Új hozzászólás Aktív témák

  • Speed®

    HARDVERAPRÓD

    válasz lowzor #6824 üzenetére

    Amennyiben pusztán a teljesítménynövekedés lenne a cél, nyilván nem lépném meg ezt a cserét, ill. minimális, teljesítményarányos difivel csak. Ellenben ha azon oldalról közelíted meg a dolgot, hogy hobby, és szerzek vele pár jó órát magamnak, ill. jobb érzés lesz ránézni a gépre, amit nem csak a hatékony hűtés, de a dizájn jegyében is építgetek-szépítgetek, máris felülbírálódik csomó ellenérv. Ezt van aki érti, van aki nem..ne ítélj, hogy ne ítéltess ;)

    Hovatovább, ha arányaiban vesszük a tuningot, persze, ár/értékben a 7850 etalon, hisz nálam is megugrotta a 40%ot, az meg több, mint tisztességes, figyelembe véve, hogy ha pl. az van, amit írtál (1200as 7870, az ugye +20%, arra a ~20%ra, ami alapon köztük van), nagyjából egál lesz a végeredmény. De mint írtam, ez nem erről szól :N

    Persze, ha tehetném, mennék feljebb, ill. a techszomjamat pl. egy 660TIvel oltanám, de még nem elérhető a pénztárcámnak..majd apránként, ahogy belefér..aztán lehet, hogy nem idén lesz 670/7950 pl. nálam, de eljön az ideje..mert érdekel :K

Új hozzászólás Aktív témák