Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
Illetve elhúzódnak a generációk és 3 generáció lesz a boltokban egymás mellett. RX6800 16GB valószínűleg lesz a polcokon 150k-ért még egy ideig, mert ezek a régi kártyák maradnak népkártyának. Az RDNA3 esetén is ez várható, kivéve ha tényleg drága mulatság volt a chiplet és az RDNA4 tényleg nagyon olcsón gyártható. Jövőre az RDNA4 megjelenése után 200k helyett 150k-s RX7800XT lesz
[ Szerkesztve ]
-
S_x96x_S
őstag
> PS5 PRO & De a textúrázóblokk az biztosan az RDNA 4-ből származik.
Én azt tippelem:
hogy idén ( még a PS5 PRO rajt előtt - 2024.november.7 )
be lesz jelentve az új RDNA4.Talán már 2024-10-10 -én
az “Advancing AI 2024” event-en:
ahol várhatóan az [ EPYC Turin ; Instinct MI325X ; Ryzen AI 300 PRO ] -is bemutatják.Mottó: "A verseny jó!"
-
PuMbA
titán
"Ez a CD Projekt sara, és kizárólag őket érinti, máshol ilyen jellegű fejlesztői atombénázást nem is látsz."
Engem, mint felhasználót nem érdekelnek cégek, szerződések stb., engem az érdekel, hogy mit kapok azért, mert AMD VGA tulaj vagyok. Az AMD-nek azon kell dolgoznia, hogy én, mint felhasználó boldog legyek a termékükhöz kapcsolódó funkciókkal. Az NVIDIA és az Intel is ezen dolgozik.
Nem tudom, hogy anno az AMD odament-e a CD Projekt-hez egy bizonyos pénzösszeggel, hogy: srácok ez egy fontos és népszerű játék lesz, mi akarjuk tolni az FSR szekerét és hogy a játékosaink jó felskálázási élményt kapjanak, ezért legyen a játékban mindig a legújabb FSR, ameddig támogatjátok azt.
Ugye elhangzott ez a dolog az AMD GPU részleg vezetőjétől nemrég, idézem, hogy a market share az ok:
"But my priority right now is to build scale for AMD. Because without scale right now, I can't get the developers. If I tell developers, ‘I’m just going for 10 percent of the market share,’ they just say, ‘Jack, I wish you well, but we have to go with Nvidia.’ "
Nekem úgy látszik, hogy az AFMF2-t meg az Anti-lag+-t is azért csinálják driveresen , mert a fejlesztők az NVIDIA-t választják inkább.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Ja, azt tudom, hogy már tök rég volt FSR3 mod a játékhoz, ami teljesen jól működött
Én licenszhez kötném az FSR-t és kikötném benne, hogy vagy normálisan megcsinálják vagy sehogy, ahogy az NVIDIA is kér dolgokat a DLSS implementációkor. Egy ilyen félre sikerült implementáció károkat okoz az AMD-nek és érthetetlenül állok ez előtt, hogy nincs semmilyen eszközük ilyen barbár munka a megakadályozására.
Igen, azt értem, hogy könnyű megcsinálni az AFMF2-t azért, mert az általános egységeken fut, de az interjúból szemezve azért az is benne van szerintem, hogy így ki tudják kerülni a fejlesztőket, akik esetleg az NVIDIA-t választják. Nem véletlenül kezdték driveresen az Anti-lag+-ot, ami átalakult játék oldali Anti-lag 2-vé.
[ Szerkesztve ]
-
X2N
senior tag
Hadd tegyem hozzá miért is indult úgy a CP2077 úgy ahogy, személyes véleményem, ahogy én átéltem ezt az egészet, Witcher 3 fanként, aki szintén 0 day megvettem és már negyedjére vitte végig...legutóbb az új RT Overdrive-s patch 2.1 kijövetele után.
-Fejlesztő túlvállalták magukat(open world játék gta szintű járműkezeléssel, npc szimulációval, fps nézetből), ezt fejlesztőként elég meredek úgy megcsinálni hogy előtte csak egy Witcher 3 kaliberű játékot csináltál ami nem is fps nézetű, amiben ezek nyomokban sem voltak...meg lehet nézni a járművezetés fizikát, mai napig nevetséges, ahogy a motorokat/jármúveket, járműveknél belső nézetes kamerát kezeli az engine, nincs igazi fizika se stb...természetesen a GTA-hoz hasonlítva mert az az ipari etalon open workd játékként jelenleg.
-managenent bevállalt olyan dolgokat amit nem lett volna szabad: pc mellett konzolokra is bevállalták a megjelenést, minden platformra ugyanabban az időben kiadva(nyilván plusz pénzért). (A fejlesztők nem készítettek még konzolra se ilyen kaliberű játékot, eleve kevesen lehettek ekkora kaliberű projekthez)
-management az nvidia rtx kártyák rt-kihasználására is felvette a pénzt az nvidiától, pc-n ez is plusz munka, igazán hozzáadott érték nincs a felhasználóknál ~2%-a fogja DLSS nélkül vállalható sebességgel futtatni a játékot RT-vel, ezt az időt lehetett volna további optimalizálásra is fordítani amiből mindenki profitálhatott volna(gondolok itt az 500m-nél távolabbra megjelenő sprite-okra amikkel megoldották az autók megjelenítését...na az darwin díjas megoldás volt )
-Saját engine nehéz debugolhatósággal, hiába vesznek fel plusz programozókat idő amíg hozzá tudnak tenni érdemlegeset a projekthez
-management leszerződtette Keanu Reeves-t és emiatt kb fejlesztés felénél a még a sztorit is újra kellett készíteni mindenestül, hogy ott legyen a helyszínen a karakter.
Az már csak a hab a tortán hogy a marketingesek olyan jó anyagokat kaptak a fejlesztőktől hogy nem volt nehéz a fél világot túlhápolni a játékkal kapcsolatban és mindent is megígérni.
Én pc-n próbáltam megjelenéskor, elég erős géppel. Messze jobban futott mint bármelyik konzolon és végig is tudtam játszani mindenféle bug nélkül! Egy akkori konzolnak persze ez már sok volt, persze hogy nem futott jól(Majd figyeljétek meg a GTA6-ot hogy fog futni nem csak a jelenlegi, de még a meg se jelent PS5 Pro-n, kevés már most processzor és emiatt kell majd kompromisszumokat kötni.
Szerintem az egész elkerülhető lett volna ha a management reális elvárásokkal!!, és bevállalva a kevesebb! pénzt, és egy kisebb méretű játék világgal kisebb méretű, rövidebb sztorival, viszont ugyanolyan tartalmas játékot készít. Ahogy a különböző platformokra való fejlesztést is el kellett volna tolni időben. Így meglett volna a kasszasiker minden platformon, és tudtak volna építkezni további kiegészítőkkel még több pénzt termelve...helyette lett egy elképesztő méretű botrány konzolon és évek múlva sikerült a játékot vállalhatóra elkészíteni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- ELADÓ : EVGA RTX 3070 Ti FTW3 Ultra (08G-P5-3797-KL) videókártya
- NVIDIA 40xx VIDEOKÁRTYA FELVÁSÁRLÁS AKÁR AZONNAL KÉSZPÉNZBEN VAGY UTALÁSSAL - WWW.PCFELVASARLAS.HU
- BESZÁMÍTÁS! ASUS STRIX GeForce RTX 3090 24GB GDDR6X videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6600 XT 8GB GDDR6 EAGLE - 3 ventis hűtés - Eladó!
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T1000 - Low profile (LP) + P2000 5Gb, RTX 4000 8Gb
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen