Új hozzászólás Aktív témák

  • radi8tor

    MODERÁTOR

    válasz cocka #2307 üzenetére

    Első levél: Nem jön azonnal visszaigazoló email, hanem pár perccel később, lehet akár fél óra is.
    Akkor terhelik meg a kártyát, amikor elkezdik feldolgozni a rendelést. Értsd: elindulnak a raktárban levenni a polcról.
    Második levél: Ez nálad másnap történt meg, ezért jött másnap erről a sikertelen tranzakcióról email.

    Ha lett volna elegendő összeg a kártyán, akkor a második levél nem erről szólt volna, hanem arról hogy feladták a rendelésedet.

    Ne hasonlítsuk már Amazont egy apró méretű Edigitalhoz. :)
    Tudják ők miért így csinálják. Ha nincs fedezet a kártyán nem kezdik el a csomagolást. Mi értelme lenne plusz egy levélnek, ha már megrendelted a terméket? Arról nem beszélve hogy addig nem indulna el a csomagolás míg ismét nem vagy gépközelben és nem fizeted ki.
    A vevők nagyrésze nem lóg napi 24 órában a neten.

    Neked lehet hogy jobb lenne így, de nekem tökéletesen megfelel a jelenlegi felállás. Arról nem beszélve, hogy 5 napod van arra, hogy rendezd a fizetést. Csak utána törlik a rendelést.

    Ha nem állítottad át Forintra, akkor minek ez a felháborodás amazon Forint árfolyamán? :U

    ⭐ Stella

Új hozzászólás Aktív témák