Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
válasz Yllgrim #10972 üzenetére
Unalmas már erre hivatkozni, 4 hete kint a patch, 4 hetes ez a probléma. Azonkívül GW off is crashel tehát nincs semmi "zárt" amire
optimalizálniukfigyelniük kell (nem mintha más játékhoz megkapnák a forrást, de persze könnyebb mindig bűnbakot keresni...).
És igen ahogy mondod, ha az nV tud csinálni működő drivert akkor az AMD-től is elvárom és ez nem csak a 15.9-es hibája, hanem a 15.7.1 és 15.8-é is.
Mantle alatt is vannak bugok W10-zel amit korábbi driverfájlok visszamásolgatásával lehet úgy ahogy megoldani és ez a saját rendszerük... Egyszerűen a driver team nemcsak nagyon el van maradva és emellett még hanyag munkát is végez.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz gtamate2 #10990 üzenetére
Ma pont erről jelent meg összegző cikk tomshardware-en: FreeSync: AMD's Approach To Variable Refresh Rates
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
48, nevetséges...
Persze lehet tuningolni, de nem véletlenül ennyire van belőve... A beállított tartományon kívül problémák lehetnek egy drága monitornál erre meg nem lehet alapozni...
35 az alsó határ ami már elfogadható lenne, de egy alacsonyabb még jobb volna.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz MiklosSaS #11055 üzenetére
Az nV pont, hogy időben van, már évek óta ez a terv... Ha Q2-Q3-ban jön az akkoris 1.5+ év a 900-as szériához képest.
Az AMD késett meg az R300/Fury szériával és ők is ugyanúgy jövőre tervezik kiadni az új kártyákat pedig a mostaniak állítólag "DX12őbbek" mint az nV kártyái, szóval ilyen alapon akkor mindkét cégre rálehet mondani, hogy be van sz*rva a DX12-től[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Petykemano #11060 üzenetére
Azt nézzük mikor a kész termékek kerültek a boltok polcaira (ő is azzal érvelt, hogy hova sietnek most jött ki a 980Ti) nem amikor állítólag elkészültek (tekintve, hogy HBM-re vártak így max a GPU rész lehetett kész), úgy az nV-nél már valószínűleg most is meglenne a 1.5 év... GM200 sample is volt már 2014-ben.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
-
#85552128
törölt tag
válasz janos666 #11073 üzenetére
Ha már belerakják akkor azért elvárható, hogy normálisan működjön (értsd: ne legyen lassabb/bugosabb mint a DX11-es mód), úgy gondolom ez nem nagy elvárás tekintve, hogy az aktuális csúcskártyáról és a saját API-ról beszélünk meg valószínűleg az év FPS játékáról ami várhatóan az elkövetkező 1 évben elég sokaknak szempont lesz VGA vásárlásnál (is)...
Az említett Vsync bug javítása a minimum, ha nem is most, de a véglegesben...Be kell másolni az amdmantle32/64.dll | mantle32/64.dll | mantleaxl32/64.dll fájlokat egy korábbi (pl. Fury launch) driverből a játék .exe mellé és nemhogy normális vsync lesz, de még gyorsabb is valamivel
15.7+ driverekkel DA:I olyan 10-15%-kal lassabb Mantle alatt DX11-hez képest még Vsync nélkül is, főleg minimum FPS-ben.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
-
#85552128
törölt tag
válasz FollowTheORI #11123 üzenetére
BF4-ben meg a korábbi FB játékokban is az Ultra preset beállít 2x/4xMSAA-t itt meg csak FXAA van. Hardline-t is 4xMSAA-val tesztelték annó + az ultra preset eddig sem rakott mindent maxra.
Az a "zsugorított" beállítások menü nem tudom minek kellett, sokkal áttekinthetőbb volt a régi...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz letepem #11150 üzenetére
Ha a ref kártya jobb/egy szinten van mint az FX akkor az azt jelenti, hogy egy custom, húzott kártya simán 10%-kal is gyorsabb lehet, az AMD kártyák OC-vel nem gyorsulnak ennyit - ami nem elhanyagolható szempont... Meg az sem, hogy egy árban vannak/sokszor még olcsóbbak is mint az FX.
A 960-on kívül amúgy én nem látok nagy problémát (az meg még javulhat megjelenésig...), + ugye megvan, hogy benchmark mód híján lehetetlenség ugyanazt az eseménysort produkálni és lemérni minden egyes futással egy Multiplayer játékban, tehát ilyen ~15% különbségekig gyakorlatilag nem lehet megállapítani melyik jobb.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
DirectX 12: Q&A with Robert Hallock (AMD)
Rajta, lehet kérdezni
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Gainka #11236 üzenetére
nV-n 2 "Dedicated" szenzor van D3D Dedicated és sima Dedicated szenzor is, AMD-n csak D3D-s van. A Dedicated a teljes foglalást kéri le a drivertől (ami nagyon is pontos) a D3D csak a D3D API (?) által használt mennyiséget pont ezért nV kártyán a sima és a D3D dedicated között nem ritka 2-300 MB-os különbség. Az Afterburneres mem szenzor meg gondolom azt kéri le. D3D memóriákat összehasonlítva nálam eddig jelentős különbségek nem voltak a Fury/970-et nézve azonos beállítások mellett. Pl. Most a Battlefront pár óra alatt 1.5 - 3.2 GB között használt...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Laja333 #11293 üzenetére
Szerintem benne. Nem lettek külön cég, csak egy Group a cégen belül. Ugyanúgy van most is Computing and graphics/semi custom ágazat, max most lesz egy külön Radeon group is azon a részen ahol szétírják mi mennyit hozott (de az is lehet, hogy ugyanúgy a C&G részre kerül még most), az összesítésben biztos benne lesznek, hasonlóan mint itt a 4. oldalon: [link]
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Gyönyörű CPU limit van még 4K-n is, lassan tényleg kell 4+ GHz-es i7 az AMD driver alá...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz daveoff #11320 üzenetére
Olyan nagy partnerek, hogy a BF4 óta egy játékot nem adtak nekik hogy rakják be a vga mellé
Pedig tavaly/év elején mehetett volna a BF:H, DA:I vagy akár a Fifa is úgysem volt új cím benne az Alienen kívül AMD fronton...
Ezért is kíváncsi vagyok lesz e Battlefront bundle vagy az is csak kitaláció mert kódot még nem adnak a kártyákhoz és a szept 15-től év végéig tartó promóban sincs benne. Nekem annyira nem tűnnek puszipajtásoknak, vagy csak az EA nem akar "ingyen" kódokat osztogatni...
Én is a Fury miatt húztam fel 4.5-re a 4790K-t, 970-nél nem számított, hogy 4 vagy 4.5 GHz.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz #Morcosmedve #11319 üzenetére
Ha gonosz lennék azt mondanám az AMD drivere mesterségesen növeli a gépigényt...
CatalystWorks
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
De a Dragon Age gépigénye magasabb is szóval kb. hasonló helyzetben vannak.
Nem tudom mennyi optimalizáció lesz még a véglegesben, de ha csak arra lesz elég, hogy 900p -> 1080p-re "ugorjunk" az megint csak gyenge eredmény főleg ha egy "rakás" optimalizáció kellett hozzá...Bár az is igaz, hogy nálam a procit nagyobb csatákban jobban hajtotta, lehet konzolon is proci limit van
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Na az egyik Ashes dev posztolt egy képet és azt ecsetelte, hogy milyen részletes az egységek megjelenítése. Azt persze nem magyarázta el, hogy mellette a talaj meg a fák miért néznek ki úgy mint a mosott sz*r de szerencsére rákérdeztek és micsoda válasz érkezett rá: [link]
"The detail on the ground vs. the units is an interesting and controversial topic.
There's a reason why this is done: You want the units to pop. You'll see this in a lot of games where the background is muted or even has a desaturated color palette. If the ground were the same level of detail as the units, you'd have more trouble distinguishing what matters and what's background.
Even if it was desirable to have more such detail, DirectX 12 doesn't change the laws of video memory. You want big maps or do you want tiny detailed maps? "
Azért a képet nézve ez 8-10 éves low graf szint nagy térképek ide vagy oda Kb. a DX9-es SupCom is tudott ilyet.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz huskydog17 #11362 üzenetére
Azok az eredmények mondjuk egymáshoz viszonyítva is érdekesek, mert ha most tényleg async-sávszél orgia ez a játék/bench mód ( )
Akkor az állítólag async, képtelen jóval kevesebb sávszéllel rendelkező 980 Ti hogy lehet olyan gyors mint a Fury X ?
De ugyanez érvényes a 970 vs 390-re 7-10% különbség van ami 1-2 játékban eddig is megvolt főleg ha a refet néztük.
Az meg tényleg nevetséges, hogy mondjuk egy Battlefront DX11 alatt 60+ FPS ezeken a kártyákon egy ilyen ocsmányság meg még a 30/40-et is alig éri el.Az Oxide-nak nyilván jól jött, hogy első DX12-es bench és hírverést kaphat a játék az AMD meg utolsó elkeseredésében ellőtt egy Async "botrányt" de úgy néz ki ennek (is) nagyobb a füstje mint a lángja.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Nem arról volt szó, hogy a DX12-vel szép grafikát eltrédeljük a sok
drawcallértegységért... Mert ezzel csak egyik problémát lecseréltük a másikra, sőt visszafejlődtünk...
Bár így végül is elég egy sivár map a játékba, vagy majd max variálják egyik barna másik zöld lesz.
Amúgy az effektek is bűn rondák nagy szikrázás, lövöldözés, de azt se látod honnan/hová.Még 1080p - high mellett is 99%-ban GPU limites: [link]
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz daveoff #11413 üzenetére
Az mondjuk igaz, hogy a másik gépben az 5600k+260X párossal gyorsult Mantle alatt nem is kicsit a Dragon Age: Inquisition (BF4 azon is katasztrófa volt). Viszont ebben szerintem az AMD DX11-es drivere is közre játszott.
Egy jobb procival a DX11-es mód minden tekintetben jobban fut Furyval.Majd a hétvégén berakom a 970-et az 5600k mellé ( ) kíváncsi vagyok mennyivel lesz gyorsabb ugyanazzal a procival, de hatékonyabb driverrel.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
AMD - Q3:
Bevétel: 1.06 milliárd
Veszteség: 158 millióQ2:
Bevétel: 942 millió
Veszteség: 137 millióKíváncsi vagyok, hogy alakult a market share, de ez így gyengének tűnik...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Ahogy látom szépen sikerült ignorálni azt a tényt, hogy az AMD hónapok óta ló*aszt sem ad a kártyákhoz és ismételten elmentünk a "sz*r a Gameworks" irányba.
Megragadtátok a bundle "lényegét"...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Yllgrim #11519 üzenetére
A játék egy extra, nV kártyához kapsz ilyet, AMD-hez nem, ugyanazért a pénzért - ezek és a hasonló extra szolgáltatások/bizonyos szempontok igenis számítanak (főleg mikor nem is egyet adnak) egy esetleges VGA vásárlásnál ha a két gyártó között kell dönteni, mert a hasonló kártyák között nagy különbség nincs, de ez mégis csak egy +...
Na meg ha azt vesszük, hogy állítólag az AMD stúdiók tucatjaival van leszerződve, az nV-vel meg alig dolgozik valaki fölöttébb érdekes, hogy ez megy.
Lehet itt felhozni elrettentő példákat, de tudtommal a BF4 sem volt valami király a megjelenéskor, csakúgy mint a DA:I is hetekkel/hónapokkal a megjelenés után is crashelt AMD kártyákkal. Úgy meg elég könnyű példálózni rossz portokkal, hogy az éven 90%-ban nV játékok jöttek ki...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Yllgrim #11531 üzenetére
"Nekem nem bonusz jatek kell, hanem olyan termekek es mentalitas, hozzaallas ahol en mint fogyaszto vagyok az elso"
És ezt melyik gyártótól kapod meg ? Mert ha szerinted az nV-nél nem akkor az AMD-nél még úgy sem...
A túlárazott Fury széria vásárlása épp olyan rossz "biztatása" a gyártónak, arról nem is beszélve, hogy hónapok óta komolyabb bugok nincsenek javítva amelyek főleg az új szériát érintik.
10 hónap alatt a 970-nel nem volt annyi gondom mint 3 hét alatt a Fury-val és még nem is jött ki új játék. Ha több hónapos címekkel ez a helyzet előre félek mi lesz az újakkal. De igazából nem is kell a játékokra gondolni elég csak a random csíkozódásra gondolni ami a termék megjelenése óta azaz 4 hónapja nincs javítva.
"Hardverileg" jó kártya, halk hűvös és ennyi a pozitívum - de ez sem az AMD, hanem a Sapphire érdeme, az AMD supportja kb. a béka segge alatt van és ez az ami elrontja az egészet...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
XFX Reintroduces Hawaii’s Infamous Blower Style Cooler For R9 390 Series Cards
Mi értelme van ennek így utólag? legalább a designt frissíthették volna az R300-as renderekéhez hasonlóra
Bár így majd mehet rendes refkártya a tesztekbe...
A gif az első hszben is megér egy misét[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
A "piac akarata" biztos nem a 95°C-on üzemelő throtlingoló kártyák lennének, ezt már tavaly nagyon jól demonstrálta a Maxwell (is) és anno a 290X elég kemény kritikákat kapott emiatt a hűtő miatt (jogosan) ami végigkísérte a pályafutását...
Ha ahhoz nem volt elég (elég=tartja az órajelet elfogadható hőmérsékletek mellett) akkor a 390X-hez sem lesz az mert az még többet fogyaszt és még jobban melegszik. Ilyet max. a tudatlanok fognak venni nekik talán el lehet majd sózni, vagy ha olcsóbban adják akkor az aki out of the box vizezni fogja.
Az idei 390/X reviewekben pont az volt a kihangsúlyozva, hogy végre sikerült normális hűtést rakni ezekre a kártyákra, ez volt az egyik legnagyobb pozitívum.
Bár lehet a fűtési szezont akarják meglovagolni azért vártak vele eddig[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Yllgrim #11646 üzenetére
Mi köze van ahhoz az nV-nek, hogy egy kiadó/fejlesztő csapat ennyire inkompetens ?
A játék GW nélkül is problémás, a legnagyobb baj továbbra is az óriási memóriahasználat (nyáron is emiatt akadt be/crashelt a legtöbbször bár akkor igaz még 16 GB-vel is...)
Btw. a két linken teljesen más játékokról van szó....(#11645) Abu85: nem nevezné megbízható terméknek azt ami terhelés alatt ilyen magas hőmérsékletek mellett üzemel és emiatt a teljesítménye sem stabil, kiszámíthatatlan a zajról meg ne is beszéljünk...
A Sapphire és az XFX kártyái is ugyanerre a (290X ref.) PCB-re épülnek nagyon kíváncsi lennék milyen az a ház ahol egy custom hűtő rosszabbul teljesít mint ez (már ha van ilyen) és nem a hűtő típusával van a baj, hanem azzal, hogy kevés ehhez a kártyához.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz rocket #11649 üzenetére
Előre várom már a '16Q1 eredményeket... Alázások lesznek mert nem elég, hogy az OEM-ek elviszik az összes Nanót most még 50k+ 390/X blowert is csatába megy.
(#11651) Abu85: "A teljesítménye teljesen stabil."
Tehát soha nem fog throtlingolni thermal limit miatt ?
Ahogy korábban írtam ref nyákos kártya eddig is volt ha ez volt az óhajuk...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
"Minden egyes piacon elérhető kártya és processzor throttlingol, méghozzá azért, mert így vannak tervezve."
Igen, ha elérnek egy bizonyos hőfokot akkor közbelép a thermal limit (de ez korántsem normális, hanem a védelem része és egyáltalán nem jó ha ez "hűti" le a kártyát...), a piacon elérhető normális hűtéssel rendelkező kártyák nem fognak throtlingolni játékok alatt mert egy normális, a kártya paramétereihez tervezett hűtő nem fogja 95°C közelébe sem engedni a GPU-t. Ahogy előttem is írták még az AMD tulajok 99.9%-a is szidta ezt a hűtőt mert nem erre a GPU-ra való, főleg nem az OC-zott verziójára.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
"Természetesen azokon a mai játékokon, amelyek a GPU-ban lévő részegységek 20-30%-át sem terhelik le nem jelent majd gondot ez a tervezés"
Már két évvel ezelőtt is gondot jelentett - mindennapi használat (játék) során. Lényegében a vásárló elvárja majd a 390X szintet a valóságban meg megkapja a throthlingoló 290X-et.
És itt jön a képbe amiről korábban is szó volt az R300-as teszteknél, hogy attól, hogy leveszik "ref" értékekre a GPU/MEM órajelet még nem olyan mintha tényleg ref termékek lettek volna tesztelve és ezért nem "fair" a bloweres 970/980 ellen és ezzel nem kis %-kat "csaltak" el az AMD irányába. A 390X-re ez különösen igaz - majd meglátjuk ha ezt egyáltalán letesztelik.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #11662 üzenetére
Mert az egyik kártya teljes mértékben (pcb, hűtő, beállítások, bios) ref. volt míg a másik egyáltalán nem. Out of the box pedig egy custom hűtős kártya jobban fog teljesíteni így egy 390X a tesztekben behozta a 980-at, a valóságban egy custom 980 viszont gyorsabb kb. 5-10%-kal még OC nélkül is, OC-vel meg...
Arról nem is beszélve, hogy az egyes custom kártyák között is lehetnek különbségek, elég csak az MSI a customokétól is jóval nagyobb power limitjére gondolni a ref nV biosban meg jóval alacsonyabb van mint egy custom verzióéban. Tehát sehogy sem fair, viszont az a szép benne, hogy még így is csak alig sikerült utolérni a kiszemelt kártyákat.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Yllgrim #11664 üzenetére
Attól, hogy a nevüket adták hozzá még nem az ő saruk, ilyen alapon a steamet meg az összes retailert aki árusította felelősségre lehetne vonni mert részük volt a játék kiadásában (az meg főleg nem úgy működik, hogy a fejlesztés utolsó fázisában csak úgy kiszállsz)...
Ez az nV a hibás akkor állná meg ha amúgy a játék rendben lenne, de az amit ők adtak okozna gondokat.
Ugyanez volt a Unityvel is, itt legalább a konzolos kiadást sikerült (látszólag ?) jól kiadni bár ott is 30 FPS a max ami nem éppen ideális főleg nem egy akció játékban, szóval nem lepne meg ha ott is futhatna jobban csak épp így is elég hát sz*rnak rá.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Yllgrim #11667 üzenetére
Az nV a mérnökeit biztos nem a memory leak javítása miatt küldte oda, továbbra is az a legnagyobb probléma, ha az javítva lenne/némileg mérsékelnék a memória használatot nem lenne rosszabb mint a mai átlagos AAA címek.
Pontosan ezért sem annyira való ebbe a topicba, mert elég nehéz példákat felhozni, úgy hogy az éven mindössze egy AMD által szponzorált AAA cím jelent meg eddig (az is egy hulladék, de más szempontból és nem is menthető...) és ma már november 1. van. Szóval elég könnyű úgy negatív példákat felhozni ha van miből.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #11669 üzenetére
Az az átnevezett kártya az akkori szériában csúcs volt az adott gyártónál, míg a másiknál a '80-as nem az, hanem a Ti. + ugye az egyik elég jól megvan húzva, a másik meg legalább 10-15% tartalékkal bír.
A 780Ti is mai napig hozza a 970/290X(+ pár%) szintjét ettől még nem tartom kiemelkedőnek.
A tuningpotenciál és a boost között sok különbség van, a gyári boostnak nem az a célja, hogy a max stabil GPU órajelre boostoljon, mint minden OC-nél neked kell kitapasztalni hogy az mennyi és manuálisan beállítani, de a legtöbb esetben 1400-1500 között van, esetleg néha több.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz nonsen5e #11685 üzenetére
Belépő szintű VGA-val (750 Ti) linkelt valaki gameplayt, 1080p-n többynire 30 FPS fölött volt mellette azt hiszem egy i3 és 8 GB RAM tehát közel sem egy csúcs gép. Nem tökéletes most sem a játék portja ez tény, de lassan már azt is elvárják, hogy Intel IGP-vel is maxon menjen
970-nel is nagyon jól futott már a szeptemberi verzió is, szóval nem kell csúcskártya hozzá, csak sok RAM[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz FollowTheORI #11690 üzenetére
Ilyen dropok konzolon is vannak (nem csak ennél a játéknál) + ez még a szeptemberi verzióval készült és ha azt vesszük a 750 Ti kb. pont a minimum gépigénynek felel meg akkor nem rossz ez. Kompromisszumot nyilván kell kötni, de ez kb. mindennel így van... Amúgy lehet jobban futna ha kikapcsolná a HT-t, egy i3-mal nem sokat ér főleg, hogy a játék minimum 4 magos CPU-t kér...
Ahogy mondod egy középkat. kártyával élvezhetően játszható.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
-
#85552128
törölt tag
válasz he7edik. #11724 üzenetére
Az mondjuk a szerencsétlen PowerTune nem pedig a játék hibája... Elég sok játéknál megfigyelhető, hogy totojázik a driver és nem elég gyorsan tekeri fel a GPU-t ami miatt akadozik a játék még ha legtöbbször csak rövid ideig is.
Nekem mondjuk villódzás is volt főleg járművek/tornyok vezérlése közben ami remélem javítva lesz akár játék, akár driver bug bár szerintem utóbbi [link][ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz FollowTheORI #11729 üzenetére
Valami driveres bug lesz AMD-nél mert kétlem, hogy ennyire nem profitálna a jobb procikból: [link]
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz velizare #11743 üzenetére
"a star wars battlefrontos tesztjükben a 980ti-nél mértek ki hasonlót, kb. pont ugyanígy."
A kettő nagyon nem ugyanaz... [link] A Battlefrontnál a Ti-vel minimális különbségek voltak és egy kivétellel mindegyikkel gyorsabb volt mint a Fury X, aminek egy 4.4 GHz-es i7 kellett, hogy maxra jusson - ott egyértelműen a driver volt a limit. Amit a Battlefrontnál láttál az iskolapéldája az AMD CPU limites driverének
Akkor lenne ugyanaz a helyzet ha a Fury X az Annóban mindegyik CPU-val 95+ FPS-t hozna, de még a 980 Ti FX-es szintje sincs meg, sőt 15%-kal elmarad tőle.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Eredeti játékok OFF topik
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Revolut
- Politika
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Nyaralás topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mini-ITX
- Vicces képek
- További aktív témák...
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen