Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Malibutomi

    nagyúr

    válasz =WiNTeR= #3096 üzenetére

    Eselyes hogy azert csak NV-n fog futni az RT a jatek megjelenesekor mert a konzolokra es ugy alapban az RDNA-ra meg optimalizalnak.
    Regota lehet tudni hogy konzolokra is kesobbre igertek a nextgen patchet.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz =WiNTeR= #3096 üzenetére

    Ezt nem tudja senki, egyelőre ellentmondásosan nyilatkozik mindenki. Az NV azt mondta, hogy szabványos RT van a játékban, tehát működnie kell, az AMD pedig azt, hogy bármilyen szabványos RT-t futtatni tudnak.

    #3097 p87 : Be kell kapcsolni az RT-t, hogy működjön.

    #3102 AsakuraDave : Következő kérdés. Miért nem ezt méri az említett két, hiteles oldal tesztje? :)

    #3112 arn : Csak hibrid RT létezik ma a játékokban. Úgy 10 évig nem is lesz más.

    #3121 gabo423 : A 3DMark feature tesztje védekezik az Infinity Cache ellen. Úgy van felépítve, hogy több effekt is direkt teleszemeteli a cache-t. Ez koncepció, mivel ha ezt nem teszik meg, akkor a Radeon le tudja menteni a teljes BVH gyorsítóstruktúrát (ami egyébként 40 MB) egy olyan memóriába, amit 1,6-1,9 TB/s-mal ér el, így ez alapvetően határozná meg a teljesítményt, vagyis nem tudná a teszt mérni az RT részegység sebességét. A teszt azonban erre kíváncsi, nem arra, hogy az Infinity Cache-ben elférne a teljes statikus BVH, és akkor a feldolgozás során el se kellene hagyni a GPU-t a munkával. A sebességvesztés jelentős részét nem az RT egységek okozzák, hanem az a véletlenszerű memóriaelérés, ami miatt a GPU folyamatosan a memóriát címzi.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák