Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az FP16-ot láttam. Azt nem tudom mennyire fogják használni, de bizonyos pufferek esetében felesleges FP32-ben dolgozni, mert nem hoz minőségelőnyt, viszont az FP16 eddig sok hardveren nem volt elérhető. Az Intel már megmutatta, hogy sokszor lényegesen előnyösebb az FP16, mert kétszeresére növeli az adott eljárásra levetített teljesítményt és csökkenti a fogyasztást.
A legnagyobb DX12-e fícsőrök egyébként nem ezek, hanem az async DMA/shader, a typed UAV loads, a resource heap lehetőségek, illetve ez a szép nevű:
VPAndRTArrayIndexFromAnyShaderFeedingRasterizerSupportedWithoutGSEmulation
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Sapphire NITRO+ RX 590 8G G5 Beszámítással!
- HP AMD Radeon RX550X 4GB GDDR5 / HDMI 2.0b + DP 1.4
- Pcie 5.0 ATX 3.0 12Pin - 16Pin Moduláris Kábelek És Adapterek 12VHPWR 12v2x6 Egyedi Harisnya Nvidia
- Hibátlan - ASUS Radeon RX 560 Arez Evo 2GB GDDR5 128bit VGA videókártya
- NVIDIA GTX 1650 4GB D6 Ventus OC
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest