Új hozzászólás Aktív témák
-
azimut
aktív tag
Sziasztok! Vw Touranomba ilyen fejegységet vettem a gyári RCD310 helyett. Két - számomra szokatlan - problémába futottam, amelyek a fórumban rendszeresen visszatérő témák:
1. Gyújtással együtt indul az Android, mindig ki kell kapcsolni, mivel főleg rövid utakon a bootolást követően már el is értem az úticélom. Igen, láttam istvan47 2812. és svgyula 2817. számú hozzászólását az ügyben, igazából csak sajnálom a cuccot. Boot után kikapcsolom, ehhez majd hozzászokom, de nincs valami rejtett beállításban erre valami - azaz hagyományos használati lehetőség (én döntöm el, mikor kapcsolom be)?
2. Szintén visszatérő a gyenge rádióvétel (a gyárival ez nagyon jó volt), kisvárosi lakóhelyem környékén gyakorlatilag csak az országos adók jönnek/jönnének. A félméteres drótos próba megvolt, mintha kicsit jobb lenne a vétel. Amit tenni fogok: rendeltem ilyen dupla fakra/din sima átalakítót, és B tervként ilyen dupla fakra antennaerősítő/ din átalakítót, ezekkel is ki fogom próbálni. Most is ilyesmi van rajta, de a két átalakító pár sör árán megvan, ennyit eltapsolhatok a haladás érdekében. A korábbi hozzászólásokat szemkifolyásig olvastam, talán a jobb rádióvételre is lesz megoldás, bármilyen tanácsot szívesen vennék.
Usb bemenetet kulturáltan oldanám meg, ilyen aljzat a meglévő üres kapcsolóhelyekre tehető (aux-ot nem rendeltem).
A fejegység minden más tekintetben szuper, az összes zeném egy sd-n, telefon kihangosítás elfogadható, GPS pontos, gombvilágítás testreszabható, nem vakít.
"Az kizárt, mert nem tudom."
-
azimut
aktív tag
Pedig ezt a hsz-odat hosszan tanulmányoztam korábban. Hát, emiatt nem metszem ki az ACC-t, a jelszót meg csak kisakkozom valahogy. Most én sem sétálok ki a garázsig, de csak a hideg miatt, amúgy nem tiltott, mert birtokon belül van. Habár a sörösrekesz is ott van...megfontolandó.
Köszönet
"Az kizárt, mert nem tudom."
-
azimut
aktív tag
válasz Johnny077 #2907 üzenetére
Ez is megfontolandó, tehát van kiút! (A Touranban gyárilag dupla fakra van, talán ebből is létezik). Kösz, Johnny077! A piros 12V-os madzagot az átalakító csatlakozó kék madzagjához kössem? Fantomtáp, vagy mi a szösz.
Még rápróbálok az alis megoldásokra, aztán ez lesz.
"Az kizárt, mert nem tudom."
-
azimut
aktív tag
Miután nem fagyom össze-vissza magam ACC megszüntetés lesz. Brrrrr...
Tolatókamera tavasszal, vélhetően a rendszám világítás-pótlék (link találomra) fajta, hogy ne nagyon kelljen kasznit furkálni. Most hátramenet esetén
négerekafroamerikaiak harca az alagútban.[ Szerkesztve ]
"Az kizárt, mert nem tudom."
-
azimut
aktív tag
Vw Touranba decemberben építettem be ezt a HU-t. Sd-n lévő zenéim hallgatása, és a GPS előrelépést jelentett a gyári rádióhoz képest. Az ekvalizer, meg a többi térhatást imitáló beállítás után elfogadható hangzáshoz jutottam, így már sokkal jobb a naplementébe hajtani a végtelen úton... Khmm, bocs.
Néhány tüske maradt a köröm alatt, egyik az usb kilógó madzagja, másik a rádió katasztrofális minősége. De ennek most vége!
Usb: a gyárilag üres kapcsolóhelyre illeszkedő aljzat, igaz háromszoros "tranzakcióval". HU-ból csak usb leány jött ki, a cucchoz mellékeltek egy fiú/nemfakradeolyasmi csatlakozót, ami egy nemfakradeolyasmi és az aljzatba illeszkedő fakraszerűséggel ismét usb leányzóvá válik.
Rádió: az antennaerősítőre gyanakodtam, a fórumon korábban említett erősítő helyett tettem egy próbát ezzel, keresve az egyszerű megoldást, dupla fakra csatolóhoz. Eszem-f....om megáll! Működik! Jönnek az adók! Stereo! RDS! Zene! Szöveg!
Csabex ACC kiiktatását nem csináltam meg, szerintem nem kavar be a canbus miatt semmi. Bocs Csabexx.
Még egy projekt van hátra: a tolatókamera bemadzagolása. Ilyesmire gondolok, a rendszámvilágítás helyére, így talán elkerülhető a kasztni fúrása.
Még nem tértem magamhaz az antennától, szóval erősítő helyett kulturált rövidzár. "Hová vezetne ez?" (Csengetett Mylord)
"Az kizárt, mert nem tudom."
-
azimut
aktív tag
Ahán! Tehát a rendszámvilágítós kamera! Érik nekem is nagyon a dolog.
Zirowe: Antenna, dupla fakra simán, vagy erősítővel? Én először a gyári dupla fakrás erősítőt próbáltam, gyatra vételi eredménnyel, majd egy zseniális indíttatásból sima, erősítőmentes átalakítóval a helyben megszokott vételi erősséghez jutottam (zéró helyi adó, Tokaj az egész Alföldre sugároz, tőlünk légvonalban 100 km, szóval pár adó).
"Az kizárt, mert nem tudom."
-
azimut
aktív tag
Hogyan tudok screenshotot lőni a kínai androidos HU-n? Talán egy app segít?
Telefonon egyszerű, van erre billenytűkombináció, ide is szeretnék kulturált képeket mellékelni.
"Az kizárt, mert nem tudom."
-
azimut
aktív tag
válasz pangora #3513 üzenetére
Csak a magamét szajkózom: ha az antenna csatlakozóhoz adtak erősítőt, azt próbáld kihagyni. Nálam (VW Touran) dupla fakra --> sima DIN átalakító hozza a gyári rádió vételi képességét, az erősítő (kettőt is próbáltam fantomtáppal) rontja. Mivel a fakra elég picur tűvel rendelkezik, az ezt megelőző "drótos" kísérleteim nem voltak eredményesek, ennek ellenére belevágtam.
"Az kizárt, mert nem tudom."
-
azimut
aktív tag
Hoppá, hoppá! Ez engem is érdekel, megjött a tolatókamerám az Aliról. Szóval, hogy próbáljam ki? Mi a sorrend?
Gondolom fejegység ki, vezetékek rajta, bedugom a kamera videokábelét (igen, a kamerát is), aztán rükvercben megnézem van-e kép. Ha nincs - gondolom - akkor jön a táp lecsapolása a tolatólámpáról. Megjegyzem, a videokábelen egy zöld és fehér, átvágandó/nem átvágandó hurok található - ebben majd elmélyedek kicsit.
Ha működik a cucc, mehet a végleges helyére. Ez a canbus dolog nem egészen világos, elvileg van, 2009-es VW Touran. Az acc átvágása nélkül is rendben van, nem tapasztaltam akkuleszívást. A fejegység probléma nélkül működik, pedig a többek által szidalmazott 2/16. Ha a tolatókamera rendben működik, egyben összefoglalom a beépítési procedúrát, merhogy ilyen oktató típus lennék.
"Az kizárt, mert nem tudom."
-
azimut
aktív tag
Na még egyszer szuszinho és csabex2007 kollégák, kamerabekötés. Teljesen elkavarodtam a canbus miatt. A fejegység és a kamera mellé adott tájékoztató szerint jártam el:
Kamera oldalon, hátul: piros-fekete külön dc csatlakozó a tolatólámpa 12 voltjára kötve (videokábelt nem említem, mert az eléggé hülyebiztos), videokábelből kilógó piros, ugyancsak a tolatólámpa +12V-jára - hmm, mindkettőt?
Fejegység (itt van rajz is) oldalon lógó piros madzag sehová, mert nincs szabadon álló reverse vezeték, rajz szerint egy barna vezetéknek kéne lennie. Csak infrared és fantomtáp.
Gyújtást ráadom, de nem indítok, kitűnő kép. Beindítom az autót: No signal. Ez már fél siker, de így csak leállítás után látom, hogy kit segítsek fel a földről.
1. Csabex szerint hátul csak a kilógó pirosat kell a tolatólámpára kötni? (és a negatív, az ok)
2. Fejegység oldalon melyik a reverse, ha nincs jelölve?
Káosz, zűrzavar. A videokábelt a fiammal rejtettük el, a kárpitot, borításokat lefeszegetve, de így is nőgyógyász munka volt. Bőr és köröm károsult lettem, mégsem áll össze....
"Az kizárt, mert nem tudom."