Új hozzászólás Aktív témák

  • malnabokor

    senior tag

    válasz Hegyirabló #101864 üzenetére

    Gondolom akkor nem online rendelted a gépet, mert akkor minden szerződés és egyéb nélkül vissza kellett volna venniük, és visszafizetni az árát. link
    Ha pedig személyesen vetted, akkor "Anyag- vagy gyártási hiba esetén közvetlenül az Apple-nél érvényesítheti a szervizelési igényt, még abban az esetben is, ha az Apple Terméket harmadik féltől vásárolta." link - illetve lehet rosszul gondolom, de amúgy is nem a kereskedő, hanem az Apple javítja/cseréli a gépet, vagy fizetteti vissza az árát? link

    Mondjuk, ha alapból nem ajánlották fel a visszafizetést, az Applenél közvetlenül nem akartál bepróbálkozni, és csak ez a szerződés volt előtted, akkor végül is megértem, ilyen célokkal én is aláírtam volna. (Mondjuk aztán vettem volna egy másik újat, mert ismert típushibája nincs az M1 Airnek, és annak meg mekkora az esélye, hogy kétszer hibásat kapjak. Aztán meg ha egy év múlva sem bízok az M1 Airben, lecserélném az újabb (M2?) generációra, és egy hónap garival még el lehet azt az M1-est adni).

    köztudott hogy az elektromos dolgok füsttel működnek, azaz ha egyszer kijön a füst nem működnek többet.

Új hozzászólás Aktív témák