Új hozzászólás Aktív témák

  • ViZion

    félisten

    válasz Jakuskacsa #6820 üzenetére

    Nem vagyok sportos vezető, 1.6 nexiával nem is lehet... Sajnálom, h diesel, pedig álomszép, nagyon fullos (nekem). Váltó dologról nem tudtam.

    Fókusz (ill amit veszek) alapból olaj + szűrők, vezérmű lánc (vagy szíj, nem tudom mi van ennek), feszítők, fékek átnézni, ha kell csere betét vagy munkahenger is akár. Ékszíj, töltés, vízpumpa. Klíma átnézés, meg a többi folyadék meglesni. Opelnél váltó/difi olajat nem szabad piszkálni, fordnál passz, ha kell, akkor csere.

    Lényeg, h kollégám ért hozzá, meglesett többet, ez alatt nem volt olaj, motor is tiszta (nem mosott, törölgetett!), ismerem a kereskedőt, ő is becsületes nepper, nyilván keresni akar rajta, de nem átbaccni, meg tukmálni. Tornyokat, sárvédőket, stb. néztük mi is. Ettől függetlenül jövő héten átnézi a szerelőm, akivel már 20 éves baráti kapcsolat is van, dolgoztam én is neki (címke tervek, apróság), kocsimat és a korábbi melóhelyem (meg úgy néz ki, h mostani melóhelyem is átviszi hozzá a szerviz melókat) a kocsikat is javította, korrekt, amit cserél megmutatja, amit nem kell arról lebeszél, h ne dobjam ki a pénzt, amihez nem volt alkatrész, vagy drága a gyári, ott meghekkelte (nexia váltó rudazat...). Átnézi, mond vmit, megadja, h mennyi lenne egy nagy szerviz -olyan 200k-t még rá tudunk költeni.

    Gyuribá': köszönöm, ránézetek. Amúgy a szerelőm is német autó fan, ford tulaj és ford rajongó is, szal. jó a helyzet. :D

    Nah, írják, h az 1.8 focusban is van kettőstömegű, mondjuk nem zörgött, nem csattant indításkor, leálláskor sem... :U

    [ Szerkesztve ]

    Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy

Új hozzászólás Aktív témák