Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Kaci84 #35973 üzenetére

    Az nem sokat jelent, hogy monitoroztad a proci terhelését. :N A VGA terhelését kell figyelni, illetve különböző órajeleken mérni, és kiszámolni a skálázódást. ;) A Crysis3 amúgy se túl durva CPU-gyilkos, emlékeim szerint. Ellentétben pl. egy GTA4-el, ami alatt még az 5850-em mellé is közel 4Ghz-en kellett járassam az I7 920-asom anno.

    (#35974) mexel: A 7850 azért combosabb kari. :K Alapból ott a 256bites memória, és tuning szempontból is sokkal több benne a tartalék. :K Bár nyilván kalkulálni kell az árral is.

    (#35976) haly: Szerintem 40-60FPS között már remekül lehet multizni, ha normális a játék motorja. Persze, ízlések és pofonok. Ami sokkal fontosabb szerintem, hogy 40 alá még pillanatokra se szaggasson be. Mert ha mikrolaggos, vagy input lagos, akkor nekem még a 60 is játszhatatlan.

    (#35986) haly: Ezek az utólagos 60FPS-re tuningoló programok meg TV-k borzalmasak... Kell venni normális monitort/TV-t, és natív képfrissítésen nézni a filmet.

    (#35989) DEV_NULL: A Sapphire ventiket pl. általában le lehet húzni a hűtő GPU-ról való leszedése nélkül. Kártyafüggő.

    (#35982) mexel:"A procilimit az az, ha a proci full terhelésen van és nem tudod tovább hajtani mert egyszerűen "elfogy" a teljesítmény. Ha egy proci 70-80%-on megy akkor az még nem proci limit szvsz."
    Ez nem így van. Amit írsz, az kizárólag egymagos proci esetében érvényes. Gondolj bele, van egy játék, ami egy magon tud csak számolni a procin, akkor egy 4 magos HT-s I7-en már 12% prociterhelésen procilimited van. :) És nagyon sok olyan játék van, aminek van egy kritikus szála, ami egymagon limites, és még mondjuk ezenkívül használ 1-2 magot erre-arra, akkor meg mondjuk egy négymagoson látsz 40-60%-ot, mégis CPU-limited lehet. :)

Új hozzászólás Aktív témák