Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz RetepNyaraB #24592 üzenetére

    gyakorlatban egy játék és egy atomerőmű hűtésének realtime 3ds modellezése között nincs akkora különbség, mindkettő hard real-time system. játék olyan szempontból kritikus, hogy az egyes képkockák közötti kirajzolási idő varianciája se léphet túl bizonyos határokat. atomerőmű és repülőgép speciális felhasználási terület, de csak azért, mert valami valós idejű rendszer, még nem biztos, hogy magas erőforrás igénye lesz. pl autókban is bőven van embedded real-time system általában C alapon, fontos a sebesség, de inkább ez arról szól, hogy egy gyenge célHWn is jól kell futnia. persze, játéknál ha a program missel pár deadlinet attól még nem lesz katasztrófa (nem úgy, mint egy repülő/reaktor esetén), de programozási szempontból a két terület annyira azért nem áll egymástól messze.

    négy mag jobb, adott esetben nyolc mag akár még jobb, de nem minden játék profitál az i5-i7ből, bár van, ami kétség kívül nagyon is.

    Algotis: melyik programokat nézted?

    szerk: ebből játék szempontjából a Sniper érdekes, az elvileg egy CryEngine 3. az reális, hogy kevés, Crysis 1 se lett volna teljes mértékben elégedett a 2100al (york négymagosokkal van kb egy szinten HT miatt, az meg épp elég volt az első résznek).

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák