my Goa'uld!"

(#25) powerwade válasza Peaceliker (#24) üzenetére


powerwade
(senior tag)

Slow projectiles: a lövedékeket lassítja, nagyobb esélyed van elkerülni őket. Bossnál is hasznos.

Eladó kütyük: null kilométeres TP-Link Archer C7 AC1750 19 ezer

(#26) Peaceliker válasza powerwade (#25) üzenetére


Peaceliker
(őstag)

erre gondoltam én is, de nem jött át ez nekem a gyakorlatban :D Majd még erőltetem akkor ezt :)

"Oh my Goa'uld!"

(#27) twi452 válasza jonnyjoker01 (#22) üzenetére


twi452
(senior tag)

Grat. 😄 Undorító az a 4-es szint.. azt hiszem háromszor jutottam el eddig a boss-ig..csak tápolom fel a karaktert mert mindig sikerül a vége felé benézni valamit és ott már nagyon fáj minden sebzés 😆
Újraélesztésre nem használok gem-et csak ládákra mikor összejön 🙂
Rég volt ilyen mobil játék amire sikerült ennyire rákattanni 😃

[ Szerkesztve ]

(#28) twi452 válasza twi452 (#27) üzenetére


twi452
(senior tag)

Most, hogy beírtam ide sikerült lenyomni azt a genyát a végén..
Valahogy bemákoltam egy kegyetlen aprító buildet igaz be kellett áldozni hozzá rendesen a hp-ből de megérte 😄

(#29) mike1334


mike1334
(PH! kedvence)

Na sikerült nyitni egy lila ládát, volt is benne egy epic tornado :)
A pet-ek kötve vannak valamihez (szint, pálya, világ, egyéb) vagy csak random egyszer majd beadja?
Ja és azt vettem észre, hogy sajnos nincs felhőbe mentés, lemerült a telóm, letöltöttem a másikra, de kezdte elölről :(

...unless the law provides otherwise.

(#30) Peaceliker válasza mike1334 (#29) üzenetére


Peaceliker
(őstag)

Epic tornado???? :Y A mázlista! :)

De van mentés, csak google play games (vagy mi a szösz) kell hozzá. De tán először neki kell futni, majd rákérdez, hogy höhö, találtam egy másik accot, melyiket kéred....persze ahhoz alap telón is ennie kell a google cuccnak és engedélyezni kell az appnak a hozzáférést

(#28) twi452

ilyen csini fa ritkán jön össze :)

amúgy én sem értem, miért függtem rá, mert fel tud cseszni és az ügyességi játékok (bár ebben igen erős az rpg faktor) meg nem is szoktak érdekelni alapból :)

[ Szerkesztve ]

"Oh my Goa'uld!"

(#31) jonnyjoker01 válasza twi452 (#28) üzenetére


jonnyjoker01
(PH! kedvence)

Grat neked is! Ez a 4-es dungeon nagyon gáz volt :DDD Én kb 10x jutottam el a bossig, most is csak úgy sikerült, hogy volt +1 életem és használtam gemet revivera is. Már nagyon ideje volt :C

Én úgy érzem ami nagyon kéne skillnek, az a mozgási sebesség gyorsítása. Most ennél a bossnál például elkerülhetetlen a golyók elkapása mivel mindenfelé csak szórja őket, kiszámíthatatlan ráadásul mivel cikázik jobbra balra.

Egy kis technikát találtam egyébként ha más is szenved még vele: az első attackja pontosan a játékosra irányul, ha arrébb állunk, akkor kicsit több az esély hogy nem sebzodunk, az azutáni attack viszont olyan, hogy ha egy helyben állunk, akkor elkerülnek a lövedékek. Ezt a két attack formát váltogatja és véletlenszerűen ugrál.

Üdv. Johnny --- Lenovo Miix 510: Intel core i5-6200U, 8gb DDR4 SDRAM, Intel 520 IGP + Paperspace P5000: Intel Xeon E5-2630 v3 @ 2.7GHz, 32 GB RAM, Nvidia Quadro P5000 + LG 29WK600 ultrawide --- Xiaomi Mi Mix 2S

(#32) Peaceliker válasza jonnyjoker01 (#31) üzenetére


Peaceliker
(őstag)

engem az ugráló fa készített ki a 4esben legjobban. :DDD

"Oh my Goa'uld!"

(#33) WhiteWalker


WhiteWalker
(PH! kedvence)

1 dungeonon kb hányszor kell végigmenni , hogy elég tápos legyél és el is juss az adott dungeon végére?

Én a 2. sivatagos pályán vagyok , de kb 10. részig tudok csak eljutni...

[ Szerkesztve ]

PES & ISS PRO only

(#34) gbela válasza WhiteWalker (#33) üzenetére


gbela
(senior tag)

Ezt nehéz így belőni. Leginkább szinttől függ, mert azzal együtt fejlődik a geared is meg az ability-ket is (ha persze megveszed oket).
Nem emlékszem pontosan hanyas szinten fejeztem be a 2-est, a 3-ast valahol 20 körül szerintem, a 4-est azt 28 körül, most meg 35-ös vagyok asszem és 5ösnek a feléig sem jutok...
Szóval érdemes inkább úgy nézni h adott szinten jó e hogy a 2est farmolod vagy sem :)

(#35) powerwade válasza WhiteWalker (#33) üzenetére


powerwade
(senior tag)

En a 2. sivatagos vilagot pontosan 7 napig csinaltam, utana a 3. palyat 3 nap alatt kivegeztem (az joval rovidebb, de sokkal nehezebb). Amig ezeket scinaltam addig kb. 20 energybol 2x5 ment 'regi' palyara, a farmolas miatt, a tobbi pedig az uj palyara ahol joval tobb XP jon.

Eladó kütyük: null kilométeres TP-Link Archer C7 AC1750 19 ezer

(#36) WhiteWalker válasza gbela (#34) üzenetére


WhiteWalker
(PH! kedvence)

Köszi.
Én 11 és fél szintű vagyok , de a 2. dungeonhoz lepkefing.
Érdemes a 2-est farmolni vagy inkább az egyest végig sokadjára?

PES & ISS PRO only

(#37) gbela válasza WhiteWalker (#36) üzenetére


gbela
(senior tag)

Szerintem ha csak 10ig tudsz elmenni akkor az elsoben meg tobb xp-t meg coint kapsz ugyanazert az energiaert. Es amig nem progresselsz addig az a lenyeg h lvl-ek meg upgrade-ek menjenek minel hamarabb.
En most igy vagyok 4-es es 5-os kozott. 5osben 15ig megyek el atlagban, az mar hoz annyit mint a 4es vegig vagy majdnem vegig ugyhogy azt gyakorlom. Mondjuk en inkabb gearben akadtam meg mert meg mindig zold fegyverem van :S

(#38) powerwade válasza WhiteWalker (#36) üzenetére


powerwade
(senior tag)

Ha fejlodni akarsz, akkor told a 2-t.

Eladó kütyük: null kilométeres TP-Link Archer C7 AC1750 19 ezer

(#39) jonnyjoker01 válasza Peaceliker (#32) üzenetére


jonnyjoker01
(PH! kedvence)

Szerintem azt elég egyszerű megölni, igaz elsőre elég beteg.

4-es szint ugráló fa boss tippek:

Amikor ugrál csak rohangálni kell körbe körbe, minél távolabb a fától. Amikor pattogó szarokat lő, akkor a pálya szélére kell állni középre, de figyelni kell, hogy ne ütközzenek neked. Amikor meg csak soroz a zöld trutyijaival akkor minél távolabb kell állni, úgy nagyon könnyű kikerülni a lövedékeit. Igy alap tanács, hogy távolságot kell tartani folyamatosan, ha ugrál akkor pedig nem szabad megállni (lőni sem).

Amúgy ha lesz szabadidőm (most hétvége után), akkor tervezek csinálni egy útmutatót a szörnyekhez és bossokhoz, ha van rá igény.

@Peaceliker: tudsz egy screenshotot küldeni a gearedről? Rare 15-16-os szintű majdnem mindenem, de iszonyatosan keveset sebzek és 3 lövésből meghalok az 5-ös dungeonben. :O

[ Szerkesztve ]

Üdv. Johnny --- Lenovo Miix 510: Intel core i5-6200U, 8gb DDR4 SDRAM, Intel 520 IGP + Paperspace P5000: Intel Xeon E5-2630 v3 @ 2.7GHz, 32 GB RAM, Nvidia Quadro P5000 + LG 29WK600 ultrawide --- Xiaomi Mi Mix 2S

(#40) Peaceliker válasza jonnyjoker01 (#39) üzenetére


Peaceliker
(őstag)

Hát nemtom, engem kiborított az a fa :)) Sárkány meg 1-2 másik boss sosem volt gond, de ez...mondjuk lehet csak nem volt türelmem ahhoz, hogy sokáig tartson a kinyírása. :)

itten mutogattam nem rég ;)

"Oh my Goa'uld!"

(#41) Amur


Amur
(PH! addikt)

Csatlakozom én is. Tegnap felraktam, azóta nem tudom letenni.
16-os szint, 2.világ 17-es pálya ezidő alatt.(egy rare gyürű-medvés)
Én a wall bouncert mindig választom. Richoteccel kombózva gyilkos tömegben.
Bossok ellen persze nulla. Elementarys cuccokból a holy touch jött be.

Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft Gameplay és sportfogadás vidik=**=

(#42) icemad válasza Amur (#41) üzenetére


icemad
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Azt meg hogy? Én vagy 2 hete raktam fel, és nem sokkal vagyok előrébb. :DDD

Az élet egy nagyon szar videojáték, de baromi jó a grafikája...

(#43) Peaceliker válasza Amur (#41) üzenetére


Peaceliker
(őstag)

Abban csak az lesz a rossz, amikor tornadoval megy az ember, akkor ellenség lövése elvész a saját röpködő szarok között. :DDD

(#42) icemad

Ő egy vadállat! :DD

"Oh my Goa'uld!"

(#44) penge111


penge111
(őstag)

Én is nemrég csatlakoztam, évek óta nem kötött le ennyire játék. Még csak a 3 világban vagyok 19 szintig jutottam itt el. Látom vannak petek, azokat mikor kapjuk meg? Illetve esett egy kék tőr a pályán, most azt tápolom :)

Annyi bajom van, hogy a telóm nagyon régi (Ace 4) nem is ajánlja fel a androidos bolt letöltésre, pedig szerintem elbírná. valami mód van arra, hogy régebbi készüléken is fusson? Így Ipaden tolom, de azt meg nem hurcolom be melóhelyre, meg otthon is csata megy érte kié legyen

[ Szerkesztve ]

PSN: Dragonmage1980

(#45) Peaceliker válasza penge111 (#44) üzenetére


Peaceliker
(őstag)

asszem 4es act körül jött az első pet.
Gondolom ha leszeded apk-t valahonnan akkor megy, de akkor szerintem frissülni nem fog.

"Oh my Goa'uld!"

(#46) powerwade válasza Peaceliker (#45) üzenetére


powerwade
(senior tag)

Nekem egy lila koves ladabol esett az epic denever amikor a 2-es vilagot nyustoltem... majd a 3 palyan valahol a zold szellem. Szoval, jon az korabban is.

Eladó kütyük: null kilométeres TP-Link Archer C7 AC1750 19 ezer

(#47) penge111


penge111
(őstag)

Tudja valaki, hogy crossplatforme a játék ios android között?

PSN: Dragonmage1980

(#48) WhiteWalker válasza powerwade (#38) üzenetére


WhiteWalker
(PH! kedvence)

Köszi és gbela Neked is :R

PES & ISS PRO only

(#49) mike1334


mike1334
(PH! kedvence)

Sikerült megoldani a google playgames dolgot, hogy több telón is használhassam..Eddig oké, de úgy gondolta, hogy 0ról kezdjem akkor..van vmi mód arra, hogy visszahozzam a korábbi mentésem?

...unless the law provides otherwise.

(#50) Peaceliker válasza mike1334 (#49) üzenetére


Peaceliker
(őstag)

nekem fedobta választási lehetőséget, de más ötlet nincs. Esetleg írni supportnak?

"Oh my Goa'uld!"

Útvonal

Fórumok  »  Mobiljátékok  »  Archero
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.