Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Whit3Rav3n

    senior tag

    válasz Loha #574 üzenetére

    Ez akkor is méréssel bizonyított hogy a cpu idö mindig benne van képkocka kiadásában. Szóval olyan nincs hogy kapásból 2 kártyának egyidöben kiad 2 képkockát. Ha cpu limited van azért nincs mikroszaggatás mert nem tudja gyorsan egymás után átadni a gpu-knak a számolást a cpu hogy aztán várni kelljen míg kész legyen. Én magam is résztvettem ezekben a mérésekben és tényleg úgy volt hogy a cpu olyan gyorsan adogatja a frame-eket a gpu-knak ahogy tudja aztán vár amíg kész lesz az egyik az újabb frame átadásával, ez okozza ezt az egy kicsi egy nagy frame idöt 2 gpu-nál ami egyébkent 3 gpu-nál 2 rövid egy hosszú és négynél 3 rövid 1 hosszú.

    Az egyébként lehet hogy elökészít frame-eket de ezek szerint ekkora hibát nem tettek a rendszerbe hogy multigpu-nál egyszerüen átadja mindkét gpu-nak egyszerre a frame.et hanem a kiszámolási idö delay mindig megmarad. Egyébként én sohasem tapasztaltam azt hogy cf-el normális skálázás mellett nem lett volna szubjektívan jobb a gameplay 1 gpu-hoz képest.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Loha #574 üzenetére

    Pont erről írtam korábban, hogy az új driverekben ezt a lehetőséget elvették a felhasználóktól. Ezért háborogtak az SLI tulajok, hogy az új driverekkel nem tudják beszabályozni a lagot, mert a driver egyéni profilt használ minden játékra, vagy a játék alapbeállításait használja.

    (#575) siriq: a GPUView az ilyen. [link] - Ez marha jó tool, csak sokszáz frame-et kielemezni belőle eléggé időigényes, mert statisztikát, vagy egyszerű grafikont nem csinál.
    Az NV toolja az elég jó, csak kell hozzá egy marha gyors SSD-rendszer. Emellett néztem az időigényét. Kilenc játék helyett három férne bele. Tekintve, hogy alig tesztelünk AFR-t, így a több játékot választjuk, mert egy kártyával a külföldi tesztek sem látnak problémát.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák