Új hozzászólás Aktív témák
-
TTomax
nagyúr
Nincs ott semmi szénné tuningolva... az 1500-1600MHz felett van.. out of the box mennek ennyit... Nagyon nem vagy képben,ne haragudj... kb az összes 970 megy 1300+-ot magától...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Asbee
veterán
Megint tereled a témát. A witcher szempontjából ez hol érdekel minket? Meg a te megjegyzésedhez mi köze ennek? Amivel tudjuk mire utaltál...
Majd amikor megtudjuk nézni azon a terhelésen megnézzük. Most witcherrről van szó. Persze akkor felhozhatjuk azt is majd 2020-ban nézzük meg...
Mégis mit kell a világnak leszűrnie? Elhiszem, te másképpen nézed a dolgokat, amivel nincs is baj, de egy mezei átlag usertől ne várd már ezt el. És nyilván úgy fognak mérni ami náluk van.[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
Ne fárasszuk egymást... [link] van amelyik még 1400!+ra is boostol out of the box,úgy ahogy az nV megálmodta...
Lényegtelen mit megy AotS-en játszani vettük,és most ilyen terhelést kap.Te magad mondtad 50-60% felett már jó és a játékok 99,9%a ennél jobban nem terhel...és nem is várható a következő két évben ,low level api ide vagy oda...
Amúgy ezt úgy írod mintha a radeon más terhelést kapna,és egy 80%-os terhelésnél az nem antiboostolna ...[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
Nézd már meg a linket... az nv álmodta meg oda out of the box... majdnem mind 1300MHz közelében,gyanítom ami nem ott még a power limit sincs kitolva,mert nem akarja vagy csendes gépre vágyik,vagy elég neki a teljesítmény...
Ha annyira terhel az az AotS majd terheli a radonokat is...
Szerk: Dehogy jó a 100%... erre a designra biztos hogy nem mindkét oldalon...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Asbee
veterán
Ez megint csak egy kiragadás. A custom hűtések közüli szinte mind megy 1300 felett és jobban boostol mint a megadott órajel.
Találhatsz olyan alkalmazást, amin jó az a tuning,...
A jelenben fogalmazzunk inkább pontosan egy átlag felhasználó szempontjából. Találhatsz olyan alkalmazást amin nem jó ez a gyári tuning. Csak nem fogsz.
Még mindig nem saját felelősségre tuningról beszélünk, hanem gyári tuningról. Még mindig nem érdekel a sok százezres eszközpark amig teljesen lényegtelen abból a szempontból, hogy beteszem a gépembe futtatom a jelen alkalmazásokat és boostol gyárilag hozzá nem nyúlva mint állat. Ezek az oldalak meg ezt nézik teszteknél, nem azt amiről te beszélsz. Majd amikor jönnek azok a játékok és még érdemben tesztelni fognak ezeken a kártyákon, (mert te ugye már 2-3 éve azt mondtad, hogy vége a tuningnak innentől, aztán lám ma sem tartunk még ott) akkor majd meglátjuk mi lesz. Na erre utalok mikor terelésről beszélek.
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
Igen,ez megint az elmélet,közben 350W-ot eszik a gpu,vonyít rajta a szerencsétlen cooler,meg pörög a festék a gépház oldaláról...csak azért mert már így is a powerlimit közelében vannak a vgak,ezért írtam hogy erre a designra nem jó a 100% leterhelés..
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
nagyúr
Nagyon kvantáltak ezek a teszteredmények, vagy a mérés rossz, vagy van valami szoftverhiba a háttérben (akár game, akár driver). Érdemes még várni egy kicsit az eredményhirdetéssel - és nyilván csak feledékenységből nem írtad, hogy a Tahitin is igencsak gyengén megy
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nalam 1390-1420as boostot tartott egy 970 G1 rev1.1. minden gyari volt, nem tuningolok mar.
5760x1080ban nyuztam, Assetto Corsa/Far Cry 4 alatt is tartotta. furmark alatt is tartotta az 1240et. ja es mindezt a gyari hutovel, legen, csendre hangolt hazhutessel. ha nem vagjak meg az architekturat akkor jelenleg SLIm lenne belole.
ja igen: a G1 power targetje 250W gyarilag, nalam 200W korul evett a kartya terheles alatt. az 50%al magasabb a gyari erteknel.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
TTomax
nagyúr
Én nem úgy látom..de a 7990et bizony elveri..
CF profil meg ugye megint a kanyarban sincs pedig a 295X2 sem volt egy olcsó kártya...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
#85552128
törölt tag
A Titan sorozat sohasem az ár/érték arányáért volt híres és egy ennyire túlárazott kártya nem is lehet "future-proof" felesleges elvárni... A Witcher 3-at amúgy sem tartanám annyira jó összehasonlításnak, egy olyan játékról beszélünk aminek egy GTX Titan kell stabil 60 FPS-hez még 1080p-ben is...
De ha már annyira ragaszkodtok a cross-series összehasonlításhoz akkor megnézhetjük, hogy a 250$-os Tonga is a 280X előtt szerepel ami ugye egy felturbózott 7970 reinkarnáció és 550 $-on kezdett...
Szerk.: A fenti teszt meg már megint mást mutat...
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
Igen értjük,azért gyorsabb a Titan a 960nál... ez mindent megmagyaráz.Amúgy erre a profilra gondoltál ahol minden villog?Ez lenne a support?
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
"Igen értjük,azért gyorsabb a Titan a 960nál... ez mindent megmagyaráz."
Nincs további jó hittérítést és trollkodást... Ott link,ott a teszt,válasz sehol.
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
-
FLATRONW
őstag
A regiszterhiány alacsonyabb GPU kihasználást is jelent vagy ettől függetlenül lehet 100 százalékos GPU kihasználtság is? GPU kihasználtság alatt az Afterburner által mértre gondolok és nem a hardveres kihasználtságra.
Azért kérdem, mert nálam ez 99 százalékot mutat. Tehát ebben az esetben is várható gyorsulás? -
#85552128
törölt tag
Amire 4x nem elég ott nem lesz látható javulás 8/16x sem (vagy nem annyi, hogy megérje...), de rakhattak egy külön opciót rá mégsem tették pedig láthatóan elérhető és valószínűleg az is eléggé erőforrásigényes.
Marha keveset foglalkoztak ezzel a PC-s porttal és meg is látszik rajta, még az Anizotróp szűrés is alapból valami alacsonyabbra volt állítva utólag patchelték 16x módra pedig az "ingyen" van.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Benne voltak a szerződésben a feltételek, innentől kezdve nincs miről beszélni. A fejlesztő legalább olyan sáros mint az nV azzal a különbséggel, hogy előbbire nem volt ráerőltetve, hogy leszerződjön az nV-vel, vagy ,hogy pont illetve csak és kizárólag HairWorksot használjon, sőt állítólag meg is kérdezték őket: [link]
Bár katasztrófa az optimalizálás ahhoz képest ahogy kinéz."Szerinted az AMD miért tehette meg, hogy letiltatja a TressFX-et a Lichdom januári frissítésében?"
Nem tudom, főleg azért mert annyira fair, meg open minden az AMD... Mondjuk legalább kapott egy kis visszhangot ez a noname játék.
[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
Hát a nyitott funkciós kampány mellett kissé érdekes lépés ez AMD-től.
We purposely disabled TressFX on NVIDIA cards. We delivered TressFX on AMD hardware as part of our partnership with AMD.Noha a GPU-PhysX is NV only, ellentétben a GCN és Kepler számára jelenleg nem túl kedvező GameWorks-szel. Más kérdés, hogy egyes fórumok szerint szimpla konfigurációs fájl módosítással újra elérhető Nv VGA-n a TressFX Lichdom: Battlemage alatt.
Gondolom az eladások javulását várták/várják attól, hogy bizonyos címek alatt patchelt változatban csak AMD VGA-ne elérhető az effekt. Nem jött be eszerint a "jó fiú" szerep a kasszánál.Szaby59: A Witcher 3 Hairworks megjegyzés ettől függetlenül jogos. Ha vki 48 óra alatt talál egy workaround-ot a problémára, akkor arra AMD-nek is illett volna időben rájönnie (legalább annak ismeretében miben gyengébb a hardverük).
[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
Itt lehet a felhasználók reagálnak máshogy. Azt várnád, hogy egy jó effekt letiltásával a vásárló majd szabotálja az adott gyártót és a konkurenciától vásáról. De amikor ezt egy nagyon várt címmel játsza el egy cég, akkor a felhasználók egy jó része szimplán kártyát cserél, ha pl. AMD tulaj. Igaz van egy réteg, akit Kepler kigolyózása oly' mértékben bosszant fel, hogy inkább Fiji-re vár és nem Maxwellre vált.
Nem nem akar ilyen jövőt senki, de egy-két húzócímmel úgy néz ki mégis erre felé tartunk. -
#85552128
törölt tag
Nyilván jót akar azzal a bizonyos másik gyártó is, hogy a saját drivereiben DX11 alatt minden játékkal van legalább ilyen mértékű "deficit". Amikor a PC fejlesztője erre rámutatott valahogy kussba vannak azóta is, előtte meg mentek a szokásos "artifical" megjegyzések...
A TressFX sem a legjobb teljesítménnyel ment a Tomb Raider megjelenésekor...[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
No igen. Az vicces hogy van egy nVidia húzó feature... és pont azokon se lehet használni, mert játszhatatlan lesz (kis túlzással).
És ők még a driveres trükközést sem engedik.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
#85552128
törölt tag
Mivel is csesznek ki velem ? Eleve kikapcsolom a Hairworksot mert még anélkül is sokszor beesik 40 környékére az FPS.
Majd ha rendbe szedik a játékot akkor lesz időm azon aggódni, hogy ~10%-al gyorsabb is lehetne a HairWorks...Ugyanúgy ahogy kikapcsoltam a Dragon Age-ben is az MSAA-t, mert még a 2x is -30 FPS-t jelentett akkor nyilván az is direkt volt ilyen, mert más játékban nem lassabb ennyivel...
(#5875) Malibutomi: Ha egy i3-on ennyire szarul fut akkor az összes AMD APU-n és FX-en is mivel azok még gyengébbek egy szálon, de akár az olcsóbb/régebbi i5-ön is amit nem lehet tuningolni.
[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
-
imi123
őstag
-
nagyúr
Azért ez rendesen ki van csavarva. Az nVidia a hibás az AI és a fizika stagnálásáért, mert a drivere sok CPU erőforrást visz el, hogy normális FPS-eket tudjon biztosítani. Ezzel szemben az AMD drivere király, mert takarékos a CPU-val, és a komplexebb játékok már közepes CPU-kkal is köhögnek (ezt persze a tesztekben a 4GHz fölé clockolt i7-ekkel nemigen látni). Szóval az AMD akkor is okos, amikor hülye. Az pedig remélhetőleg nem zavar senkit, hogy 6-7 éve is hasonló volt a helyzet, amikor még DX11 sem volt
Az a kijelentés pedig, miszerint "Szinte mindegyik exkluzív ls komolyabb konzolos játék AI-ja és fizikája túlmutat a PC-s szinten" - háááááát... szóval, hány játékot is takar a nagyívű kijelentés?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
stratova
veterán
Viszont ezzel a lendülettel, kb. ki lehetne dobni a divatosab deferred leképezőket (full, light pre-pass) és/vagy forward+ vagy hibrid (pl. Ryse) megoldást használni?
DX12, Mantle vs. DX11-et kb úgy képzelem el, hogy az előbbi kettő eleve kisebb CPU overhedet eredményez, míg DX11 esetében Nvidia az overhead kérdését úgy oldotta meg, hogy több processzorszálat is igába hajtott (amin mondjuk 4 szálas érában nem tűnik elvetélt ötletnek, amíg nem éppen a csodálatos AI-król híresek a játékok (vagy éppen ezért)).
Nvidia OpenGL driver parancsilsta támogatása azért egészen látványos (igaz feltételezem ahol ez használatban van, ott kb. az egyetlen feladat ilyenkor a megjelenítés nincs AI stb.). A vonatkozó diasoron pedig éppen ez a szalagcím:
Approaching zero driver overhead
Nem lenne megoldható, hogy ahogyan DX11-ben MS opcionálisan teszi használhatóvá a parancsilstás úgy ez a lehetőség, csak az ebben a szemléltben megjelent játékoknál legyen aktív? Vagy ezzel a fejlettebb AI-t, fizikát felvonultató játékok terjednének (pl. port) lassabban?
Az itteni példa vizsgálja az egyes eljárások előnyét és hátrányát.[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
Az MS a DX9röl is ezt mondta,és a D12röl is ezt fogja....MS....azt se amit kérdez.Neki a jó dx nem biznisz,vegyél csak konzolt
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
nagyúr
Olvasom, amit írsz, és azt tegyük hozzá, hogy az Intel drivere szerinted a legjobb ebből a szempontból - én pedig azért nem foglalkozom a kékekkel, mert egyrészt nincs releváns teszt róluk, másrészt annyira gyenge a GPU-teljesítményük, hogy az életben nem lesznek CPU-limitesek. Diszkrét GPU-k terén a két végletet az AMD és az nVidia képviseli, és ebben abszolút az nVidia-féle irányt tartom jobbnak, mert ez jobb a játékosoknak.
(#5891) Loha: hát, igen...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
veterán
Megint leírtad ugyan azt, hogy a fejlesztők lebutítják a fő bevételi forrásuknak számító Xbox Oneos és PS4-es a játékaikat, hogy az NV-s PC-k is elbírják a konzolokénál többször erősebb procival a szimulációt.
Tehát PC-re az NVIDIA miatt nem jött a Halo 3 és sok más Xbox exkluzív cím mint pl. a Forza, mert az NV-s driver szálak miatt nem maradt processzoridő a szimulációra, és még véletlenül sem azért mert ezek Xbox exkluzív címek és a PC nem Xbox.
-
veterán
Csak az a leggyengébb platformelem nem a PC.
DX11-es játékok esetén mivel a DX11 képtelen az összes processzoridőt felhasználni, ezért rengeteg kihasználatlan processzoridő áll rendelkezésre szinte mindennek ami nem grafika, pl.: fizika, AI, hang stb.A kernel driver pedig azért fog jórészt eltűnni, mert nem több szálasítható ellentétben a user mode driverrel, azért a user mode driver átvesz minden feladatot a kernel mode drivertől, ami ezen az ábrán nagyon jól látszik is.
-
veterán
Az a processzoridő ami nem hozzáférhető a DX11 számára (kihasználatlan), az nagyon jól hozzáférhető minden számára ami nem a DX11-en keresztül éri el a processzort, pl.: fizikai motor, hálózati kód, extra hang, AI stb.
Az ábrán az UM Driver a felhasználói módban futó VGA driver, a KM Driver pedig a kernel módban futó VGA driver, a csíkok hosszúsága a processzoridő.
Nagyon jól látszik, hogy a DX12-es UM Driver kb. ugyan annyi processzoridőt igényel, mint DX11-ben a KM Driver + UM Driver együtt, csak most már szépen több szálon képes elosztani a terhelést, így nem a CPU egyszálas teljesítménye lesz limitáló tényező.
-
veterán
Sajnos teljesen irreleváns a videó amit linkeltél, aztán meg mellébeszélsz...
Azt indokold meg, hogy pl. egy játék fizikai motorja miért ne tudná kihasználni a DX11-által fel nem használt processzoridőt.
Microsoft ábrája nem én találtam ki, nyugodtan magyarázd el, hogy mit ábrázoltak rajta rosszul.
-
veterán
Azért irreleváns, mert az tudjuk hogy a DX11 miért nem tudja kihasználni a mai modern CPU-kat, de arról egy kukkot nem szólnak, hogy egy DX11-től független fizikai motor min pl. a Havok, miért ne tudná a DX11 által parlagon hagyott CPU időt kihasználni.
Azt magyarázd el, hogy miért igényel több processzoridőt az MS ábrája szerint a DX12-es user mód driver, ha nem csinál többet a DX11-es user mód drivernél?
-
veterán
Továbbra is teljesen irreleváns a videó, mert a DX11 limitációiról beszélnek, amik teljesen nyilvánvalóan nem érintik a DX11-re nem támaszkodó Middleware-eket mint pl. a Havok.
Attól, hogy nincs kernel driver még a feladatokat el kell végezni.
Akkor jó, hogy végre egyet értünk, ezt mondtam én is, ez van az MS ábráján is, és igen a user mód driver fogja ezeket elvégezni. -
#85552128
törölt tag
"Amikor arról beszélünk, hogy a DX12 micsoda előrelépés a DX11-hez képest, akkor az jön elő, hogy milyen jó ez a DX12. Valójában ezt úgy kellene felfogni, hogy milyen rossz a DX11. A DX12 csak rendbe hozza, amit már rég rendbe kellett volna hozni."
Cikk pont tőled:
A reformok kora
Miről is szól a DirectX 10? Melyik gyártó implementálta jobban? Most kiderül..."A D3D10 legfontosabb fejlesztési szempontja, hogy az alapoktól újraépítették a rendszert megfeleltetve azt a kor követelményeinek."
"Teljesítmény növeléséhez az elsődleges szempont az API késleltetések időigényének jelentős csökkentése. Ennek megfelelően több kritikus ponton is átdolgozták a rendszert ezáltal a CPU használat nagymértékben csökkent."
Szóval az utóbbi évtized "reformjai" után én inkább hátradőlök és kivárom mi teljesül belőle...
A DX10 is "előrelépés" volt meg a DX11 is, mire megjelent teljesen más kép alakult ki róla, most meg egyenesen minden része szar.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
A DX11-re nem az van mondva, hogy "limitál", hanem gyakorlatilag úton útfélen fikázva van. Ha kijön egy szarul optimalizált játék azért vagy a DX11 vagy a draw callok vagy az nVidia lesz a hibás Miközben azt sem lehet mondani, hogy ezen játék XO/PS4 portja a low-level elérést használná az adott platformon...
De a Halo 3-hoz visszatérve, ha 9 illetve 6 évvel ezelőtt ezek jó API-k voltak akkor miért nem tudták rá kiadni a 8 éves játékot ? Megválaszolom: mert amúgy sem akarták...A Halo 2 Vista húzócímnek jött aztán kiderült, hogy elég hozzá az XP is...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
-
#85552128
törölt tag
Tehát akkor a Feature Level 12_0 a DirectX 12 támogatást jelenti, a 12_1 meg valami DX12+ (12.1 ha a régebbi elnevezések alapján nézzük ?) ?
Mert akkor lényegében ott vagyunk, hogy az aktuális DX12-es specifikációk alapján jelenleg nincs is olyan GPU a piacon aminek _teljes_ dx12-es támogatása lenne az opcionális dolgokkal mindent együtt véve.
A GCN-nek nagyobb bekötési tierje van, de a Feature level szempontjából ez nem jelent változást. a Maxwell2-nek kisebb bekötési tierje van, de a FL szempontjából több dolgot támogat - még ha ezek opcionális dolgok is.A táblázatból nekem igazából az szúrt szemet, hogy a GCN 1.0 nem támogatja a Feature level 12_0 - akkor ez most tényleg így van vagy az is hülyeség ?
Illetve a Feature Level 11_X most akkor lényegében azt jelenti, hogy "visszaskálázódik" DX11.X-es szintre ? Vagyis el fog indulni a DX12-es app, de más dolgot pl. overhead csökkenés nem érünk el vele ?
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
"Azzal, hogy az NVIDIA kontrollálhassa az adott játék igényeit"
>
"TressFX mindenkinek a haján rajta lesz, de ezt a módot csak akkor aktiválja, ha TIER3 a bekötési szint."Nekem eléggé hasonlónak tűnik... Bár igaz a TressFX igénye még egy szereplőnél is ~30% veszteséget hozott a Tomb Raiderben szóval ez még nem garantálja a normális futást.
A HairWorks-ot viszont minden kártyán bekapcsolhatod, ilyen szempontból nem limitál az nV.
Ha pedig azt vesszük, hogy minden AMD kártya Tier 3-as akkor meg egyértelmű, hogy miért kerülhet hasonló dolog bele
Bár van egy olyan érzésem, hogy nem kell ettől félni, a fejlesztő sem saját maga ellensége, hogy a nagyobb vásárlói közeget szívassa...[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Google Pixel topik
- Politika
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ASUS ROG Ally
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Synology NAS
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- PayPal
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- ZTE Router - Digi, Port továbbítási megoldhatatlan gondok...
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB + 12GB RAM Gyári független (Phantom Black) SM-S918 + 24 hó garancia
- Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB + 12GB RAM Gyári független (Phantom Black) SM-S918 + 24 hó garancia
- LG 65" B3 OLED 4K HDR SMART 120HZ GAMING TV
- ThinkPad L380 fém fedlap - 13.3", I5-8350, 16 ddr4/ 512 NVMe, ujjl.olvasó, type-c +SZLA +GAR!
- Lenovo Thinkpad P70 , T470p
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen