Új hozzászólás Aktív témák
-
Pug
veterán
válasz #35434496 #1721 üzenetére
Mérj egy Star Swarm-t, ugye ott ebben a beállításban ugyan az fog lefutni mint nekem:
===========================================================
Oxide Games
Star Swarm Stress Test - ©2013
C:\Users\Ranger\Documents\Star Swarm\Output_14_02_04_1556.txt
Version 1.00
02/04/2014 15:56
============================================================= Hardware Configuration =================================
GPU: AMD Radeon R9 200 Series
CPU: AuthenticAMD
AMD FX(tm)-8320 Eight-Core Processor
Physical Cores: 4
Logical Cores: 8
Physical Memory: 17074278400
Allocatable Memory: 8796092891136
============================================================= Configuration ==========================================
API: Mantle
Scenario: ScenarioRTS.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: Off
============================================================= Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 6868Average FPS: 19.08
Average Unit Count: 4014
Maximum Unit Count: 5504
Average Batches/MS: 1741.59
Maximum Batches/MS: 2134.00
Average Batch Count: 92337
Maximum Batch Count: 164810
===========================================================Beállítások:
Scenario: RTS
Settings: Extreme
Stress Test: Timed Run (6min)[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
válasz #35434496 #1736 üzenetére
Az egy grafikus engine és annak a benchmarkja, nem demo, csak úgy megsúgom. És Mantle és DX verzióban futtatható egyaránt, tökéletesen mutatja a Mantle CPU bottleneck feloldási képességét (ami nálam ugye halmozottan van a kis FX CPU miatt).
(#1739) Malibutomi:
A Mantle API-nak többek közt, pont ezen limit feloldása az egyik erősség a DX-szel szemben. Pont ez az egyik "main feature" az új API-ban, akkor miért is nem jó?
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #35434496 #1736 üzenetére
A StarSwarm azt hivatott reprezentálni, hogy a készülő három játék nagyjából hogy fog futni xy gépen extrém szituációkban. Persze ez csak a végleges DX és egy alpha Mantle kód. Lesz még OpenGL kód is.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Pug
veterán
válasz #35434496 #1748 üzenetére
A BF4 maga egy bug, lassan kezdem azt hinni.
Mondjuk most nálam egy-két BF4 stoped-on kívül nincs vele gond ( a köd perpill rohadtul nem zavar )
Persze kopp-kopp, pár napja a patch után nem akart indulni, mert azt mondta, hogy patchelni kéne, miközben az Origin közölte, hogy nincs mit patchelni, egy teljes reinstall segített, jó mi?[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #35434496 #1754 üzenetére
A DX-et 2000 batch/frame-re ajánlják maximum. Ez meg minimum 15000 batch/frame-et csinál, de az átlag inkább 50000-et. Nincs azon mit csodálkozni, hogy egy 90-es évek végére szánt hardverekhez tervezett API-val ezek a komplex jelenetek CPU-limitesek.
Ez a fő oka annak, hogy ma már a tartalomkészítők is driverre optimalizálnak. 15 év, nulla előrelépés, az új konzolok meg 40000 batch/frame-et tudnak.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #35434496 #1815 üzenetére
Dollármilliárdos szintű pénz. De itt a büdzsé, amit a fejlesztésre szánnak fontosabb. Ha a grafikára vetítjük le az egészet, akkor az AMD és az NV költ a legtöbbet, míg az Intel kevesebbet. Ezen belül is a driver viszi a legtöbb pénzt. Viszont a Mantle ennek alig 1-2%-át teszi ki az API-val együtt is. Ami sokba kerülhetett az az R&D, de azt a PS4 és az X1 API-jávál együtt megcsinálták. Egyedül a validációs rendszer lehet extra költség. A driver oldalán pedig csak egy vékony felület kell, ami engedi a shadereket futni. Nincsenek hazardok, agresszív kötegelések/pufferelések, külön profilok vagy compute-grafika átlapolási rutinok. Gyakorlatilag a Mantle-re havi szinten költött összes pénz nem teszi ki a D3D driver havi szintű költségeinek 10%-át sem.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #35434496 #1817 üzenetére
Nehéz megmondani, mert erről sosem szoktak beszélni a cégek. A core funkciókat nem írják sokan sehol sem. Van egy D3D és egy OGL csapat, illetve ha több API-t támogatnak, akkor azokat is általában külön csoport végzi. A tesztelésen és a profilozáson dolgoznak viszonylag sokan. Ha a szinte minden feladatot beszámítunk, akkor leginkább 100 fő körül lehet a létszám. Ez általánosítható más cégre is. Egy prémium drivertámogatáshoz ennyi hardverrel mindenképp szükséges ennyi ember.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz #35434496 #1837 üzenetére
A tiédet nem tudom, itt a 4770 nyert 30fps-t
http://www.extremetech.com/gaming/175881-amd-mantle-benchmarked-the-biggest-innovation-in-gaming-since-directx-9/3
Egyébként a ténylegest akkor lehet majd tudni ha ki is használják a mantlet, mert ahogy Abu irta kicsit visszább most a fele sincs kihasználva.
Mintha lenne egy gamenek dx9 és dx11 rendere is, de csak dx9 effektek lennének benne. Lehet látnál valami gyorsulást dx11 alatt, de nem sokat.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #35434496 #1856 üzenetére
A TressFX-re én sosem mondtam azt. Ha megnézed én voltam az egyetlen itthon, aki leírta, hogy szabványos effekt, pedig más fórumokon már ment a sírás.
A TressFX akkor lenne gondban NV-n, ha nem csak Lara hajára csinálták volna meg. Na az úgy már nem futna náluk, mert az már 4 UAV összesen. A játék más effekjei pedig elvisznek hatot, amivel rögtön 10 UAV van, de az NV 8-at támogat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #35434496 #1863 üzenetére
A 4,8 GHz. A Mantle jelenlegi implementációja erre a DX kódhoz képest nagyjából 4%-ot ha rápakol még maximum. Legalábbis egy 290X és 780 Ti kaliberű VGA-hoz ez az órajel és proci elég. A Mantle előnye ilyenkor csak az alacsonyabb késleltetésben nyilvánul meg, de az nem mérhető. Ha ezeket a kártyákat megduplázod, akkor már erősebb lesz a procilimit.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
HSM
félisten
válasz #35434496 #2527 üzenetére
Én látom szabad szemmel a difit AMD DX és Mantle között, ami van, az nem kevés. Én mindig érzékeny voltam erre, mindig igyekeztem gyors, kis késleltetésű kütyükkel körbevenni magam. Ugyanakkor többen nem vettek észre SEMMIT ezen két mód között sem. Én ebből arra következtetek, vagy nem érzékenyek erre, vagy túl gyenge a többi hardverük, hogy kijöhessen a különbség.
Nv DX-et nem volt még módom tesztelni, de előre leszögezném, nem hiszek a csodákban.Ahhoz tudnám hasonlítani ezt az input lagos dolgot, mint kocsikban/motorokban az "elektromos" gázpedál. Ott sincs felháborodás, hogy nem azonnal reagál, mégis hatalmas a difi, a bovdenesen húzol gázt és azonnal megindul, az elektromoson meg húzol gázt, kis gondolkozás, rossz esetben meg is torpan, és csak utána indul el.... Nyilván, a durva szélsőségek ott is kapják a savat, de a kevésbé gyenge megoldások már nem....
[ Szerkesztve ]
-
Laja333
őstag
válasz #35434496 #2527 üzenetére
Nvidia 5 fpssel jobb mint Amd, lényeges. (Szemmel nem látható)
De ne mérjünk latencyt mert az lényegtelen, nem szemmel látható. Köszönöm, nincs több kérdésem.Tipikus agymosott NV duma. Csak éppen az a mérvadó, és csak addig, amíg abban jobb az NV. Ezzel a fogással sózza rátok az NV is a "csoda cuccait".
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz #35434496 #2531 üzenetére
Na persze. AMD-n szarul megy a Dx 3-as prerenderrel, de a Maxwell-eken a Mantle-t is beelőzi 5-ös prerenderrel az Nv.
Nem érzel semmilyen input lagot, oké, mihez képest? Ez tipikusan olyan, amit ki kell próbálni, hogy ráérezz.Nem tudom, miért agymosás, hogy kipróbáltam a Mantle-t, és miután kipróbáltam, teljesen le voltam döbbenve, sőt, kicsit fel is háborodtam, hogy sehol a kerek-e világon nem írt erről senki sem, hogy Mantle-vel mennyivel kisebb az input lag, mindenhol a tesztekben csak a nyomorult FPS-ek virítottak, hogy alig gyorsabb.
Pedig ha korábban tudom, inkább rászántam volna egy fél napot a win8 upgrade-re, mert hónapokig DX-en toltam, mert win7+i5 alatt laggos volt a BF4 valami miatt, én meg sajnáltam az időt pár FPS-ért windózt frissíteni.
A korábbi állapotokban pedig annyira akadozott, hogy nem lehetett normálisan tesztelni sem, mert kb. 1 perc után agyvérzést kaptál a kb. egymásodperces beakadásoktól....[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz #35434496 #2691 üzenetére
Haha.... Nem, azt csak a monitoromnak.
De tényleg nem volt vele gondom, nem tehetek róla. Még az se volt, mint korábban a HD 5850-el, hogy egy-két játékhoz kellett várni pár napot a hotfix driverre vagy patch-re a jó működéshez. Én azzal is maximálisan elégedett voltam, 57K-ért vettem 1 hónaposan, 3 év múlva 25K-ért adtam el, és közben mindent remekül elvitt, amit csak szerettem volna. Szerintem elég jó bizonyíték az elégedettségre, hogy ilyen sokáig megvolt.[ Szerkesztve ]
-
korion
senior tag
válasz #35434496 #2531 üzenetére
Nálam BF4 64 fős pályán 40 voltunk kb 40-60 fps(minimum) minden high,full hd!
i5 2500k van mellette!(XFX 290DD)
ellenben a rammokkal van vmi csak 1066 futnak (2000mhz Corsair )
és 98% környékén van a proci használat!szóval ,ha felhúzom a procit 3.9 ghz-4.1-re + beállítanám a ramokat 1866 cl9,akkor az 50 fps meglesz minimumba!(szerintem)
a NV970 98 ezer az R9 290 88 ezer forint!
láttam pár NV gépet és nem láttam különbséget..
sőt amikor "összemértük a pöxxünk"(3d mark és társai) teszteltük a gépeket egymás mellett,akkor ugyan azokkal a beállításokkal 3 % volt jobb egy 3770K 4.4ghz-GTX760 Asus oc,
Nekem 2500K 4.4 ghz-7870 MSI AB adtam neki tuningot min 200mhz ment mindenre!
de kb fele annyiba volt a gépem(a srácnak volt még egy ROG lap is a gépében)+3670-365-3097 Inkább sms vagy viber!;)
-
-
HSM
félisten
válasz #35434496 #3453 üzenetére
Amiket felsoroltam (Mantle, A-sync) is van gyakorlati haszna, csak a TrueAudio, aminek még nincs.
Mellesleg az Nv semmi különöset nem talált fel a Maxwell-el, kiszedtek pár játékra felesleges részt a GPU-ból, tettek bele egy nagy cache-t, és ultramobil GPU-knál szokásos megoldásokat, és kb. készen is voltak. Nem azt mondom, hogy bizonyos szempontból nem lett jó a végeredmény, de most a fejlesztésekről volt szó, abból meg semmi érdemlegeset nem látok a Maxwell-ben.(#3454) Asbee: Ne gyere már szalmabáb érveléssel... Egy nyamvadt 12cm-es elfekvő ventit rátenni a backplate-re nem egy nagy dolog. Senki nem beszélt olyanokról, hogy ki kell vinni a fagyban az erkélyre, meg hasonlók. A Gigát, MSI-t fújhatod, nem lesz tőle lényegesen hűvösebb, mivel azokon gyárilag nincs backplate, ami akadályozná a kártya hátuljának hűlését. Az MSI-n ami van, az pont besegít hűteni, mivel máshogy oldották meg.
Ugyanazt írod, mint én, hogy minden nélkül a Tri-X a belépő. Oké. Az is 110K-ba kerül, mármint a 290X-ből. Akkor mi most a probléma az állításommal, hogy 110K-ért használható 290X-et kapni?(#3455) daveoff: Lesz még hely a Mantle-nak a DX12 mellett is. Főleg, ha tényleg multi-GPU támogatás nélkül hozzák ki a DX12-t.
Másfelől ma is van haszna, "kicsit" fürgébb vele pl. a BF4, mint DX-el. Tudom, a régi lassú monitoroddal nem láttad a difit, de attól még lehetett.
Ami meg az A-syncet illeti, nem tudom, hol tartanak a monitorok, de egy rakás típus már be is lett jelentve januárban, szóval már arra sem kell sokat várni. Aki pedig nem cserélgeti félévente a gépében a VGA-t, az nagyon fog örülni neki, hogy nem két monitor áráért fog egyet kapni, mint a G-sync esetén.[ Szerkesztve ]
-
Televan74
nagyúr
válasz #35434496 #3532 üzenetére
Nehéz lesz a DX12 után a mantle helyzete.Ha a piaci részesedést nézzük,akkor a NV egy jó DX12 -s koncepcióval akár megint tarolhat is.Nehogy megint kiderüljön hogy jó volt innovációnak a Mantle,Mert a jövőbeni játékokat nézve a DX12 mellett ott lesz esetleg a Mantle is.De minek,hisz elég egy low level api is a PC gamingre.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
HSM
félisten
válasz #35434496 #3540 üzenetére
Nagyon komoly 5% sebességembe került a dolog. Az oka pedig, hogy így kb. 200W-ot evett legdurvább terhelésen a VGA, és így elég volt hozzá a szuperhalk hangszigetelt házam szellőzése is. Ha húztam volna, kellett volna javítanom a házam szellőzésén, ami viszont a full néma üzem feláldozásával járt volna, annyit meg nekem nem ért az egész. A kártya sebessége is igen meggyőző volt így 900Mhz-en is.
Én nem attól leszek boldog, ha tuningolok, abból a korosztályból már kinőttem, hanem akkor, ha jó áron jó sebességet kapok. És ezt hozta a 290, hiába vettem a legolcsóbbat.
(#3541) Malibutomi:
[ Szerkesztve ]
-
Habugi
addikt
válasz #35434496 #3540 üzenetére
Komolyan.., de amikor 55.szörre is leírja ezt miért csinálta akkor meg kikéritek magatoknak és indul a csoportos hancúr, hogy ezt már mennyire unjátok. Elképesztő..
450es táp, halk/hűvös működés, kímélő üzemmód és próbáld már észrevenni annak jelentőségét, hogyha alulfeszelve visszavett órajel mellett is elégedett volt vele, az nagyobb szó mintha azt írná alapórajelen is jó volt, teszem azt a tunning ellenében.
Társítjátok itt a Mantlét az AMD-s eladásokhoz mikor egy ingyen elérhető API, marketing persze, a 4Gb vRam az nem az.
Abban egyetértés van, hogy a minimum FPS-en sokat dob de szerintetek kudarc. Szép baleset annak fényében, hogy pont a minimum FPS-ek alakulása miatt vesznek az emberek új VGA-t, van akinek 40alatt lesz rossz, van akinek 60.
Aki pedig a "folyamatosság élményt" nem vette/veszi észre, arra nem tudok mit mondani.
Igen vRam igényes, Hawaii szint alatt (Tahiti és lejjebb..) bekavarhatott a "fullhádé ultra", de könyörgöm, akinek más se ömlik a tollából egy online/multi FPS játék kapcsán, csak a FHD Ultra, az pont nem az a szint akinek a véleménye bármit is ér, elnézést.
A "hc gamerség" belépőszintje az, hogy az effektek nagy részétől megszabadul az ember az első 3percben a jobb láthatóság kedvéért, azért mert van aimja/reflexideje, a gépe többi komponense is spiccre van rakva mert érzi/észreveszi az esetleges input lagokat, vagy csak az egér mozgásán azt ha nyamvadt 10Hz-et feljebb húz a monitorán, moddolt USB port fájlokkal nyomja hogy az egere is spiccen legyen. Na ez kb csak a jéghegy csúcsa.Ez a "FHD Ultra (NV-n, akármin, nem ez a lényeg) DX-el/OpenGL (más game esetén pl..) több fps", ez pont az a hétvégi casual gamer szint, amit a "hc gamerek" maximum egy mosollyal jutalmaznak, azt is csak akkor ha jó kedvük van, mert általában csak átnéznek az ilyesmin.
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós topik
- Mesterséges intelligencia topik
- Többet költenek a PS5 felhasználói
- Motoros topic
- 3D nyomtatás
- Computex: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Okos Otthon / Smart Home
- Windows 7
- További aktív témák...
- EVGA X570 Dark RITKASÁG!!!! 2 hetet használt.
- Beszámítás! ASUS B450M R5 3600X 16GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD RTX 2060 6GB Rampage Shiva ZALMAN 600W
- Beszámítás! ASRock H510M i7 10700 16GB DDR4 480GB SSD RTX 3070 8GB AeroCool Aero One Seasonic 650W
- SAPPHIRE RX 6800 XT 16GB GDDR6 NITRO+ SE Eladó! 145.000.-
- Beszámítás! ASRock H510M i5 10500 16GB DDR4 240GB SSD 2TB HDD RTX 3070 8GB Rampage BE QUIET! 650W
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen