Új hozzászólás Aktív témák
-
ÁdiBá
addikt
válasz keIdor #36567 üzenetére
Konzol?!
Szerintem esélytelen mivel AMD kézben van.
Ez az egyik.
Szerintem van ebben a technologiában potenciál, jövőre egyre több program fogja használni.
Mindjárt lesz értelme HBM1-2-3 kártyákat tervezni asztali szegmensbe amik megfelelő sebességgel tudják használni az RTX.
Ez még nagyon gyerek cipőben jár.
Én személy szerint nem panaszkodok mert én nem játszom BF5 el, csak megnéztem, és kevesebb FPS-re számitottam.
Csak szerintem a skálázodás nem megfelelően van leprogramozva a játék alatt, gondolok arra, hogy a médium és az ultra között sokkal nagyobb különbségnek kellene lennie az RTX beállátsnak.
Azt tudta mindenki, hogy megzabálja a hardvert... ennyi.
Bár én biztos nem kapcsolnám be ezt a lehetőséget még a 2080Ti hosszútávon, de kifogom probálni.ÁdiBá
-
HSM
félisten
válasz keIdor #36630 üzenetére
Igen. Amiben erősen benne volt, hogy a konkurencia képtelen volt (vagy inkább nem is akart) ilyeneket tudó hardvert letenni az asztalra, így a piaci részesedésük révén elérték, hogy ne is nagyon legyenek a pirosak extra képességeit kihasználó alkalmazások. Így pedig ők nyertek a jobb perf/watt arányukkal.
Ettől függetlenül én pl. túlzottan nem örülök, hogy kis túlzással ma éppen ugyanúgy néznek ki a AAA-s játékok, mint a 6-8 évvel ezelőtt komolyabb címek, ami valahol egészen elszomorító. Régebben rendesen voltak alkalmak, amikor az állam kerestem a földön egy-egy újabb cím grafikájánál (pl. Crysis 1), ma meg inkább a fejem fogom, hogy megint csak az FPS-t sikerült elfelezni pár semmirekellő, erőltetett effektért, lásd a két videót [link].
Manapság legfeljebb a felsőkategóriás VGA-k áraitól esik le az állam a földre, ami szerintem nem valami jó kombináció.
(#36632) lezso6: Async-ot tudott, de nem volt teljesen stateless, én úgy emlékszem.
Szerk.: Ja, nagyon nem.... [link]
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz keIdor #36634 üzenetére
Na, hát ezaz, konzol oké, de PC?
A BF1-et tolom most padló max grafikán, nagyon szép, de nem esik le tőle az állam.
A SOTTR még nincs meg, a ROTTR-ot viszont ha majd időm engedi kipróbálom. Plusz van még nyárról betárazva két Deus Ex, azokról is jókat hallottam. Most vettem nemrég egy 8GB Rx580-at, szerintem egy darabig ezekkel elleszek.A BF3 amúgy nekem sosem tetszett grafikailag, a 4 viszont teljesen jó, az se mai csirke pedig, 2013-as.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz keIdor #37886 üzenetére
Készül még a DXR patch a Tomb Raiderhez, csak azzal a dizájnnal, amit alkalmaznak még 2080 Ti-n se igazán fut. Emiatt elég sok munka van vele a háttérben. Az a lényeg, hogy a BFV-be igazából ezt már az év elején elkezdték tervezni, míg a SotTR-be csak a nyáron merült fel, hogy bele kellene rakni. Egyszerűen csak "turn on the light". Na most amíg a BFV-nél erre konkrétan rátervezték a geometriát, csináltak egy minimum LOD-nál is egyszerűbb szintet mindenre, addig a SotTR-nél ezt kihagyták, mert nem volt rá idő. Szimpla "turn on the light" módszerrel viszont nagyon rossz a teljesítmény. Helyenként még Full HD-ben sem volt meg a 25 fps egy 2080 Ti-vel. Ergo a tervekhez képest sokkal több időt vesz igénybe beépíteni. Jelenleg úgy áll a helyzet, hogy valamikor a Q1-ben kiadják. Legutóbb januárra mondták, de az a helyzet, hogy mondták már novemberre és decemberre is. Szóval mindig a következő hónapban érkezik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz keIdor #38096 üzenetére
Ahogy a tiáj-ból, ebből is az áttörő újdonságot hiányoljuk sokan. Valóban jó kártya, de nulla ár/teljesítmény előnnyel (ami az rtx-eknek is ugyanúgy baja) a korábbi generációhoz vagy éppenséggel a konkurrenciához képest. De jogos észrevétel, így tesztek előtt semmi jogcím nincs a fikázásra.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Petykemano
veterán
válasz keIdor #38096 üzenetére
vannak ilyen gumi jellegűen használható alapszabályok a videokártyákra vonatkozólag. Egy lista, aminek egyes pontjait igény szerint lehet rávetíteni egy új jövevényre.
Íme:
Egy rendes videokártya
1.) Legyen "zöld". (Amennyiben ez igaz, ugorj a 12. pontra)
2.) Legyen jó fogyasztása
3.) Legyen használhatóan fícsörgazdag, hozzon újításokat
4.) Legyen megfizethető áron kapható
5.) Legyen igényes kialakítású (beleértve az anyagfelhasználást)
6.) Legyen csöndes
7.) Ne melegedjen
8.) Legyen elérhető
9.) Rendelkezik stabil 0-day driverekkel
10.) Nem hibásodik meg
11.) Just works
12.) Just buy it[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Habugi
addikt
válasz keIdor #38096 üzenetére
Várjuk meg a teszteket, még nincs itt semmilyen kártya ami hozná a 2080-at, a csodaország meséi elég elcsépelt lett a Fijiket & VEGA-kat követően. Reméljük hozni fogja a 2080-at, bár úgy lenne.
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
#45997568
törölt tag
válasz keIdor #38096 üzenetére
Jo AMD szokast ismerve +-, eleg nagy kilengesekkel, Vega 64 is ilyen.
En azt nezem, ha hoz egy 20-30%-t a V64-hez kepest akkor oke, az mar 1080Ti - 2080 koze loheti a kartyat teljesitmenyben, fogyasztas ugyanannyi lesz mint a 2080..., az ara meg elgondolkodtato, bar az sosem jelentett gondot ha elkapott a gepszij, a 1080Ti-m is 750£ volt hasznaltan
Vegul is a 1080Ti-k meg a 2080-ak is hasonlo aron mennek.
Ez olyan 600-700£ korul johet, gyari hutes eleg, ott van a driverben egy kapcsolo, "Auto undervolt", azt csokolom.
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
válasz keIdor #38096 üzenetére
Miért is csodálkozol?Nem ezt olvastuk véletlen a Fijiröl meg a Vegaról is a VRAMtól eltekintve?Nagyobb sávszél dupla VRAM?Ennyi lenne a recept egy sikeres vgahoz?Hát majd meglátjuk,az AMD nem igen adott okot vga fronton a bizakodásra az utóbbi X évben.Ha valóban csak pár ezer darabos készlettel nyitnak akkor nemigen fog javítani az árakon.Versenyt ismét nem látunk,csak egy alibi terméket amire majd hivatkozni lehet de vásárolni nem,meg majd ennek fényében várjuk meg az árakat is...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Ragnar_
addikt
válasz keIdor #38144 üzenetére
DLSS az igazi must have. Mesterséges intelligencia támogatott élsimítás ami csak 4K-n kapcsolható. Ha egy FHD 16"-os képernyőn bekapcsolom az élsimítást azt gyakorlatilag észre sem veszem a képminőségben, és valószínűleg ugyanígy van ez 32" 4K-nál is, mert nagyjából ugyanaz a pixelsűrűség. (Bár azt írták, hogy DFR 4K-n is működik alacsonyabb képernyőfelbontással, és később más felbontáson is működni fog.)
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
félisten
válasz keIdor #38323 üzenetére
egyetértek, az egyetlen értelmes RTX kártya jelenleg az új kártyákból a 2060 aztán kb annyi,a többi erősen túlárazott.
RTX 2060 mpost már felbukkant magyar üzletben hivatalos garival 112 K ért ami már nevezhető előrelépésnek az előző genhez képest minden szempontból.
Persze mindkét esetben ott van hogy brutális a gyártási költsége mind az RTX nek mind a Radeonnak, de most őszintén, nem igazán érdekel szerintem ez senkit.
2019 ben mindkét cégnek az 1080 TI teljesítményét 500 dollár alatt kellene mérnie és legalább 60 % kal túlszárnyalni a csúcskategóriás kártyával annak a teljesítményét majd 2 év után.
Mindkét gyáróra igaz ez, nem is értem ezt a z örömködést a Radeon 7 nek ilyen áron miközben az RTx széria földig lett gyalulva az árazása miatt.( részben joggal)
RT szerintem mindegy, mert ott van egy lehetőség ami aktiválható, és kikapcsolható. Gondolom, most hogy az új xbox is RT képes lesz, kint a dev kit a fejlesztőknél, lassan elkezdenek szállingózni az olyan játékok amik profitálnak belőle és nem probléma ha mondjuk 60 FPS van csak meg egy sztori orientált játéknál.
Jelenleg én ebben a státuszban csak globális világításra használnám, mint ahogy Metro teszi, de azért ez az RTx semmire sem jó dolog is hülye hozzáállás.Dehogynem ,jó dolog lesz az.
Pontosan az kellene hogy az AMD kártyák tudják az RT-t, az nvidán meg nyomjanak több Vramot és nagyobb sávszélt ezért a pénzért, bár elég röhejes hogy a 2060 karinál több mint 20 % részét az a 6 GB ram teszi ki az árnak mert 9-11 $-t elkérnek a bérgyártók 1 GB GDDR6 stackért.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
PeTeR_33
tag
válasz keIdor #38341 üzenetére
Végső soron meg tudom szerezni mind a két kártyát netto áron.
Mindkét kártya azonos árra jön ki.Új kártyákról beszélünk.
2019re tervezek.2020-ban váltanék legközelebb.Abba azonban véletlenül sem szeretnék beleszaladni,hogy 6giga ram kevés lehet Full HD-ra.
Nagyon nem tolerálok mikro laggot sem későn betöltő textúrát.A neten rengeteg tesztet megnéztem.
Azonban tudom,hogy aká Te akár HSM vagy B. nem ma kezdtétek a Pc gaminget.Képtelen vagyok eldönteni melyik kártya a legjobb választás
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
KillerKollar
senior tag
válasz keIdor #40146 üzenetére
Biztos, hogy elírás, nézd meg a promóciót: Október 16.-ig beváltható. Hogy váltanád be a mai napig a promó kódot egy olyan kártyára ami még nem is létezik? Amúgy már javították a honlapon, a mai naptól fogva meg asszem CoD-os promóció van azon meg szintén nem szerepel, úgyhogy tuti elírás. Állítólag jövő év első felében itt az Ampere, nem lenne sok értelme ennyivel előtte kiadni egy RTX 2080 Ti Supert.
-
félisten
válasz keIdor #40149 üzenetére
Sok pletyka van, konkrétumot senki nem tud. Bármilyen forgatókönyv elkepzelheto.
Volt szó 8nm rol is, meg vegyes GPU családról, 12 és 7 nm keveréssel, meg Turingbrefresrol is, ami simán elég lehet a Navi ellen akár, meg persze 7 nm is fent áll.Samsung es/vagy TSMC. Név is szerintem változni fog, Ampere is egy kérdőjel. Szóval semmi konkrétum.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Piszmaty76
aktív tag
válasz keIdor #40146 üzenetére
Szükség elvileg volna rá (ha szélesebb körben megfizethető lenne), de sajna tényleg nincs konkurenciája...
Thermaltake Overseer RX-1, Seasonic Prime 750W Titanium, ASUS C8H X570 wifi, R9 5900X, Thermalright Peerless Assassin SE, G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600MHz CL16 Trident Z RGB, Sapphire 7900XTX Nitro+, Samsung 960 pro NVME gen3. 256GB/Kingston KC3000 NVME gen4. 2TB, LG QNED863QA 55" (HDMI 2.1)
-
Crytek
veterán
válasz keIdor #40168 üzenetére
Valamiben most is megvan 1-2 címben ami SAJÁT belső fejlesztés.. Kötve hiszem hogy MINDEN game fogja tudni főleg a mostani multiplatformokból kiindulva ahol sokszor a stabil 30fps is nehezére esik még a One X-nek is. Én örülnék a legjobban ha így lenne ahogy írtad. De ha pc-n se sikerül a 380ezres VGA-val nem hiszem hogy konzolon fog egy igpvel /apuval /nevezzék akárhogy
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
Crytek
veterán
válasz keIdor #40176 üzenetére
Csak pont hogy a procival kevésre mész 4k alatt... sokszor kb i3 = i9-el fps alapján És ha "csak" 5700 lesz benne az édes kevés 4k-ra főleg
Bár a fenti "mindenféle limitációs" dolgok miatt végül is bármi lehet. Én nagyon várom már a scarletet. Adom el a One X-et és így az új konzol csak kb 120-130k lesz...[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
félisten
válasz keIdor #40178 üzenetére
Pedig igaza van Cryteknek szerintem is. Más jellegű programozást használnak és más az egész rendszer felépítése ez tény, nem szabad egy az egyben összevetni semliyen módon PC vel .Az Biztos, hogy bika gép lesz,de attól, hogy benne lesz egy erős CPU rész még a GPU egységek is limitálhatna valamint a hűtést is meg kell oldania fogyasztással együtt.
Xboxnál szinte biztos, hogy Dx 12 vel dolgoznak mivel már egy platformként kezeli Microsoft a Win 10 és a Box platformot.
igazából ezek a párbeszédek lezajlottak már a a Ps3 és a Ps4 megérkezése előtt is. A CELL nél arról volt szó, hogy évekig nem lesz a közelében sem egy PC CPU . A ps4 megjövetelekor azt jósolták, hogy a low level API miatt a legerősebb csúcs kártyák is a kukába végzik. Aztán 750 Ti hozott hasonló eredményeket akkoriban.ÉN csak azt mondom, hogy nem szabad felülni a hype vonatra , mondom ezt PS4/ Switch És PC gamerként. Erősen rajta vannak a marketing csapatok ezen a dolgon.Ps5 nél meg szerintem amúgy is a címek adják el a gépet nem a hardver.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Crytek
veterán
válasz keIdor #40178 üzenetére
Fizikát akrasz? Felejtsd el.. PC-re már itt vannak a 16 mag 32-szálas szörnyek azt sehol semmi fizika..
Pedig eljátszva a gondolattal pl egy UE4-es Stranglehold game mekkorát ütne hangulatilag amibe alapból szét tudsz löni mindent és minden ott maradna a képernyőn ahova széjjel lőttem ,lebontottam,belelőttem. Nekem ebben az esetben nem kéne Half Life 2 nél szebb grafika menjen minden power a "real" fizikára...
De ez nyilvánvalóan azért nem fog SOHA megvalósulni mert teszem azt megcsinálják de mivel brutál a fizika mindenki lőne mindent mintha muszáj lenne és akkor meg jönne a fika hogy de gagyi mert xy nem robban fel mivel kell a scriptelt fősztorihoz... Meg egy ilyen fizika lemodellezése több év lenne nem érné meg. Szóval maradt a grafika gizdulás azt tudják még csavarni bőven.Next PC Upgrade: 2022
-
félisten
válasz keIdor #40183 üzenetére
Igen igazad lehet. egyébként én is azt mondtam a Ps topikban, hogy ha erős hardver lesz az nem lesz olcsó,de ott többen azt mondták hogy ha 500€ vagy az fölött lesz akkor bukta a konzol. szerintem 600 € de inkább az fölött 800 € környékén fog debütálni, ha valóban erős lesz és ilyen szuper gyors SSD lesz benne. legyen igazad és legyen gyors brutális, még ha drága is lesz.
Egyébként nekem az a tippem, hogy 2 féle verzió lesz belőle különböző teljesítménnyel és árral.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
DudeHUN
senior tag
válasz keIdor #40198 üzenetére
Ezért lesz valószínűleg mindkét gép 499$ az alapkiépítésben. Legalábbis mindenki ezt várja. Lehet lesz egy Pro verzió is startkor drágábban. De az alap nem lesz drágább 499$-nál szinte biztos. Egyszerűen ezen a piacon az nem fogy. Ez egy év alatt 5 millió darab körüli eladást jelent legalább, ami szükséges az életképes platformhoz.
Gamer for Life
-
-
DudeHUN
senior tag
válasz keIdor #40203 üzenetére
A konzolok eddigi történelme nem azt mutatja, hogy az 500 dollár vagy afeletti gépek fogynának. Mindig az a gép volt a legsikeresebb, amelyik hozta a a PS4 premierkori 399 dolláros árát (értsd. pl. a PS1 300$). Nyilván ugye inflációval számolva. Ezért vár mindenki egy maximum 499 dollárost nyitást.
Gamer for Life
-
_drk
őstag
válasz keIdor #40203 üzenetére
Részben igazad lehet. Sokat nőtt a vásárló bázis minden rétegben.
A kemény mag simán megveszi bármennyiért. Ahogy az RTX kártyákat is vásárolják az emberek.
De a döntő számokat nem a kemény mag hozza. Ők nem fognak akkora milliós eladásokat hozni amivel boldog lenne a Sony.Ráadásul most hiába nyerő a Sony, nincs akkora fölényben mint az Nvidia. Látjuk a proci piacon mit hoz a konkurencia!
Egy 100$-os alávágással ha 2x annyit hoz az egyik a másikon meg simán nyerő még egy konzol gyártónak.[ Szerkesztve ]
-
Habugi
addikt
válasz keIdor #40243 üzenetére
GN videotesztből én annyit szűrtem le a megjelenés napi verzióból, mint olyasvalaki aki 390X-ről váltott 1080Ti-re, miszerint ebben "valamiért" nincs meg a 2X.
Erről annyit kell tudni, hogy eddig minden cím amit játszottam 2-3X volt, mindegy volt az API.
No innentől pedig mindenki gondolhat arra amire jólesik..
A magam részéről maradok a számomra nyilvánvalónál, miszerint ha egy az NV-hez hasonlatos profitorientált cég lennék a piacon, aki az aktuális gennel kezdené el megpróbálni letolni az emberek torkán az 1K $-os nonTitan VGA-kat (több kevesebb sikerrel aka 2080Ti), akkor nagyjából én is így csinálnám.Kellett már nekik nagyon egy látszólag ennyire VGA igényes saját cím, szerintem ez a game remek választás, november eleji release-el pláne.
Jövőre jön valami új, kell a raktár söprés mert a 2080Ti aztán nem egy népkártya az ára miatt, még a durvább NV "fanok" többsége is meghúzta a határt miatta h eddig és ne tovább.Nem kell itt egyébként Pascal lassításra gondolni, bőven elég annyi hogy a rájuk szánt optimalizációra/ba (játék & driver) hasamra ütök ~harmad annyi időt és pénzt raktak.
Egyszerű és a maga nemében nagyszerű, nem?Aki eddig elvolt a 1080Ti-vel nagyjából minden eddigi címben 1440p mellett, az most karácsonyra megkapta az útmutatást mire van szüksége egy ezresért, hogy aztán jövőre..
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz keIdor #40261 üzenetére
Nem csak annak a kérdése. A trükk alapvetően a wave programozás. A mai PC-s játékok többsége még mindig az elavult shader programozást követi, nagyrészt a legacy kódok miatt, amit nyilván elfogadnak az API-k, de a mai hardverekre ezek nem optimálisak. Viszont ha mondjuk két explicit API-t célzol, akkor azt nyilván egy shader nyelvből akarod megtenni, jelen esetben a HLSL-ből, és ott például olyan kód kell, amit a SPIR-V-re elég jól le tud fordítani a Glslang. Ez nagyjából a shader modell 5.x-et foglalja magába. Ennél jobb shader modellre a Spiregg kellene, ami ugyan létezik, de még messze nem olyan jó, mint a Glslang, tehát egy nagyobb projektnél meggondolandó, hogy a wave programozást, mint lehetőséget választod, vagy azt, hogy legyen egy stabil rendszer a HLSL kódok D3BC-re és SPIR-V-re fordítására. Utóbbi kifizetődőbb, mert kevesebb lesz vele a szopás. Viszont a shader modell 5.x nem definiálja a wave-level operációkat, vagyis effektíve csak egy szálra levetített feldolgozási modellt kínál, amit ugyan megesznek a mai GPU-k, de explicit erőforrás-korlátozások kellenek ahhoz, hogy a feldolgozás párhuzamosítása garantálható legyen. Emiatt jött be a shader modell 6, aminél már erre nincs szükség, pusztán a wave terminológia garantálja, hogy a lane-ek egymás mellett futhatnak, és ehhez semmilyen direkt beavatkozás nem szükséges. Na most konzolon ez egyszerű, már a kezdeti évek óta így lehet ezeket a gépeket programozni. PC-n is lehetséges, de legalább HLSL shader nyelv 2016-os specifikációja kell, ami nem lenne nagy gond, ha a program csak DirectX 12-t támogatna, ugyanis csak annyi változna, hogy a bájtkód nem D3BC-ben, hanem DXIL-ben lenne szállítva. Viszont azzal, hogy a Vulkan is támogatott, már át kellene konvertálni a wave terminológiát is az újabb SPIR-V-re. Maga az API támogatja ezt, a subgroup utasítások néven fut a funkció, és a World War Z már használja is: [link]. Csak ehhez ők elég sok shadert direkten módosítottak, és valószínűleg az RDR2 annyira nagy projekt, hogy ez önmagában nem éri meg. De abszolút nem a konzol fixfunkciós hardvere dönt jelenleg, hanem az, hogy a Rockstar nem akar a Spireggre menni, így a PC-re szállított shaderek jóval lassabbak, mint a konzolon futók.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz keIdor #40303 üzenetére
Bocs, de amúgy kap optimalizálást a Pascal. Azt kell megérteni, hogy ami jó a Pascalnak, az igazából nem éppen jó a Turingnak, illetve a GCN/RDNA-nak. Működnének mondjuk azzal, ha az erőforrások nem éppen úgy vannak lehelyezve, ahogy az API előírja, mert van némi rugalmasság a D3D12-ben és a Vulkánban is, de jobban szereti a Turing/GCN/RDNA, ha szépen a specifikációnak megfelelően van megírva a program (az erőforrások a halmazokba vannak bedobva, stb.). Ettől gyorsabbak lesznek, nem sokkal, pár százalékkal, de számít. A Pascal viszont nagyon nem szereti, ha így van megírva az alkalmazás, egyszerűen lassul tőle, és amíg mondjuk aközött kellett választani, hogy a GCN lassul mondjuk 1-2%-ot, vagy a Pascal 8-12%-ot, addig ez egyértelmű volt. Ma viszont már nem az, főleg azért, mert a Turing az erőforrások nem specifikációknak megfelelő elhelyezését nem csak -1-2%-kal tolerálja, mint a GCN/RDNA, hanem -4-5%-kal is. És így már inkább megéri a Pascalra rakni -8-12%-ot, hogy a Turing mehessen normális tempóval. De ez nem azt jelenti, hogy a Pascal nem kap optimalizálást, csak a fontos döntéseket inkább a kárára hozzák meg. Viszont az optimalizálásnál valószínűleg nagyon figyelnek arra, hogy ami a Turing/GCN/RDNA hardvereknek nem káros, ott a Pascal legyen előnyben, hogy visszahozzák, amit elvesztenek az erőforrások elhelyezésénél.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raymond
félisten
válasz keIdor #40435 üzenetére
"Az égeti a bőrkabátját, hogy már megint a konkurencia hardvere lesz az új gépekben, ezáltal ők rengeteg pénztől esnek el."
Nem igazan, ez csak egy kis PR/marketing, az a penz amit az AMD a konzolokkal keres nem olyan osszeg hogy ezen izguljon. Atlagban olyan 520mil van negyedevente mit bevetel az AMD-nek az "Enterprise, Embedded and Semi-Custom"-bol ami nem csak a kozolok hanem az osszes Epyc termek es ez embedded SoC-ok is, mondjuk az utobbi tenyleg minimalis lehet.Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Crytek
veterán
válasz keIdor #40451 üzenetére
Nincs mire csökkennie sajnos.Hidd el amint lesz egy 2080ti +/- pár % közeli AMD egyből vágnak rajta... De ,valóban akkor már itt lesz a 3080 is és jobb választás lesz az
Szerintem még 1 fejlesztés eszközölök a gépemen mielőtt végleg konzol fogolyá válok.
Sajnos én nem vagyok nagy bizniszmen így a pc nekem mióta létezik totál veszteséges és hiába keresek jól kidobott pénz akkor is Konzolon meg 6-8 év alatt bukok kb 60 ezret na bumm..Next PC Upgrade: 2022
-
GodGamer5
addikt
válasz keIdor #40793 üzenetére
Nettó 200k+ az nagy bukta lenne. A Sony sem hülye, 27%-os áfa ide vagy oda. Max kevesebb haszonnal árulják. Volt valami hír, úgy rémlik, hogy állítólag kb 120k körül van az előállítási költsége.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
GodGamer5
addikt
válasz keIdor #40804 üzenetére
Ezekkel a szimulációkkal az a gond, hogy ilyen beszéljünk a semmiről, gumicsont mind. Lehet rajtuk rágódni de közük nincs az igazsághoz, főleg így sima pc portokkal nem lehet jósolni. Új játékok, hardverek és frissített/megújult apik jönnek, amiről most még nem is igazán tudhatunk. Úgyhogy tök feleslegesek ezek a videok.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
GodGamer5
addikt
válasz keIdor #40809 üzenetére
Igen leírtad, hogy a DF elmondta, hogy ez csak egy theory, egy szimiláció, -aminek továbbra sem látom értelmét- viszont én elsősorban arra reagáltam, hogy te azt mondtad, hogy tetszik neked a video, meg, hogy milyen érdekes ez az egész.
Amúgy részemről túl van tárgyalva.[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
GodGamer5
addikt
válasz keIdor #40817 üzenetére
Igen, ezt momdom én is. Nagyon öreg már a pascal archirtektúra, ezért is használhatatlan komolyabb dx12-es dolgokra. Viszont nagyon jó árban vannak a rá épülő kártyák és kb év végéig még a teljesítményük is bőven jó.
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
félisten
válasz keIdor #41011 üzenetére
A hardver használt piacra gondoltam. Minden konzolgeneráció érkezésekor el lett temetve a PC de szerintem nem most lesz az, lesz az hogy a 6 mag limitálja az élvezhető játékot.
Raytracingot nagyon nem ismerjük még az új konzoloknál mire képes,
Szerintem 3 év múlva már megint a Ps5 pro ról és az új xboxról beszélünk újabb 200 K ért.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz keIdor #41011 üzenetére
Annyival már nem limitáltabb az API. Ez a mostani generáció elején nagy gond volt, de manapság már nem az. Természetes persze, hogy konzolon esetleg lehetnek olyan hozzáférési módok, amelyek egy rajzolási parancsot talán 5-10 DWORD-ből is megoldanak, de annyival többe PC-n sem kerül már, így alig van különbség. Szóval az API gyakorlatilag már nem jelent problémát.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
gejala
őstag
válasz keIdor #41013 üzenetére
A konzolok alapból arról szólnak, hogy olcsók, de cserébe rengeteg kompromisszumot kell vállalni. 30 fps, alacsony/dinamikus felbontás, PC-hez képest alacsonyabb beállítások, csak egy meghatározott kontroller van, nincsenek modok, nincs semmi bütykölés. Azt eszed, amit eléd tesznek, nincs válogatás.
Ezzel szemben PC-n úgy játszol, ahogy te akarsz. Ha akarod ultrán, ha akarod 144 fps-sel, olyan irányítással amit akarsz, szétmoddolhatod a játékot, stb. Persze vannak olyan portok, ahol PC-n is sok a limit, de azért nem sok ilyen van. Ha megnézed fórumokat, ott is mindig sajnálkoznak emberek, hogy miért nem PC-re vették meg, amikor kijön valami frankó mod.Én például soha nem mondanék le az egér/billről, sem a modokról, sem a 60 fpsről. Ha ezekért 200k-val többet kell fizetni, hát legyen.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- LG UltraWide UltraGear 49GR85DC-B 3 Év LG Grancia !!! 240 Hz
- DJI Avata 2 Fly More Combo (Three Batteries)
- -59% HP EliteBook x360 830 G7:i5 10310U,16GB,256GB,vil.MAGYAR bilI.,IR,13.3" Touch,100%sRGB,WWAN 4G
- Sony PS5 (1116A) + 2TB Samsung SSD bővítés a gyári 825GB mellett, két karral + venom töltőhub
- HP Laptop 15-fd051ne - ÚJ - 15,6" FullHD IPS notebook - Core i5-1335U, 8GB, 512SSD, Win11
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen