-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyedül én állítottam konkrétumokat, hiszen leírtam, hogy a Google és az Alibaba mit kínál most és mit fog kínálni. Ezek már bejelentette termékek. Ezek alapján hazugság, hogy az NV behúzott mindenkit. Ugyanúgy elérhetők más gyártók termékei is ezeknél a cégeknél, de nyilván az NV ezeket nem fogja ecsetelni a saját konferenciáján.
Arról pedig nem reagáltam, hogy mi a részesedés, mert senki sem tudja. Nincs róla adat. Nyilván így akármit lehet írni. Azt is, hogy 10%-ja van az NV-nek, és azt is, hogy 90%-ja. Vagy bármi mást, mert nincs erre vonatkozó adat, így itt mindenki azt kamuzik, amit akar, mert se megerősíteni, se megcáfolni nem lehet. Ezért ebből vita sem alakulhat ki. Erre vonatkozóan én azt írtam, hogy nem lehet tudni, és ezt tartom is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
korcsi
veterán
A jelenlegi felállás, hogy a 4GB VRAM+HBCC != Fury 4GB VRAM, aztán majd meglátjuk.
Én simán el tudom képzelni, hogy elég lehet 4GB ram is. Ahogy nekem össze állt a kép, nem a betöltés volt eddig lassú hanem a törlés, új hely felszabadítása, ha a törlést megoldották akkor lehet tényleg hatékony lesz.
Játék közben kellene monitorozni a PCIe buszon áthaladó adatok mennyiségét, abból lehetne következtetni arra, hogy mennyi a valós olvasási igény van a VRAM-ból.
[ Szerkesztve ]
referencia 5700(XT) plexi ARGB-s blokk eladó!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A 4 GB igazából egy lehetőségként lebeg. Régóta téma az érintettek között, hogy ha 8 GB-os kártyákat hoznak, akkor nem tudják megmutatni, hogy a HBCC mennyire hatékonyan bánik az allokációkkal, mert gyakorlatilag minden játéknak elég 8 GB. De ha hoznak egy 4 GB-os kártyát, akkor arról ugye köztudott, hogy bizonyos beállításoknál, bizonyos programokban a 4 GB már nem elég, de ugye nem azért nem elég, mert ennyi kell a programnak, hanem azért, mert annak a 4 GB-nak a fele-háromnegyede feleslegesen betöltött adat. Hozzá se nyúl a program, csak a helyet foglalja. A HBCC pont ezt küszöböli ki, tehát itt már elég lenne a 4 GB is, és meg tudnák mutatni, hogy a HBCC a gyakorlatban is szuperül működik.
Erről egyébként van egy rakás adat már. Például a Witcher 3 esetében a HBCC off egy 4 GB-os Vega prototípuson 3,2-3,5 GB memóriát igényelt, de a HBCC-t bekapcsolva ez az igény lecsökkent 0,9-1,3 GB-ra. Tehát azt lehet mondani, hogy az eredeti igénynek a jelentős része csak szemét volt. Feleslegesen létező allokációk. Effektíve ha hoznának egy 2 GB-os Vegát (nyilván nem hoznak majd), akkor az simán futtatná a Witcher 3-at maximumon.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Jelenleg úgy áll, hogy csak HBCC vezérlés lesz a driverben. A hagyományost nem teszik elérhetővé, de van egy olyan terv is, hogy a vásárló ki-be kapcsolgathatja a HBCC-t. Ezzel az a gond, hogy több tesztelést igényel a meghajtó oldalán, mert minden tesztet végig kell futtatni a HBCC on és off beállítással.
Mivel ez az egész hardveres megoldás, így szoftveresen nem igazán lehet optimalizálni. A fejlesztők például a legacy API-k alatt bele sem tudnak avatkozni. Az explicit API-k esetében lesz egy kiterjesztés, amivel a fejlesztő ki-be kapcsolhatja a HBCC-t, ez egy sor. De több kiadott DX12 játékra ezt sem kell beírni, mert rájuk kényszeríthető a hardveres menedzsment. Mindenesetre a jövőben azt ajánlják majd, hogy inkább kérjék egy sorban a hardveres menedzsmentet, minthogy száz-kétszáz sorban optimalizáljanak Vegára. Egyrészt nem tudnak olyan jók lenni, mint a hardveres, másrészt rengeteg felesleges munkát vennének a nyakukba. A felszabaduló erőforrást a többi hardver optimalizálására érdemes fordítani.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#45185024
törölt tag
Olvastam ma egy olyan kommentet ami nekem nagyon szimpi volt
Odacsillagozta a komment végébe hogy* Figyelmeztetés Kommentemben levolt konkluzio a teszt hitelessége esetén érvényes
Abszolut korrekt nemKyle nem hiteles DE a teszt annak tunt
Halottam ma olyan véleményt is hogy azért tunt szinte mindenkinek gyorsabbnak a Vega mint az 1080 TI mert a Freesync ben csökkentették a késleltetési idot és emiatt tunt folyamatosabbnak meglátjuk mi volt az oka a FPS kijelzo valos megjelenésekor
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.