Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jack@l

    veterán

    válasz lezso6 #43382 üzenetére

    Annyi minden okossa'got vizionalt mar abu az elmult x evben hogy duna't lehetne rekeszteni vele. Eloszor tamogassak mar vegre a dxr-t aztan majd elvalik melyik a gyorsabb...
    Ketsegeim vannak abban is hogy csak egy cache lenne az nv megoldasa. Tudtommal dedikalt magok vannak a 4x4-es matrixok szorzasara. Nem csak raytracingre fogjak be oket.

    [ Szerkesztve ]

    A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz lezso6 #43382 üzenetére

    @Lezso6: Minden tiszteletem Abu-é, de nagyjából a Vulkan / Mantle és a G-Sync / FreeSync (Adaptive Sync) volt az a kevés dolog, ahol bejöttek az AMD számításai. Ellenpont akad bőven, a DX12 körüli mizéria (ahol onnan indultunk ugye, hogy az AMD GCN-ek előnyben lesznek, aztán mégse) vagy jelenleg a Ray-Tracing esete, ahol az nVidia egy éve van piacon hardveres gyorsítással, az AMD meg mély csöndben van...

    Lehet egyébként én értettem félre akkor például ITT, de nekem az jön le, hogy ő a fixfunkciós megoldásokat látja hibásnak az nVidia esetében. Ha jól értem, akkor Penty viszont fixfunkciós egységekről beszél.

    @Tyrel: Szép baleset is lenne, ha az XBox hardvere nem támogatná a DXR-t. :)
    A lényeg az, hogy az elejtett pletykákból az jön ki, hogy dedikált egységgel oldja meg az RT hardveres gyorsítást AMD fronton is.

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák