Új hozzászólás Aktív témák
-
rocket
nagyúr
válasz #35434496 #8920 üzenetére
Mindezt az utolso 512mb eseteben lassu eleresu rammal, jol sikerult a negativ reklam
Steam felmeresben a VGA-k kozott 2., csak az Intel HD4000 elozi meg, dehat az irodai gepekbe valo Candy Crush-hoz, nem komoly jatekra
Tobb mint 3x annyi 970GTX van (3.85%), mint az R9 Radeonokbol osszesen (1.11%), ezek egybe szerepelnek.[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
h1mpi
nagyúr
válasz #35434496 #9153 üzenetére
A TITAN-X killer? Épphogy a 980Ti szintjén van... Szerintem ennyit a nagy DX12 marketingről, az nV majd kiad egy drivert és megint mennek a levesbe az AMD vga-k. A másik meg, hogy az embereket már nem lehet egy ugyanolyan teljesítménnyel átvinni a másik oldalra, amikor a gyártó jövője bizonytalan és a driverek se a legmegbízhatóbbak. Fail ez az egész megint.
-
daveoff
veterán
válasz #35434496 #9152 üzenetére
Mi majd játszunk DX11-ben, nincs más választásunk....
DX11
DX12Egyébként ugyanaz kezd körvonalazódni bennem, mint anno a Mantle kapcsán. AMD sokat javul a DX12-vel, de még így sem tudja elérni az NV DX11-es teljesítményét, ami azért durva..... Ha az NV ráfekszik a DX12-re, akkor minden visszaáll a régi kerékvágásba....
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
wjbhbdux
veterán
válasz #35434496 #9506 üzenetére
Nincs a lathataron dx12 exkluziv jatek, ami meg csak tamogatja az a fejlesztok elso visszajelzesei alapjan kerdeses, hogy jobban fog-e futni mint dx11-ben. Egy nagy lufi ez a Dx12, aminek az lesz a vege, hogy a jatekos semmi gyorsulast nem fog tapasztalni, mert ami teljesitmeny nyernek vele azt elkoltik masra.
/s
-
nagyúr
válasz #35434496 #9518 üzenetére
Szerintem nem, vagy max később kapja meg, mint a Mantle-t a BF4 pl. Esetleg benne lesz, de nem fog a látványhoz hozzátenni (csakúgy mint a Mantle sem tett), sőt a csúcs sebességhez sem. Hatékonyságot növelhet CPU limites szitukban viszont.
Ennél többet én nem várnék.Az igazi DX12 játékok (DX12-höz igazodó architektúrával és leképezővel) szvsz jövő ilyenkor jönnek majd. Addig csak próbálkozások lesznek, meg amolyan "nice to have". Esetleg kiütik a CPU limitet itt ott vele.
Talán annyi látszik majd hogy AMD tényleg felzárkózik majd nVidia mellé a CPU limites dolgokban (ami az Ashes benchben is látszódik kb).Mondjuk az elég nagy blama lesz, ha Maxwell2-őn se lesz async compute tényleg... eddig az volt a mondás hogy tudják. Most hogy ez tényleg csak valami driver issue most, vagy valami más is e majd kiderül.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #35434496 #9506 üzenetére
Az Ashes of the Singularity az. Egy csomó játékmód nem is lesz elindítható DX11 alatt. Nem lenne meg a sebesség a futtatáshoz.
(#9507) wjbhbdux: Lesz DX12 only játék. A Fable Legends és a Rise of the Tomb Raider. De újabban arról van szó, hogy a Gears of War felújításból is kiveszik a DX11 módot, mert csak időpazarlás lenne az optimalizálása.
(#9509) gbors: Az aszinkron compute-ot minden DX12-es drivernek vissza kell jeleznie. Ezen belül jelezni kell a program felé, hogy valóban ott van a képesség a hardverben, vagy pusztán a követelmények teljesítése érdekében jelzi a támogatást. Ez azért kell, mert tisztán aszinkron compute-ra írt kód esetében a szoftveres emuláció ronthat a teljesítményen, így a programba nem árt belerakni egy alternatív kódot is, ami csak natívan grafikai parancslistába dolgozik. A driver visszajelzése alapján az egyik opció kiválasztható. Az NV drivere azt jelzi vissza, hogy tudja a hardver ezt a képességet, és ez technikailag így van, de az API és a program már nem képes értelmezni, hogy a hardver belül hogyan tud futtatni párhuzamosan feladatokat. Szerintem itt az alapprobléma az, hogy az API-nak ezt a részét az AMD építette, és a Microsoft csak úgy átvette. A GCN stateless architektúra, tehát a compute feladatok futtatásához nem kell beállítani hardverállapotot, vagyis akármit is futtat a rendszer mellette biztosan futtatható több compute feladat. A Maxwell parancsprocesszora képes fogadni a compute és grafikai feladatokat, de a compute is hardverállapothoz kötött, ha a compute feladat már hardverállapotot igényel, mint a futtatott grafikai feladat, akkor állapotváltásra van szükség, ami előfordulhat, hogy lassabb, mintha soros lenne a végrehajtás. Valószínűleg az Ashes of the Singularity ebbe a hibába esett bele, olyan compute feladatot futtat a grafikai mellett, amire a Maxwell képtelen, annak ellenére, hogy elvben a támogatás hardveres szinten is megvan, legalábbis abban a formában, ahogy az API megköveteli. Ezt úgy orvosolták, hogy a programon belül kapott a rendszer egy tiltást, hogy Maxwellen annak ellenére se fusson aszinkron compute, hogy a driver erre a támogatást hardveres szinten jelzi. Ebbe a hibába egyébként sokan beleeshetnek, mert a DX12 és a Vulkan is logikailag úgy kezeli a hardvereket, hogy azok stateless compute képességgel rendelkeznek, tehát nincs lehetőség programkódban ellenőrizni, hogy milyen feladatokhoz milyen állapot beállítása szükséges. Ezért nem jó, ha egy hardvergyártó tervezi az API-kat, mert jó eséllyel nem gondol a konkurens architektúrák működésére. Most tulajdonképpen hiába felelnek meg az Intel és az NV új megoldásai a multi-engine képességnek, ezek a kódok esetleg lassíthatják a feldolgozást. Nem véletlen, hogy az Intel drivere szoftveres szinten jelez vissza támogatást, annak ellenére, hogy megvan a hardveres is. Valószínűleg az NVIDIA számára is jobb, ha általánosan letiltják ezt a képességet, mert nem tudják majd az összes stúdió kezét fogni, és kérni a program oldali tiltást. Ha pedig ez nincs, akkor a GeForce sebességet veszíthet.
De a driver is paraméterezhető. Ma a támogatás azért problémás, mert az aszinkron compute szinkronizációt igényel, de a kiadott meghajtók ebből a szempontból nagyon korlátozottak, és esélyes, hogy a szinkronizálás lekezelése helyett inkább befűzi a sorba az elvileg aszinkron feladatot. Persze nyilván a fejlesztőknek már vannak olyan meghajtóik is, amelyek nem így működnek. Az Oxide tapasztalatai nyilván ezekre épülnek.
Egyébként nem ők az egyedüliek, akik azt mondják, hogy a GCN ebben bitang jó. A Fable Legends fejlesztői is utaltak arra, hogy az AMD-nek ez az újítás nagyon fekszik. A kérdés, hogy ebben mennyi szerepe van annak, hogy a kódokat a konzolok miatt GCN-re írják, illetve ez mennyiben rontja a konkurens hardverek hatékonyságát. Valószínűleg a Maxwellnek abszolút nem ideális az, hogy a motorokban az egész multi-engine stratégiát a GCN-ek publikált paramétereihez konfigurálják. Jó lenne tudni, hogy ha a Maxwell dokumentálva lenne, és ezáltal tudnák a fejlesztők, hogy erre milyen konfiguráció kell, akkor ez a lassulás bekövetkezne-e, vagy gyorsulást hozna az aszinkron compute.(#9512) daveoff: A Frostbite mindenképp a Vulkan irányába megy. A WDDM 2.0 használatához nem feltétlenül szükséges a DX12, jó neki a Vulkan is. A Vulkan egyértelmű előnye az EA számára, hogy nekik a vezérplatformjuk a PS4, és arra lesz Vulkan. Nincs még bejelentve, de lesz. Emellett a Vulkan API-val képesek olyan piacokat is lefedni, amelyeket ma még nem tudnak. Például Linux (SteamOS) és Android. Emellett a Vulkan hatalmas előnye, hogy van SPIR-V támogatása, tehát nem kell magukat a HLSL-hez láncolni, ami azért egy elég öreg nyelv már. A konzolokon jobb shader nyelvek vannak, és a SPIR-V lehetővé teszi azokat a képességeket PC-n is, amelyek HLSL-ben nem használhatók ki, de a konzolon már igen.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #35434496 #9877 üzenetére
A Samsung beszállása fontos, de maximum az AMD-nek. Az NV-nek többet ér, hogy a Hynix már élesben is dolgozott HBM-es lapkán. Azért fontos, hogy a HBM-mel a véglegesítést a memóriagyártó végzi. Ez komoly felelősség.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Yllgrim
őstag
-
nagyúr
válasz #35434496 #10658 üzenetére
Keress még játékokat amik sokat textúráznak (textúra limitesek), azokban mind jó lesz.
(#10670) Szaby59
Azok a ledek áramfelvételt néznek, ebben majdnem 100% biztos vagyok (Wattos terhelést).
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Yllgrim
őstag
válasz #35434496 #10735 üzenetére
Ha meg nem is kartell-eznek mint ahogy szoktak akkor meg a VGA arakban is lehet valami eses, bar anelkul is tolljak fel az arakat...
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #35434496 #10751 üzenetére
Ahogy ez most alakul messze nekik lesz a legjobb, mert gyorsabban válthatnak HBM2-re, mint tervezték. Nekik az átállás eleve sokkal könnyebb lesz, mint bárki másnak, mert tömeggyártanak egy komplett HBM-es rendszert. Olyan dolgokat ismernek a teljes rendszer működéséről, amelyet más 2016-ban fedez majd fel, mint probléma.
Minden memóriaváltás nehéz, és a GDDR5-nél látható, hogy miért. Az AMD az elején képes volt építeni 4 GHz-es VGA-kat, majd később 5 GHz-eseket és így tovább. Ezeket a lépcsőket a tapasztalat hozta össze. A Radeonokon már 5,5 GHz-es memóriák voltak, amikor más épphogy elérte a 4 GHz-et.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Televan74
nagyúr
válasz #35434496 #10751 üzenetére
Miért is ? Egyszerre jöhetne legalább a két gyártó terméke.A vásárló eltudná dönteni hogy most A vagy B vegyem.
Jöjjön csak mindkét gyártó a termékeivel.Lehet hogy az utolsó nagy összecsapás lesz.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #35434496 #10754 üzenetére
Itt nem a mérnökök tudásán múlik. Lehet szuperokos akármennyi mérnök, de alapvetően előnyben van az a csapat, amelyik nem 2015 közepén látott először HBM termékmintát, hanem 2014 első felében. Az a mérnök csapat, amelynek másfél éve van hardvere már túl van minden olyan fontosabb teszten, aminek a többi csapat még csak most kezd neki. És az ezeken a teszteken gyűjtött tapasztalatot semmilyen elméleti tudás nem képes helyettesíteni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
daveoff
veterán
válasz #35434496 #10833 üzenetére
Van rá esély, hogy már a Battlefront is kap portot, kósza hírek már felröppentek, de konkrétumot még nem tudni, BF5 szerintem tuti.
Most nézem van PH hír is a Fable Legends-ről, ezeket a grafikonokat honnan szalajtották? Tuti valami AMD-s marketing anyag....
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Yllgrim
őstag
válasz #35434496 #11966 üzenetére
Az nem lenne ujdonsag, majd a kovetkezo napokban/hetekben/honapokban lesz az is Ha nem lesz hibas a jatek, akkor lehet rola csinalni par tesztet, Win 7 alol kivancsi leszek hogy megy.
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
-
rocket
nagyúr
válasz #35434496 #12284 üzenetére
Mert a RIOS engine irta a cikket Prohardver koltoi alneven, es meg nem annyira fejlett a mesterseges intellegenciaja, hogy a legujabb drivert hasznalja
Ennel sokkal nagyobb gond, hogy a GTX970 mar sokadszor marad ki tesztbol, pedig itt is elfert volna, mint az NV leggyorsabb M-ITX DVGA-ja, ami kb 15%-kal lassabb, mint Fury Nano, es fele annyiba se kerul
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
#85552128
törölt tag
válasz #35434496 #12284 üzenetére
Azokhoz a játékokhoz szerintem bőven elegendőek azok a driverek amiket használtak, egyedül a Fury/X-et lett volna érdemes újabbal mérni mert B:AO-ban (is) nem kicsit gyorsulnának 1080p-n....
Persze az ideális teszt mindenképp up to date driverekkel lenne, de jelen esetben pont az AMD-nek fáj jobban[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #35434496 #12779 üzenetére
Nem értem, miért erőltetik ezt. Kit akarnak megtalálni ezzel a marketinggel, ki a célközönség? Ha egyáltalán találnak olyat, aki egyfelől tudja, mit jelentenek ezek a felbontások, másfelől meg nincs képben, melyik kártya mennyit teljesít, akkor annak esetleg eladnak egy kártyát - hogy aztán a következő 2-3 generáció alatt az AMD-nek még a nevét se akarja majd hallani. Tényleg nem értem, mi a marketingstratégia az ilyen überkamu slide-ok mögött...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- EAFC 24
- Politika
- Linux kezdőknek
- Xbox Series X|S
- Vírusirtó topic
- PlayStation 4
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Hardcore café
- További aktív témák...
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
- Dell Latitude E5540, 15,6" Kijelző, I7-4600U, 16GB DDR3, 500GB HDD, Nvidia 2GB, WIN 10, Számla, gar
- Dell Latitude E5540, 15,6" Kijelző, I5-4310U, 8GB DDR3, 500GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs