Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
AMD Wants You to Choose Radeon RX 470 Over the GTX 1050 Ti, For Now
Megjött a
slideware"válasz" a 1050Ti-re.Civilization 6 benchmarkot azért nem raktak be
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz #Morcosmedve #23611 üzenetére
Most próbáltam, simán letiltottaSzerk.: aha, "letiltja", de a hszeket nem tünteti el...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #23740 üzenetére
Bárki aki hasznát már legalább két eltérő típusú/márkájú ventit tudhatja, hogy eltérően zajosak azonos fordulaton. Itt eleve a 3 venti vs 2 ventis kártyáról van szó. Nekem a Tri-X azonos RPM-en jóval halkabb mint a 2 ventis ASUS Strix, amitől viszont szintén halkabb volt ha nem is sokkal a korábbi ASUS DC2 hűtés... Ettől még persze lehet, hogy hangosabb, de pusztán RPM alapján nem lehet eldönteni.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
-
#85552128
törölt tag
válasz lezso6 #23785 üzenetére
Az egy hibás GPU only mérés, ugyanaz a GDDR5 van mindkét kártyán, nem fog az AMD kártyán többet fogyasztani.
Szeptemberben jött az első MSI AB béta aminél egyáltalán Polaris supportról volt szó, azóta meg többször frissült ez is meg a GPU-Z, HWINFO is - többek között pont a fogyasztás mérés miatt.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz gainwardgs #23831 üzenetére
Mondjuk olyan idei alkotások mellett mint pl. a Mafia 3 ez a motor Frostbite/CryEngine szintű
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz cyberkind #23833 üzenetére
Gondolom a Hangar13 is ilyen és ehhez hasonló kifogásokkal vigasztalódik (ha még léteznek), szerintem még egy kifogas.txt-jük is van, hogy ha valaki nagyon depis munka után ráolvassák.
A Mafia 3 pedig openworld keretek között sem állja meg a helyét, sőt úgy még inkább nem...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
-
#85552128
törölt tag
A beépített mérő ami mindig eltűnik ?
"GPU-specifikus hibáról még nem hallottál ugye? "
260X, 290X, 380, Furyval hibás volt - ja AMD GPU specifikus.
Mondjuk nem azért, de legyen akármilyen szuperDX12 a játékban egy 7850k-val nem fogsz akadásmentes BF1 multit csinálni sehogy sem, mikor még az újabb i5-ök is kevesek...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
-
#85552128
törölt tag
Dishonored 2 "co-creative director": a GTX 1070-nek elégnek kell lennie 1080p/very lowra [link] "around 60 FPS"
Azóta természetesen törölve lett a tweet
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Mert vulkan+dx12-ből van ennyi ? Sehogy nem jön ki a 25-30 cím legyen az DX12, Vulkan, Low-levelnek becézve.
Úgy jön ide, hogy a Fury/Rx 300 megjelenése előtt többen is azon a véleményen voltunk, hogy ezeknek a kártyáknak DX11-ben kell bizonyítaniuk mert a valós DX12/lowlevel játékokig még lemegy legalább egy generáció. Na erre jött, hogy nincs igazunk 25-30 AAA játék jön az új kártyáig csak ezek emlegetésekor valahogy kimaradt, hogy ezekből 20 fércport lesz, nem érdemes tőlük sokat várni.
Szóval -ezen kijelentés alapján- a Furytól DX12 alatt minimum elvárt (lett volna), hogy legalább egy ref 980 Ti-t elver ami ugye DX11-ben még mindig gyorsabb mint az DX12 alatt... És ez nem csak a Divisionban de a "jó" portokban is megvan, ha meg véletlenül beraknak egy custom Ti-t akkor tényleg alázás van csak fordítva.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Szép kis összeizzadt lista, az Ashest meg a kiegjét külön számolva meg belevéve a mantlet is, a Caffiene, Dota-val épp meglett a 25 cím novemberre a "25-30 AAA + a kicsik" helyett nyárra. Már csak a 3dfx Glide-ra épülő játékok hiányoznak és még túl is teljesített az ipar
Húzzuk ki ami nem DX12/Vulkan és meglátjuk mi marad.Csak említés szintjén eleinte milyen játékokra írtad mik kapnak majd miközben vagy nem kapták meg vagy el lettek csúsztatva, a Fable mondjuk teljes cancelt kapott :
1, NFS
2, SWBF
3, Mirrors Edge
4, ME: Andromeda
5, Project Cars
6, Fable Legends
7, Batman AK
8, Witcher 3
9, Just Cause 3
10, Robinson: The Journey - nem is jön PC-re.lehet valami kimaradt, a kicsiket (pl ark survival) direkt nem számolom ide.
Na ezért nem érdemes ennyire előre számokat mondani, ezekkel tényleg meglett volna a 25-30 AAA ha mostanáig kijöttek volna, de nem így lett ME:A-nak még most is csak "spring 2017" a megjelenési dátuma.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz keIdor #24009 üzenetére
Azonos költségvetésből sem fognak neked ingyen adni olyat amiért pénzt is kérhetnek a DLC-k/season passok korában. Valakinek biztos jobb lesz, hogy kevesebbet kell költeni a játékra csak nem nekünk, majd inkább elköltik 3rd party DRM-re pl. Denuvo vagy 4 helyett 5 DLC lesz kivágva a játékból
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
"A 3.6 óta van Mantle leképező a CryEngine-ben, és abból nagyon egyszerű DX12 leképezőt csinálni."
Láttuk mennyire egyszerű pl. a Frostbite-nál: 2014 óta van Mantle publikusan az engineben, de a 2015 végi Battlefront, vagy a 2016-os Mirrors Edge sem kapott DX12-t, csak több mint két és fél évvel később a BF1 kapott egy jelenleg is problémás DX12 támogatást.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Ren Hoek #24107 üzenetére
"Polír arch", de azért hónapok óta sóvárogsz már valami ilyesmiért AMD oldalon
Ha 1070 teljesítmény kell adott, meglehet venni - hónapok óta, nem pedig (elméletileg) múlva.
Az meg szinte borítékolható, hogy nem azért lesz drágább mert "túl gyors" hanem a HBM2 miatt egyszerűen eleve nem is az a ~400$-os kategória a célcsoport (még csak legyen egyáltalán valami 500$-ért is...).
Mondjuk ha a 300-400$-os kategóriában egymás után két generációban sem lenne kártyájuk az elég hajmeresztő lenne, már csak ezért is remélem, hogy ennyire hülyék nem lesznek és ha más nem valami GDDR5X-es Vegat beraknak oda vagy max nem annyira nagy haszonnal adják a HBM2-es cuccot...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Zeratul #24227 üzenetére
Eddig hogy volt szerinted ? Először jött az API utána az azt támogató kártyák (DX9/10/11)... Most először van, hogy az API-t egy adott, már piacon lévő konstrukcióhoz tervezték, ami persze még mindig nem jelenti azt, hogy az összes featurehez nem kell új hardver...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Zeratul #24234 üzenetére
És szerinted én mit írtam előbb ? Egyetlen api ahol előbb a HW volt, eddig _mindig_ az új HW-t kellet az API-hoz tervezni és nem fordítva, tehát nem ez az általános eljárás. Itt pedig főleg azért sem, mert a DX12 elsődlegesen egy konzolhoz tervezett API amit PC-re is áthoztak (kisebb nagyobb módosításokkal).
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz füles_ #24230 üzenetére
"És úgyanígy gondolkozik az NVIDIA és a vásárlóbázisának többsége is.Leszarják hogy mi lesz 2 év múlva,majd jó nagy bukóval eladják a kártyájukat és megint megveszik az akkori legdrágábbat"
Mutasd már be ezt pls. a gyakorlatban. A 2 éves 970-en ugyanúgy tudok játszani most is mint amikor megvettem: igen van ahol jobb az AMD, van ahol jobb az nV ez megvolt akkor megvan most is.
Az szvsz sokkal rosszabb megoldás, hogy tervezel valamit ami az elkövetkező ~2 évben (tehát a fő életciklusban) egyáltalán nem optimálisan működik mintsem egy olyat ami teljes mértékben kiszolgálja az ebben a ciklusban elvárt igényeket... -
#85552128
törölt tag
válasz Zeratul #24245 üzenetére
A "picipuhának" (LOL) elsődlegesen az volt az érdeke, hogy a lehető legolcsóbban szerezzen egy designt ami elég ahhoz, hogy legyen egy elégséges teljesítmény és a vele szerelt gépeket első naptól profittal tudja eladni - tehát a hangsúly az olcsóságon volt. Találtak egy ilyen "bolondot" aki gyakorlatilag 0 profittal még tervez is nekik külön egyet. A többi már jött magától, bármilyen HW-t szénné lehet optimalizálni ha csak azzal kell foglalkozni, a PS3/X360 szépen megmutatta mit ki lehet hozni 1-1 fix konfigurációból.
(#24246) Zeratul: Amiért ő "siránkozik" és amire azok a kártyák elegek két különböző dolog.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz füles_ #24248 üzenetére
Nem is az elindulásról volt szó, meglehet nézni hogyan teljesítenek a régi és új nV kártyák van ahol még a 980 jobb is mint a 1060, a Keplernél a felépítésbeli különbségek is közrejátszottak ott sem volt általánosan elhanyagolva.
A 470 is egyre többször van a 290X nyakán miközben többször is volt, hogy a 480 tudta csak beérni korábban, egyik gyártónál sem annyira fontos többé a régi ha van új cucc is...
pl. ASW support sincs még VR-ben a Polarisnál régebbi kártyákon, ellenben a Maxwell2 megkapta a Pascallal együtt...Nem optimális: CPU/driver overhead, magasabb fogyasztás durván ezek azok amiben előnye volt/van is még az nV-nek.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Zeratul #24251 üzenetére
1: a Sony az erősebb vasat profittal árulta
2: az "elég szép" relatív, mennyi van egy VGA hoz képest ? Egy fullos PS4 Pro gép 400€ egy hasonló szintű Polaris VGA (RX 480 8 GB) meg 300€ ?
4: ne beszélj jelen időben tényként arról ami nem létezik, főleg, hogy a költséghatékonyság és a minőség általában nem jár kéz a kézben...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz lezso6 #24253 üzenetére
1, Az, hogy az MS nem tudta profittal adni a gyengébb vasat miközben a Sony igen nem azért van mert eleve így tervezték, hogy feleannyi XO-t adnak el...
2: 50+ millió soc és mikor is volt utoljára pozitív negyedévük ?
3: de azért abból is a legolcsóbbat
4: Szerintem is hülyeség, hogy nem létező dolgokat ennyire tényként kezelünk, ebben egyetértünk.(#24254) Zeratul:
Tehát mit is láttál te a SM6-ból ? Hány játék épült rá, hogy kijelentsd olcsóbban jó minőségű portokat kapsz ? Ezt már a DX12-nél is előtte "valaki" aztán kiderült, hogy megint kell valami, miből gondolod most nem ez lesz ? Vagy, hogy az olcsó és jó minőségűből nemcsak az első teljesül ?"2. Ugyan a helyzet a VGA árának csak töredéke a GPU."
Ahogy pl. a PS4 Pro árának is csak töredéke a soc, de mivel jóval több dolog van benne/rajta mint egy VGA-n így egy még kisebb töredéke...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz lezso6 #24256 üzenetére
1, De az [link]
2, Nem jöhetett be annyi sok pénz, ha folyamatosan veszteségük van.
3, Akkor a legolcsóbb megvalósítást választották.
4, Na látod és az is úgy beváltotta az ígért egyszerű portolást, hogy most a SM6-ot kell várni, hogy lehetővé tegye - semmi gond, majd ha eljutunk oda és jönnek a minőségi portok fellehet hozni hogy igen ez sikerült.
MS érdekeibe inkább ne menjünk bele, a GOW-on kívül egy normálisan összerakott PC-s címük nem volt.(#24257) Zeratul: hozzájön még a bluray meghajtó és a featurekhez kapcsolódó licenszek a csatlakozóktól a használt dekoóerekig/szoftverekig stb. Az említett dolgok pedig a VGA-n is "filléresek".
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Ugyanilyen magyarázatot fellehet hozni a Kepler - Maxwell kapcsolat esetében is, architéktűralis eltérések miatt jobb lehet az újabb architektúra, de nem mindig és ez történt/történik most is.
A GCN DX11 jól működik a benchmarkokban, de annak aki nem a csúcskategóriában vásárol nem is az aktuális HEDT i7 proci van a gépégben, 4+ GHz-re húzva hanem egy non-k i5/i3 vagy Isten ments valamelyik Bulldozer ott pedig egy GCN minden gépigényesebb játéknál többet veszít mint a konkurens termék.
Éppen ezért lenne már ideje legalább a <1070 szintű VGA-k esetében valami hétköznapibb konfiggal is tesztelni az újabb játékokat.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Zeratul #24262 üzenetére
Volt ott részlegeladás is ami pénzt is hozott és a további költségeket is csökkentette: [link] Bónuszokat is kapott a vezetőség, pedig tavaly még elég szarul álltak: [link] bár az ilyenek többnyire jó előre rögzítve vannak szerződésben szóval ki kell fizetni...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz lezso6 #24264 üzenetére
Az a cikk leírja, hogy kicsi is de volt profitjuk rajta. Jelentős persze ha 1$-ért adták volna az is "jelentős" pénz ekkora mennyiségnél, de ettől még gyakorlatilag ingyen átadták és pénzügyileg max adalék volt mintsem fő bevételforrás (ami 50 millió chipnél után nagy butaság) ha tényleg egyetlen alternatívák voltak.
A Sony cucca is erősebb kérhette volna az MS minimum ezt, de nem nekik még gyengébb kellett meg is lett az eredménye.
Ez olyan hozzáállás, hogy majd "hiszem ha látom" addig meg hagyatkozzunk a tényekre, a dx12 felemás indulása minden csak nem bizalomgerjesztő - ezért sem kell jó előre elvárásokkal indulni..."Ha a DX12-t nem hozhatnák át, még nagyon baj lenne."
Ööö... miért is ? A fejlődés nem áll meg, ha nincs DX12 lesz más, akár jobb is... Sőt van is, még a Vulkan is többet felmutatott egy játékban mint a DX12 egy tucatnyival.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
"És a Vulcan az mi? A Mantle egyenesági utódja kb. "
Állítólag a DX12 is az, hivatalosan egyik sincs "elismerve" tehát maradjunk annyiban, hogy van amit átvettek a Mantle-től van amit máshonnan. Nyilván ahhoz hogy multivendor legyen eléggé át kellett dolgozni mindkettőt. Függetlenül attól, hogy miből született ugyanolyan jó példa, nem etalon többé a DX mint az OpenGL-es időkben. Ha a Sony beállna mellé komoly konkurencia is lehetne, mert két platformra már érdemes Vulkant is támogatni.
Az overheadtől nem lesz játszhatatlan, tehát teljesíthet az egyik "szépen" a másik pedig "még szebben". Mondjuk a 4690k is képes elég magas órajelre boostolni alapból hát még ha OC-t is kap.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Egy K-s proci + a lap +20k felár durván legjobb esetben is (+hűtő is jó lenne...), ez eléggé nagy tétel egy 470/480 szintű VGA vásárlásánál, vagy úgy általában.
Nem, nem kellene, hogy az legyen, az más, hogy itt szinte mindenkinek K-s procija van, de nem ez az általános.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Olyan szépen beállítod az AMD-t a ma született báránynak és lassan mindent az Intel/nV párosra próbálsz hárítani (még a faildozert is), hogy öröm nézni, ehhez tényleg elkötelezettség kell...
Az "API fejlődés" ott csúszott el amikor 2013 végéig kihúzták az előző konzolgenerációt és még egy évre rá 2014-ben is minden nagyobb címnek a majd 10 éves vasakat is támogatnia kellett - ezt pedig a leendő konzolgyártó AMD-nek látnia kellett jóval hamarabb mint nekünk. Minek kellett volna új API amikor a fő platformokban még mindig dx9 tudásszintű HW volt ? Kijött az új konzol, 1,5 év után meg is történt a fejlődés API téren.
Tudhatták, hogy nemhogy 2011-re de még 2 évre rá sem lesz semmilyen API reform - még a saját apijukat is csak 2014-re tudták összerakni egy szabványos API-t meg ugye jóval lassabb ideig tart véglegesíteni ahogy az már párszor el is hangzott. A GCN védését még meg is tudom érteni, az nem szenvedett annyira DX11 alatt sem, de a Bulldozer az évtized vicce. Nem véletlenül térnek vissza az Inteléhez hasonló konstrukcióra most amikor már API is van ami jobban skálázódik.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Nem kellett volna, de így lett, mert a két célplatformhoz képest a PC még úgy is elhúzott.
"Igen, sajnos a programok nem mentek el erősen többszálú irányba, így nincs más hátra, mint előre"
Több program van most ami profitál a 4+ magból mint 2011-ben ami a 2+ ből mégis akkor kiadtak egy 8 magos procit ami szálanként nudli volt mert azt hitték, hogy ... ? Inkább csak rájöttek, hogy az egyszálas teljesítmény ugyanolyan fontos, sőt...
"Versenyképes" az intel akkori megoldása is, de azzal még csak most kezdesz kompromisszumokat kötni, ezzel meg mindig kellett.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Formula-1
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Bluetooth hangszórók
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Kerékpárosok, bringások ide!
- HiMedia lejátszók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs