Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz FLATRONW #46870 üzenetére

    Az elmúlt időszakban megjelent VGA-kra 4 GB került minimum. Erre azért számítottak a gyártók. Arra az AMD viszont nem számított, hogy a VMA-jukat, és a D3DMA-jukat copy-paste szintjén fogják használni a játékfejlesztők. Ezeket egyáltalán nem erre tervezték, hanem kiindulási alapnak, hogy ne kelljen nulláról írni memóriamenedzsmentet. Ez hozzájárul ahhoz, hogy a VRAM nincs olyan hatékonyan használva. Az AMD nem tud motorspecifikus kódot írni, így teljesen általánosat ír, ami mindenhova jó, de sehova se hatékony. A fejlesztőnek kell hatékonnyá tenni motorspecifikusan. Csak nem gondolták azt, hogy nagyon időhöz kötöttek a fejlesztések, és a legtöbb motornál az lesz, hogy copy-paste -> teszt -> kb. működik -> jóazúgyahogyvan.

    (#46871) Petykemano: Jó, segítettek a legújabb hardvereiken, beírják az AGS-sel azt az egy sort, ami kell az inkluzív cache módhoz, ahogy tette a Far Cry 5 például. És a piac 95%-a?

    Az meg, hogy az SSD-ről működjön nem csak egy hardver. Ahhoz kell egy külön API is. Tehát a PS5-öt nem tudod úgy lemásolni, hogy raksz a PC-be egy SSD-t, mert az az API hiányozni fog, ami az egészet működteti. Xbox Series X-en lesz csak DirectStorage és SFS. PC-n egyik sem.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák