Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #35743 üzenetére

    Igen. Az a lényeg, hogy maga a Vega, ezen belül is a professzionális verzió 512 TB-ig be tud tölteni bármit. A gamer verzió csak 256 TB-ig, ez egy driveres limit. Na most igazából mindegy, hogy hol van az adat, a HBCC eléri, akár lehet a hálózaton egy NAS-ban is, a HBCC-nek nem számít. Az SSG amiatt gyorsabb, hogy a GPU melletti HBC mellett van még NAND a NYÁK-on, tehát oda tud gyorsítótárazni a rendszer, így a legtöbb adatot hamarabb éri el, és nem kell elnyúlni érte a rendszermemóriáig, a helyi adattárolóig, vagy akár a hálózati adattárolóig. Funkcionálisan viszont az SSG és az SSD nélküli professzionális Vega ugyanarra képes, csak utóbbi lassabban, sokszor jelentősen.

    Maximum elkezdte leképezni, és a hiányzó ray-ek adatai nem látszanak a felvételen. De megközelítőleg sem volt kész. Ahhoz több másodperc kell. Ha egy 250 milliárd háromszöges modellt 1 másodpercen belül megoldaná egyetlen mai GPU, akkor az iparág a seggét csapkodná a földhöz örömében, és nem építene senki 100+ processzorból renderfarmokat. Az AMD sem építette volna meg a Project 47-et, hiszen minek is telepítsen bérelhető, petaflopsos szintű erőforrásokat Hollywood mellé, ha egy GPU-val simán megvan a feladat egy másodpercen belül. 7000 dollárt mindenki ki tud fizetni, az még a ZS kategória alatt is vállalható összeg. De sajnos nem, jóval több időbe kerül.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Kristof93

    senior tag

    válasz Jack@l #35743 üzenetére

    Ez egy RX Vega, nem SSG. 12 TB hattertaram sincs, nem hogy memoria.

Új hozzászólás Aktív témák