Új hozzászólás Aktív témák

  • tordaitibi

    veterán

    válasz Vision #18 üzenetére

    Persze nem olvas el senki "brit tudósok" ;) általi mosópor teszteket.

    De vegyük azt az oldalát is a mindenhonnan rámömlő zúduló szennyáradatnak hogy olyan mint a Maunika show. Hiteltelen.
    Lehet jónak kinéző reklám ami überratyi terméket reklámoz, lehet szakmainak tűnő ami dettó. És ez utóbbi a veszélyesebb! mivel ezzel hogy hamis teszteket imitálnak elhitetik hogy demilyenjó is a termék.
    Hazugság.

    És van benne lóvé az tuti nem kevés mert a Topshopos raklámok órákon keresztül mennek tv csatornán. Namost azoknak a termékeknek a 99%-a (a maradék mérési hiba) használhatatlan. De beleégetik a retinába, bekódolják az agyba és rohan a tömeg szart venni/rendelni.

    Hiteltelen számomra az egész prociós üzletág mert kritika nélkül hazudnak a szemembe a termékek legalább 70-80%-áról.
    Kitalálok egy usb-s zabhegyezőt, videón tök jól működik mert meg van az egész hamisítva, én is tudom hogy sz@r, a reklám készítője is tudja de van az a pénz.
    Na EZ a szomorú.

    Ennél lejjebb már csak a tévén keresztül, vastag utalásért vagy 990FT/perces telefonon távgyógyítók vannak bár az nem reklám de az is tömeg hülyeségére épít.

    vagy mégegy ami szintén az atomkamu kategória.
    Tudom nem a YT. feladata az erre irányuló szűrés, de a népek totális butaságát meglovagoló milliós nézettségű free-energy meg flakonokkal örök vizet biztosító, örökmozgó stb. videók is számomra a legeslegalját jelentik.
    Ugyanakkor egy olyan tematikus csatorna, amibe a yutuber beletesz apait-anyait, energiáját, szabadidejét és hiteles (!!!) tartalmat gyárt pl. Űrkutatás magyarul, azokat meg 10-20ezren nézik meg.

    No komment, ennyire idióta az emberiség? Mert akkor megérdemli hogy bárgyún bámulja a reklámot és rohanjon vásárolni.

Új hozzászólás Aktív témák