Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz fpatrik17 #5043 üzenetére
Telefonszám azt hiszem mindig kell, tehát ügyfélszolgálaton keresztül is tudja kezdeményezni a visszaküldést (csak tudnak segíteni...). SMS-t kap a reklamációs kóddal utána. Ezt egy papírra rá kell írni (lehetőleg a kinyomtatott számlára).
Ha számla nem megoldható, szerintem megteszi a telefonszám, a használt email cím leírása (még ha nem is aktív az email) a reklamációs szám mellé. Ezt a papírt a termékhez kell csomagolni, és postán kérnie a visszaküldést az Alza-hoz. Szerintem így is ingyenes lesz.
Alternatíva a postázásnak, hogy személyesen az Alza üzletben bent az egészet el lehet intézni.
[ Szerkesztve ]
Üdv!
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen