Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
válasz FLATRONW #12952 üzenetére
Eddig is pont ezeken a szereplőkön múlott, senki nem kényszerítette őket, hogy GW-t használjanak...
Gondolom az ilyen Warner/Ubisoft-féle kis kiadók minden egyes centre rászorulnak.
(Bár pont ebből a kettőből kinézem, hogy ha nem lenne a GW+a vele járó zsebpénz inkább ki sem adnák a PC-s portot...)
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Durva ez az ünnepi szezon: Nvidia GeForce GPUs Facing Shortages, Prices Rise By 15%
(már akinek )Mondjuk ez is egy érdekes pletyka: NVIDIA GeForce Cards Rumored To Be Bundled With Rise of The Tomb Raider – TressFX Might Remain Integrated In the Game
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Szattila83 #13066 üzenetére
kb. 50 óra AMD-s játékidő után mondom, hogy ez Battlefrontban is így van... Azonnal észrevehető a különbség AMD -> nV-re váltással (bár nekem már előtte is "darabosnak" tűnt, de azt hittem csak beképzelem...).
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz imi123 #13071 üzenetére
Ugyanabban a gépben az i7 mellett igen, simábban fut a 970-nel 1080p-n mint a Furyval. Az 5600k-val meg az nV driver se tud csodát tenni, 4.5 Ghz-n is akkora CPU limit van, hogy 40 FPS-es dropok vannak Walker Assaultban a végén a havas pályán amikor mindenki lövi a walkert meg tartósan annyi (mindeközben a 970 GPU használat kb. 50-60%-on). Bele se merek gondolni mi lenne egy AMD kártyával
[ Szerkesztve ]
-
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #13082 üzenetére
Jó, hogy a 8 magos 4.4 GHz-re húzott Hashwell i7-tel 30 másodperc alatt nincs semmi gond survivor módban. MP, 40 vs. 40 Walker Assaultról volt szó (többek között) benchmarkokban meg single playert mérnek - ami kb. lófüttynyi terhelést jelent az "igazi" MP játékmódokhoz képest...
Ebből kiindulva egy 2.7-es Celeron is elég az 1080p@60-hoz [link]
50 órám volt a játékban mikor átraktam a másik kártyát és rögtön szembetűnő volt a különbség, főleg Endoron.
Érdekes módon amikor a Mantle kijött BF4-hez maguk az akkori AMD userek is tanúsították, hogy ha óriási gyorsulás nem is volt, de a játék láthatóan folyamatosabb lett. Addig nem tudtak róla, hogy lehetne ez jobb is
Csak Battlefrontnál ez ugye nem játszik...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Venyera7 #13085 üzenetére
Annyira nem érdekel, hogy másnak bizonygassam, főleg, hogy a másik kártya nem is érhető el. Csak megosztottam a saját tapasztalatomat ha már valaki más is felhozta.
Tömegesen számolnak be AMD -> nV váltásnál hasonló jelenségről, aki nem hiszi járjon utána, vagy ne...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz odorgg #13088 üzenetére
Érdekes módon nV -> AMD váltásnál kevesebb az ilyen "placebo"... De akkor végül is a Mantle is csak ilyen placebo volt BF4-nél és minden szépen ment DX11-ben
Látszott az amúgy nV kártya nélkül is, csak igazán azzal tűnt fel, főleg a csodaCrimson agresszív GPU órajel(nem)vezérlése után."A Battlefronthoz annyit tennék hozzá, hogy az új Frostbite verziónak vannak olyan kiterjesztései, amelyek a DX11 API-ban nincsenek benne."
Köszönjük az infót, de amíg DX11-en kívül más nincs benne nem több mint egy elméleti érdekesség a sok közül. Mire meg más API kijön hozzá addigra kihal a játék olyan jól sikerült megrakni tartalommal
Más játékban amúgy nincs különbség, de nem is játszom olyan MP játékkal aminek ekkora CPU igénye lenne.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Az, hogy lesz benne DX11-es mód kb. előrevetíti, hogy ez is csak "alibi" szinten fogja a DX12-t használni (ha egyáltalán fogja).
Várható volt... Bár az azért elég érdekes még így is, hogy ez a játék nVidia bundleben lesz elérhető, úgy látszik a kiadók csak addig haverkodnak az AMD-vel amíg nem kerül nekik pénzbeVajon mikor következteti ki valaki, hogy ez is biztosan az nVidia közbenjárása miatt lett így ?
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz kikikirly #13194 üzenetére
nVidia kártyákhoz adják majd ez már 99% [link]. Nem azt mondom, hogy "nV játék" (GW partnerségről/használt technológiákról egyelőre nincs infó), de úgy néz ki több köze van hozza az nVidiának mint az AMD-nek (kíváncsi vagyok a TressFX marad e).
Azért az is érdekes, hogy 2016-ban veszik a fáradtságot és a kész DX12-es kód mellé visszaportolnak egy DX11-es rendert mikor épp fordítva kéne lennie... Ennyire nem merték bevállalni a W10 exkluzivitást PC-n ? Bár ha steamet nézzük a W7 egymaga még mindig annyi felhasználóval bír mint a W10, W7+8 együtt (~45% meg elég jelentős potenciális vásárlói tömeggel bír, szóval nem meglepő a döntés, pénz beszél...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Mondjuk HairWorksre vagy kikapcsolják, mert PC-n amúgy is választhatónak kéne lennie...
Az XO-ban lehet, de PC-n ezekre az nV-nek is van hasonló megoldása, nV részről elég fura lenne, ha a saját kártyáikhoz olyan játékot adnának ami a konkurencia cuccaival van tele. Másrészt meg az a fura, hogy ennél a játéknál egyáltalán felmerült az nV neve bármilyen szinten Főleg ha az előző részt, meg a mostani konzolost nézzük ami inkább az AMD-hez húz, az előző TR pl. AMD bundleben volt.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
-
#85552128
törölt tag
Most a PureHair nem tudom mi, de csak úgy "átnevezhetnék" a TressFX-et (ha az) ami elvileg AMD tech ?
(#13210) Pepeeeee: Az AMD is az aktuális csúcsot ajánlja a VR-ra, a 970/290 csak "VR Ready". Bármit is jelentsen ez
Ja és: Oculus Rift is Available to Pre-Order For $599/£500/€700
Ez sem lesz tömegtermék[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Tehát akkor fogták a TressFX-et, - szépen módosították/átnevezték ahogy akarták mert az AMD-t ez nem érdekelte - és úgy hálálták meg, hogy az első adandó alkalommal összeálltak a konkurens gyártóval akik ezzel fogják reklámozni a saját kártyáikat. Good Job
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz #45185024 #13223 üzenetére
Mondjuk ennél a játéknál annyira nem fontos, hogy DX12 legyen szerintem, egy Battlefront jobban profitálna belőle. Az újabb Ashes verziók alapján meg amúgy sem a használt apin fog múlni, hogy ki lesz gyorsabb...
Ha ez sem DX12-es akkor lényegében 2016Q1 is eltelik DX12-es játék nélkül? Vagy van valami kevésbé ismert cím ami megkapja ?
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
-
#85552128
törölt tag
Ha valami is igaz belőle és tényleg gondok vannak most kéne az AMD-nek belehúzni és minél hamarabb kiadni az új kártyákat (persze egy kellően jó szoftveres háttérel...).
Bár mondjuk attól, hogy a Drive PX2-re ezen az "illusztrációs kártyán" ( ) nem Pascal GPU-k kerültek a desktop verziók még az ütemterv szerint haladhatnak.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #13277 üzenetére
Az, hogy "spotted egy CES" még nem jelenti azt, hogy hamarabb is jön. A demózás meg a kész boltokban lévő és megvásárolható termékek nem ugyanazok. Ezért sem kell annyira félteni a Pascalt, mert ettől még simán jöhet Q2-Q3-ban.
Főleg, hogy már ilyen pletyka is van: Nvidia GP104 Pascal GPU Spotted on Zauba – Roughly ~350mm^2 Die Size, Will Match or Exceed the GM200 in PerformanceDe ha bármi igaz a feltételezésekből akkor most kéne ütni a vasat.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz huskydog17 #13308 üzenetére
Nvidia: GPU bug doesn't break Chrome's private browsing mode, Mac OS X does
De az eredetileg linkelt oldalon is van néhány komment miszerint más iOS eszközökkel is tapasztalható hasonló GPU gyártótól függetlenül.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz huskydog17 #13314 üzenetére
Semmilyen linkje sincs ami ezt alátámasztaná, de még csak azt sem írta, hogy driver/saját hibájukként ismerték volna el.
Egy másik oldalon ezt nyilatkozta az nVidia a témában:
"This issue is related to memory management in the Apple OS, not NVIDIA graphics drivers, The NVIDIA driver adheres to policies set by the operating system and our driver is working as expected. We have not seen this issue on Windows, where all application-specific data is cleared before memory is released to other applications.”
Azért ha Windowson is meglenne, szerintem nem egy ilyen eltévedt blogpost született volna a témában...
(#13315) Sir Ny: Nem kell a hivatalos reakcióra alapoznod, ott van a kommenteknél a userek tapasztalata más iOS eszközökkel. Sőt még egy másik bugreport is van ami AMD és nV videokártyákat is megemlít, szintén OS-X-en [link]
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz solfilo #13449 üzenetére
Miért sorolná oda ?
Azért mondom, hogy mintha kb. fél év elmaradás lenne a statnál, ezért nincs se 980 Ti, se Fury, se 300 a listában, de a hamarabb megjelent Titan X meg már benne van úgyhogy még az ár sem lehet kifogás.A steam is változó mikor ajánlja fel az újraküldést, nem is emlékszem mikor kérdezte utoljára, de biztos van már pár hónapja...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz FollowTheORI #13452 üzenetére
Úgy értem a lemaradást, hogy még máig sem sikerült olyan/annyi gépe(ke)t felmérni amelyekben ilyen kártyák lennének, de nem azért mert ennyire keveset adnának el.
Az, hogy a szupercsapat (Fury, Fury X, Nano ) nincs ott még hihető, a 980 Ti-t is belehet valahogy magyarázni, de hogy az R300-ból (az R9 380 és 390 azért elég jók) semmi nincs miközben a Titan X meg "mérhető" az kicsit abszurd.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
NVIDIA Rumored To Mass Produce Flagship Pascal GPUs With HBM2 In 1H 2016 – Availability in 2H 2016
"Moving on, SK Hynix has yet to begin mass production of HBM2 DRAMs. SK Hynix is currently eyeing a production timeframe as early as August 2016. "
Most akkor a Samsung előrébb van a HBM2-vel mint maga a hynix
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz schawo #13466 üzenetére
Ahhoz képest, hogy még egy éve sincs, hogy az első HBM-es termék kint van és a hynix volt a technológia atyja meglepett, hogy ennyire le vannak maradva. Még akkor is ha a szabvány adott és így más is gyárthat.
Az lenne még nagy pofon ha a végén az nV-nek hamarabb lenne HBM2-es terméke mint az AMD-nek.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Volt árcsökkentés a 980 Ti illetve az R300 megjelenésekor meg időleges kedvezmények az ünnepi szezonra mindkét gyártónál, de ezek mondjuk eléggé indokoltak is.
Az AMD semmiből semmi levágott 150$-t a Nano árából amin ráadásul a full chip van, most meg ez. Abban általánosságban elég nagy egyetértés volt, hogy a 3 Fiji kártya erősen túl lett árazva a képességeikhez mérten.Szerintem sem azért csökkentették mert annyira vinnék őket eredeti áron, nincsenek abban a helyzetben, hogy csak úgy lemondanának az extra profitról (már ha egyáltalán van rajta, főleg így )...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #13511 üzenetére
Ezért nem a "csíkok" hosszát és színét kell nézni, hanem ami oda van írva...
Minimum FPS-ben pl. már a 780 Ti (!) is veri a Fury X-et.Szerk.: Az összes AMD kártyának rosszabb a min. FPS értéke, mint a hasonló szintű vagy esetenként erősebb, néhol még gyengébb nV kártyának, szóval max AMD-n akadhat be...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #13513 üzenetére
Min FPS alapján van sorba rakva, úgy jó is. Az már más dolog, hogy a program/grafikontípus az átlagot így rajzolja ki...
Szerk.: aha ott nem külön átlagot vesz, hanem a teljes min+avg hosszát, ezért lehet majdnem annyi/hosszabb mert az AMD min értékei lerontják az egészet, mystery solved
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Annyival drágább, hogy mondjuk egy R9 480-ra vaqy Fury szintű utódra (R9 490 ?) is inkább megéri a GDDR5/X-et felrakni még úgyis, hogy ennyi "probléma" van vele ?
Mert akkor annyira mégsem szar az a GDDR5/X (mondjuk úgy a jelenlegi igényekhez bőven megfelelő...), ha még maga a "HBM tapasztalttal rendelkező" AMD sem meri/tudja lejjebb bevállalni (és akkor mit várunk az nVidiától)...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
De mit érünk vele ha annyira drágítja a kártyát, hogy egyelőre jobban megéri a ~65W-tal többet fogyasztó GDDR5/X-et rárakni ?
Csak az AMD-nek ez már nem az első kör. Most is van 500$-ért HBM-es kártyájuk, ha a következő hasonló árú kártya (490X ? - legalább Fury X szintű teljesítménnyel) GDDR5/X-szel jön az már önmagában visszalépés és hosszabb távon akkor nem nyertek semmit a HBM egy generációval előbbi bevezetésével ha nekik is (megint) csak a csúcsra megy - ugyanott lesznek mint a konkurencia...Szerk.: Btw kijött a Rise of the Tomb Raider ajánlott gépigénye, ahol szintén DX11-et írnak. Biztos, hogy XO-n DX12-ben fut ? Mert ha igen akkor a PC-s verzió mégis miért nem kapta meg több hónap késés után ?
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Egy alacsonyabb órajelű i5-tel is simán előjöhet a probléma, de lejjebb menve volt már rá példa, hogy egy amúgy gyengébb nV kártya akár egy erősebb AMD kártyától is jobban/hasonlóan teljesíthet ha proci limit van: [link] - érdemes megnézni az Eurogameres videóból kimentett képeket...
Azóta valamelyest javult a helyzet driverekkel, de még mindig megvan az nV előnye.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
A "sávszélgyilkos" AOTS 4K@DX12-ben 2 FPS-t (1080p-n 4-et) veszít ha 500 helyett 400-on megy a HBM.
Biztos van olyan scenario ahol még így is sávszéllimites lesz (bármit meglehet izzasztani...), de ehhez a GPU-hoz bőven elég ennyi, sőt...Friss bench, legújabb verzió: 400 Mhz, 500 MHz
Olyan 7% illetve 9%-ot gyorsul +20%-kal nagyobb memória órajel és sávszél mellett...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz daveoff #13645 üzenetére
Én is hasonlóra emlékszem azért is néztem meg ezzel...
De a Battlefrontban is annyira nem számított, hogy csak pár óra játék után tűnt fel (akkor is az OSD-ből), hogy elfelejtettem visszaállítani a memóriát egy hasonló teszt után és végig 250 MHz-en azaz fele sávszéllel ment[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Elindult: GPUOpen
Kíváncsi vagyok mennyire lesz sikeres...
-
#85552128
törölt tag
válasz Petykemano #13657 üzenetére
A memóriavezérlő is alig éri el az átlag 60%-ot 1080p-n és 500-as memória mellett, de még 4K-n is igen gyenge a kihasználtsága.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz #45185024 #13668 üzenetére
1104 és 1128 (+48 mV) ment a régi kártyám, a mostani már 1095 és 1120 (+48mV) crashel, szóval eddig sem volt lehetetlen - főleg feszültségemeléssel - ilyen órajeleket elérni. Az a +10 Mhz biztos nem a custom NYÁK miatt van, ők szerencsésebb példányt kaptak mint ahogy én meg szarabbat...
Az OC dream meg nem az, hogy +90 MHz-hez már +42 mV feszültség kell - ami valójában csak a +40 Mhz-hez kell -, mert 1095 körül stabilak az "OC" kártyák és kb. 1070-ig mennek a sima 1000 MHz-esek feszültség emelés nélkül (+60 mV-ot kapnak alapból az OC-k...).
(a pár perces tesztprogramok amúgy hajlamosak akár +10-20 Mhz-en is lefutni miközben mondjuk egy Dragon Age: Inquisiton vagy Battlefront már ennyivel alacsonyabb órajelen is crashel 30+ perc játék után, úgy hogy a kártya a Vsync60 miatt nem is megy maxon...)
1100 fölött kb. minden egyes Mhz-hez +1-2 mV-ot kell adni.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #13682 üzenetére
Egy driver volt nV-nél augusztus-szeptember környékén ami nálam is rendszeresen crashelt, de előtte és utána semmi gond nem volt a W10-es driverekkel még a preview fázisban sem amikor az AMD-sek épp azzal küszködtek miért tiszta fekete a start menü...
Az AMD-nél viszont annál inkább (elég csak a nagyszerű 15.9-re gondolni, vagy a Crimsonra...)Most is kíváncsi leszek hogyan fog gyorsulni a Fury X 30-50%-ot, mert ennyivel van lemaradva a TitanX/Ref980Ti és a custom 980 Ti-hez képest egy olyan játékban ami ugyan nV promós, de nem feltétlen azt preferálja.
Az utolsó driver 3 hete jött ki és van benne RoTR profil, csak milyen...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz daveoff #13692 üzenetére
Van ott pár elég látványosan elnagyolt elem, főleg a sziklás képeken látszik közelebbről. De az összhatás tényleg nem rossz.
Szerk.: Azokat elég szépen "kidolgozták" A karakter kidolgozása tényleg jó, de a környezet van ahol nem sokkal szebb mint a 2013-as...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Crytek #13732 üzenetére
Nem tudom miről beszélsz/mivel égetik magukat, de úgy látom nem vagyok vele egyedül. A havas PureHair ami eddig nV bug, de az AMD kártyákon meg botrányos teljesítménnyel megy (és ugye ez még nem zárja ki, hogy ott nem lesz bug)...
Az AMD-nek olyan 9 órája van kiadni a "csodadrivert" ha nem akarják (megint) leszarni a vásárlókat.
A PureHair bug érdekes dolog, mert állítólag nyílt AMD tech az alapja, tehát meglehetett volna rendesen is csinálni főleg, hogy kezdetektől benne a játékban...Javasolnám utánanézni a 2013-as Tomb Raider (akkor még Gaming Evolvedes) startjának, különösen a benchmarkokat
Ahol a 7970 GHz és a Titan nem/alig volt elég az 1080p@60 FPS-hez maxon és ahol a TressFX gyakorlatilag harmadolta a teljesítményt - már ha működött és nem egy kopasz fej lett az eredménye...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz velizare #13737 üzenetére
Tehát akkor a havas bug javítva (lesz).
BF4-ben a ref 980Ti és a ref980 között 25% különbség van, itt 33%, egyáltalán nem kirívó eset ha custom kártyákról van szó.Az, hogy pályánként változik a teljesítmény nem újdonság egyik játékban sem, pl. Dragon Age Inquisitionben hasonló 15-20 FPS vagy akár több is lehet az FPS ingadozás ami így egy 980Ti-n szintén 70 FPS körül megy (MSAA nélkül) - és ez egy 1.5 éves játék... (A sima Fury OC-m ami kb. ref Fury X szinten van, elég sokszor dropolt 55 alá - AA nélkül, 1080p-n, miközben bencmarkban avg 70-em van...) Ettől még nem lesz rossz(abb) port a Tomb Raider.
AMD-nél meg inkább a HBM-es csodákkal van nagy baj, a többi egy jobb driverrel szintre gyorsulhat, de a Fiji kártyáknál elég nagy a hátrány.
De ha nem végleges verzióból jönnek a benchek akkor itt még lehetnek változások.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Biztos, hogy lesz "teljesítménynövelő driver", inkább az a kérdés mikor...
Ha jól emlékszem a Fallout 4 esetében 1 hetet késett és egyszerre adták ki hozzá meg a Battlefronthoz is, de utóbbihoz ami jött szarabb volt mint a két hónappal azelőtti ami még a bétához készült[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.