Hirdetés
- Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
- SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
- Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
paprobert
senior tag
válasz Petykemano #57360 üzenetére
A meglévő infrastruktúra elbír több feldolgozót is, ez látszódott. Az "übershader korszak, regiszternyomás, minden más elöregedik és megy a levesbe" stb. teóriák ebből származnak.
Ami érdekes, hogy miért pont a chipletes váltással egy időben lépik ezt meg. Azt gondolnám, hogy a chipletek közötti adatszinkronizáció feladata lefoglal annyi erőforrást a belső buszrendszerből, hogy a feldolgozószám duplázás már túl sok lenne.
Nem tudjuk még, hogy hogyan tervezték meg a chipletes szinkronizációt, de performance impactet várnék, L2 szinten is.Objektíven nézve viszont a az AMD-nek most nagy esélye van jól kijönni a chipletes korszakra váltásból, mert az RDNA mintha erre lett volna felkészítve az elejétől kezdve, szinte érthetetlen volt az eddigi cache- és buszrendszer-túlsúly.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen