Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Cifu #43389 üzenetére

    De a nem támogatott funkciókat minden esetben bukod. Ettől persze a játék futni fog, csak nem tudod majd bekapcsolni a nem támogatott funkcióhoz tartozó effekteket és eljárásokat.

    Ezzel nehezen tudnak mit tenni a fejlesztők, de a játék ettől még futni fog, csak nem kapcsolható be minden a régebbi hardvereken, tehát igazából eladásokat nem vesztenek rajta.

    Ha az NVIDIA kifizeti a fejlesztőknek a munkát, akkor nem lehetetlen a régi DXR-t is támogatni. Persze valószínűleg nem ugyanolyan minőség és sebesség mellett, tehát ha a legjobb kell, akkor úgyis új hardverre van szükség. Az NV-nek egyébként ugyanúgy lesz hardverük az új DXR-re, így az üzleti érdekük pont az, hogy a régi hardverről minél hamarabb újra válts.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Tyrel

    őstag

    válasz Cifu #43389 üzenetére

    Simán rájöhet a Microsoft hogy nem azt az utat akarja járni amivel indult egy új tech, egy fecske nem csinál nyarat. Anno volt egy rakás Radeon a piacon xenos tesszelátorral ami végül az ég világon semmire nem lett jó, mert máshogy implementálták végül... és zavart valakit? :N

    Egyébként nem kell félteni a mostani RTX-et, az nVidiának mindig nagyon jól ment a fejlesztők befolyásolása. Már persze addig a pillanatig amíg nem akarnak rásózni a népre egy új videokártya generációt, de ott már nem is a támogatott DXR verzió lesz a döntő, a jelenlegi RTX 20x0 így is úgy is elavul... nem lesz elég a teljesítménye hogy RT-vel futtassa amit kell, még akkor se ha amúgy futna rajta, szóval ez a probléma megoldja önmagát. :U Sztem kb. a Cyberpunk 2077 lesz a jelenlegi RTX generáció csúcsa, utána vagy kuka vagy DXR OFF.

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

Új hozzászólás Aktív témák