Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TTomax

    nagyúr

    válasz Abu85 #620 üzenetére

    Reménytelen... :(

    ★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

  • Loha

    veterán

    válasz Abu85 #620 üzenetére

    FRAPS méri, hogy hány képkockát küldött tovább az engine, az overlay tool meg ráteszi a csíkokat. A videóból, majd a kielemzéséből kijövő grafikon, ha megegyezik a FRAPS által készítettel, akkor az engine és a monitor közti késleltetés nagyjából állandó. Ha nem egyezik meg mint CF esetén, akkor az engine és a monitor között vmi nem úgy történik a VGA driverben vagy magában a VGA-ban ahogy kéne, mert nem olyan ütemben érkeznek a képkockák a monitorra, ahogy a játék motorja küldi őket. 1db AMD VGA eredményeiből tudjuk, hogy átlag mennyi idő feldolgozni egy képkockát, 2db ugyan ilyen VGA esetén ennek közel a felére kellene esnie ahogy SLI esetében, de nem ez történik, hanem szinte nulla idő alatt végez egy képkockával a CF rendszer, de a következőt annyi idő megcsinálnia, mint 1db VGA-nak, és mivel az esetek többségében a szinte nulla idő alatt a monitorra érkező előtti képkockából nem látunk semmit, azért a játékos számára sok esetben olyan késleltetéssel érkeznek a látható képkockák, mintha csak egy VGA lenne a gépében, tehát számára a CF rendszer vizuálisan az esetek egy részében nem nyújt többet 1db VGA-nál.

    FarCry 3-nál nyugodtan teszteljetek SSAO-val és akkor nem lesz az a probléma, hogy egyik félnek a HBAO másiknak meg a HDAO fekszik jobban, vagy teljesen ki is lehet kapcsolni az AO-t, úgy is inkább csak ront a látványon.

Új hozzászólás Aktív témák