-
GAMEPOD.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz cidalain #9838 üzenetére
Legyen úgy, de nincs ilyen, hogy 15 nap teszt, az más, 15 napon belül lehet indítani dispute-t, ha gond van.
Ha nincs gond akkor le kellene igazolni.
Ha "teszteled" és 15 napig vársz, az eladó meg azt írta, hogy 7 napon belül van lehetőséged visszaküldni, akkor a 7 nap az "erősebb".De szerintem ez egyértelmű:
An Open Dispute is made if:
Goods are not received (confirming date varies by choosing different courier services) after supplier has confirmed order has shipped
Goods are not received in satisfactory conditionMeg itt egy példa
De lehet, hogy csak én értelmezem rosszul.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz cidalain #9876 üzenetére
Mert az a 22 € fixen 6000 Ft.
*” - Az ÁFA törvény 94. § (1) bekezdés c) pontja értelmében e jogcím alkalmazása esetén a termékimport 22 EUR összegig mentes az adó alól. Az említett összeg az ÁFA törvény 256. § (1) bekezdése szerint, a Magyar Köztársaság Európai Unióhoz történő csatlakozásáról szóló nemzetközi szerződést kihirdető törvény hatálybalépésének napján érvényes, az MNB által közzétett hivatalos forint/euró devizaárfolyamot (252,19 HUF/EUR) figyelembe véve 6.000.- HUF értékhatárt jelent.22 felett pedig 2016-ban 313,21 HUF/EUR
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz cidalain #9878 üzenetére
Egységes Uniós szabályozás. Ha vételár átszámítva forintra 6000 Ft alatti, akkor ÁFA mentes. Nem tudsz mit kezdeni vele azért írtam, hogy ne az éves árfolyammal kalkulálj az ÁFA mentes határnál és az hogy most az 1 € = 310,55 Ft nem jelent semmit, akkor is a 313,21 HUF/EUR-val számolják a beérkező árúra az árfolyamot december 31-ig 6001 Ft-tól, 22.1 €-tól
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz cidalain #9918 üzenetére
Ja magyar, - műszaki leírás (angol)
XTAR brand came into conception and determined to make high quality chargers, flashlights and batteries in 2006. In 2007, Shenzhen Winner Bros Import & Export Co., Ltd was established in Shenzhen, ChinaVallalkozas=megveszi olcson kinabol, eladja itthon dragabban? Igen.
Pontosan ezét javasolják hogy támogassuk.
Persze, a Népi Kínát[ Szerkesztve ]
-
csab2
veterán
válasz cidalain #10185 üzenetére
Na, majd kiderül.
Mivel a traking number is rossz, még az is lehet, hogy fel sem adta az árut az eladó.
Fura eset, mert az eladó kért még tőlem plusz 7 dollárt, arra hivatkozva, hogy az ő hibájából tévesen lett megadva, hogy Mo-ra nincs szállítási költség.Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim
-
Vertigo18
addikt
válasz cidalain #10272 üzenetére
Eddig 300 vásárlásom volt, A3-as vásárló vagyok, nehogy úgy képzeld ezt most el, hogy felelőtlen, meggondolatlan vásárló vagyok. Egyszerűen nem erősségem a mobil app, viszont van, hogy onnan rendelek, és ami "gyanúsan" drága, azt én is kerülöm. Nem 3 dodós cuccnál 40 dolláros postaköltségre kell gondolni az esetemben, hanem arra, hogy egy olcsó termékhez ha hozzáadom a postaköltséget, akkor ugyanannyira, vagy kicsit drágábban jött ki, mint ha mástól vettem volna, free shippinggel.
Tehát hangsúlyoznám még egyszer, 2 vásárlásról volt szó összesen. Nem notórius pénzvisszakérő vagyok.
V/: köszönöm a választ!
Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...
-
Vertigo18
addikt
válasz cidalain #10280 üzenetére
Okés, de a fizetés után is ott a "Cancel order" gomb. Gondolom azért, hogy használni lehessen, nem díszítő elem... És persze most sem arról beszélek, aki ebből sportot űz, hanem a valóban, egy-két alkalommal történő tévedésről.
A kenyeret viszont nem tudod visszavinni, az üzletnek eza politikája, nincs "visszavásárlási kassza". Itt direkt, az Ali tette be és hagyta aktívan a gombot, hogy vissza tudjam vonni a vásárlásomat. A fizetés után is. Nem érzem át én sem, hogy akkorát hibáztam volna a körülményeket tekintve.
Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...
-
Topikgazda
válasz cidalain #10295 üzenetére
Írtam, hogy ez nem korrekt, más is panaszkodott már rájuk. De ez a minimum ár és nettó, 6000 Ft lesz, egyébként meg %-ot számol fel.
A Posta nem számolja fel a 2000 Ft-ot, ha kiderül, hogy amihez bekérték az igazolásokat az érték alatti.
Lehet, hogy téves sms-t küldtek mert nincs értelme pénzt kérniük.[ Szerkesztve ]
-
Linda1
aktív tag
válasz cidalain #10723 üzenetére
Megnéztem mégegyszer, gépen csak air mail van a shippingnél, mobilon meg ha rámegyek a szállítási módra registered. Ez mobil appos rendelés volt.
Hát, azt nem tudom visszakérni, de emlékszem rá,hogy ilyenről már olvastam itt, hogy nekik is be kell ezeket tartani, csak pontosan nem tudom, mit tanácsoltak.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz cidalain #28337 üzenetére
Mindig az AliPay-el fizetsz, ahogy látod a fizetésnél úgy működik. Nem kell az other, az azoknak van akik nem regisztrálták be a kártyát vagy nem MC vagy Visa kártyájuk van.
Amíg ugyanazon eszközzel fizetsz, csak első alkalommal kell a jelszó. Néha viszont van biztonsági ellenőrzés és kér kártyaadatot attól függetlenül, hogy az Alipay-en ott van.[ Szerkesztve ]
-
cidalain
veterán
válasz cidalain #32452 üzenetére
Még Appeal határidőn belül vagyok, így igazából az érdekelne, hogy:
Teljesítsem e az eladó kérését, hogy értékeljem őt pozitívra, és bízzak abban, hogy ezután valóban újraküldi a terméket, vagy nyomjak Appeal-t, és magyarázzam el részletesebben az Alinak, hogy a eladó által küldött termék miért nem jó, esetleg hivatkozzak arra, hogy üzenetben az eladó újraküldést javasol (kvázi beismerve, hogy nem jó) ha ezt+azt+amazt megcsinálom neki, de nem érzem úgy hogy valóban újra fogja küldeni? (először akarta hogy zárjam be a disputot, majd hogy értékeljem pozitívra, majd csak aztán küldi újra)
(Ha értékelem pozitívra, és lejár az Appeal határidő, akkor utána már semmibe sem tudok kapaszkodni, esélyes, hogy nem fogja újraküldeni - az eddigi kommunikációja alapján érzem így)
>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
fairi
addikt
válasz cidalain #32465 üzenetére
"Teljesítsem e az eladó kérését, hogy értékeljem őt pozitívra"
nekem is volt ilyenem, még tavasszal. értékeljem pozitivan és küldi is, nem kell dispute. Elhittem, sokáig várakoztatott de egyszer csak adott nyomkövetőt. Ami jól is ment majd 16 nap múlva látom Miskolcon köt ki és át is veszik gond nélkül. persze dispute ideje lejárt, 5 csillagot megkapta és a pénzt is.
Jah a bolt 98%-os! official partner, többezer 5 csillaggal.legtöbb eladó sima dropshipper esetek 90% gond nélkül zajlik minden, maradék 10% kell valahogy igazgatni.
ha védelem lejár akkor 15 napot kell kihúznia hogy ne legyen dispute vagy ha már abba van akkor visszavonatni. Ha az lejárt védelem akkor még 5 csillagot valami ígérettel beszerválni. ha mind meg van akkor problémás szállításnál is pénzedet mehkapod az Ali-tól és semmi újraküldés nem kell (elég egy kamu számot adni). lehet egy vásárló mérges rád, de semmit nem tehet már, és úgyis jön új vásárló majd.Csak védelmi időn belül szabad ilyen alkut kötni, még volt két ujraküldésem de védelmi időm is volt és nem mert szarakodni. Megkaptam mindkettőt. mert várta volna a dispute és az 1 csillag.
-
Topikgazda
válasz cidalain #33341 üzenetére
Megvárhatod, ha előbb indítanád legtöbb esetben azt kapod hogy szállítás alatt és várj.
Majd a 11. nap indítod, addig meg is érkezhet. Nagyon lassú a postai szállítás most, az össze posta magyar és külföldi le van lassulva.
Már rákérdeztem az itteni postára hogy akkor sztrájkolnak vagy mi van, mert az NKK 5 napig foglakozik vele aztán, az LNK három napon keresztül próbálja Szegedre küldeni, ott minden napra a küldési kísérlet bejegyzés, de a csomag mindig lekési a teherautót. -
Topikgazda
válasz cidalain #33346 üzenetére
Nem azt írtam, hanem azt hogy lehet hogy nem engedi meg a rendszer a dispute indítást, mert szállítás alatt van.
A close után indul a 15 napos dispute idő
Vagy te zárod le a megérkezés igazolással vagy a rendszer, ha lejárt a szállítási védelmi idő, mindkét esetben van ez a 15 nap. -
Topikgazda
válasz cidalain #34056 üzenetére
Öf:
Ha válaszol, akkor a következő lehetőségeink vannak:
1. Elfogadjuk az ajánlatát, ez esetben az Accept (elfogad) gombot nyomjuk meg. A dispute az egyezségnek megfelelően zárul.
2. Nem fogadjuk el, a Reject (elutasít) gombra nyomunk, ez esetben az AliExpress fog dönteni a vitában.
3. Olyat ajánlat jön, hogy várjunk még egy kicsit, emeli a vásárlói védelem idejét, máshogy kárpótol stb. akkor a bal szélen a Cancel dispute (dispute megszakítása) gomb. Ez valójában az lesz, mint ha nem is indítottunk volna dispute-t. Ezért amíg él a vásárlói védelem, lehet másik dispute-t kezdeményezni. -
cidalain
veterán
válasz cidalain #34060 üzenetére
Megállapította az Ali, hogy "In transit" a csomagom, várjak még 10 napot. Mit lépjek, ha lejár a 10 nap, és továbbra sem érkezik meg?
A dispute-nál írjam meg hogy letelt a plusz idő, csomag továbbra sincs?>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
Topikgazda
válasz cidalain #34099 üzenetére
Nem megérkezés bejegyzés számít, hanem az hogy Order Status Finished legyen, ha úgy van akkor nincs szállításra várási idő miatti elutasítás, a transit-os szöveg. meg kellet volna várnod hogy lezáruljon a vásárlás. Ha mondjuk 60 nap volt és az 59. napon indítod akkor jöhet ilyen szöveg, míg a 61. napon indítva visszakapod pénzed rövid időn belül.
-
Topikgazda
válasz cidalain #34101 üzenetére
Letelt a 10 nap és a 11.- napon indítottad? És az eladó írta hogy szállítás alatt vagy az AliExpress döntése volt? Mert nem mindegy ha az eladó akkor nem kell elfogadni, várhatsz még, de a 15 nap az végső idő, Ha nem az AliExpress döntése akkor reject-et kellene választani, ha eddig vártál és nem jött meg, max 5 nap várás, de erre nem használom a mobil app-ot, így nem tudom mit látsz.
-
badbull1
csendes tag
válasz cidalain #34101 üzenetére
Az általános 60 napos védelmi idő lejárta előtt ritkán és nagyon indokolt esetben tudod csak a megnyitott vitádat érvényesíteni (nem részletezem most).
Általában a 60 nap előtt pár nappal pl. 55-iken már keresheted az eladót hogy mit tud a csomagról (ha az egyébként nem látszik pl. a nyomkövetésből világosan és pl 30-50 nap a szállítási módnál megadott idő). 1-2 nappal a 60 nap lejárta előtt szintén a szállítási mód hosszától és az eladó válaszától függőn akár már nyithatod a vitát, de valóban a vitára alapesetben a 60-75 -ig tartó időintervallum van kitalálva (HA előtte már nem igazoltad vissza az áru átvételt valamint 75. nap zárul alapesetben az Ali által felügyelt vitanyitási lehetőséged).
Ha lejárt a védelmi (alapeset 60 nap) időd akkor az aliexpress nem fog várást ítélni/dönteni a vitanyitásodra illetve ha netán ezt javasolja akkor ugyanezen javaslatát is nyugodtan elutasíthatod és pár napon belül visszaítélik a pénzed (ha más esetleges "bizonyítékuk" nem kavar be). -
Topikgazda
válasz cidalain #34105 üzenetére
Ne tudom miért de emelték 30 nappal szállítási védelmi időt. Így valójában még szállítás alatt áll. A dispute indításra van a 15 nap, maga dispute az akár 60 nap is lehet.
De ez december 3-án megérkezett ide, a jövő héten lehet hogy megkapod. Ezt vasúton szállították és az útközbeni vámolás miatt lett késésbe, ezért lett hosszabb. Rá kellett volna nézni a nyomkövetési számra
Itt is mutatja, remélem a tied.[ Szerkesztve ]
-
badbull1
csendes tag
válasz cidalain #34105 üzenetére
Ez még nem ítélet az ali részéről csak megoldási javaslat.
Megnézve a csomagod máshol is, ez valóban várt vámra (meg másra is) csak nem kis-hazánkban de ahogy látom 12.03 -án elindították a rendeltetési országba (ezt látja az ali is).
Ezért kért meg hogy várd ki a 15 napot is ill. a 10-et ami hátra van a vitaindítási lehetőség utolsó napjáig. Nem kell elfogadnod de a jelen állás szerint (mondjuk úgy az eladónak is kedvezve) illik. Kaptál is a leveled szerint 10 nap válaszadási határidőt ha jól látom. Ha a 15. nap (illetve a 10 nap válaszidőn belül illetve aktuálisan amit a rendszerben látsz) nem jön meg a csomag akkor elutasítod az ali javaslatát és leírod hogy vártam még 9 v. 10 napot de még mindég nem jött meg s kérded a pénzed (vagy megkapod a csomagot és elállsz a vitától közölve velük az örömhírt )
+ a többi szöveg azért félrevezető mert valsz csak ők is opciókból választhatnak s az avagy takarja az adott helyzetet vagy csak közelítőleg (se néha ) a megjegyzése/felkérése fontos jelenleg ill. általában.[ Szerkesztve ]
-
badbull1
csendes tag
válasz cidalain #34111 üzenetére
Akkor ne is vedd készpénznek akkor amit írtam a 30nap+ ról mivel én sem vagyok biztos benne !!!
Ez nekem sem egyértelmű hogy ez csak egy általános tájékoztató szöveg a fejlécben hogy "azon" esetekre hosszabbítják a védelmi időt "azon" vitákra ahol ... ,vagy ez most konkrétan a te vitaesetedre is ill rád is vonatkozik ?!
10 nap mulva ha nem jön meg ha valóban 3án ide indították akkor szerintem nyugodtan visszautasíthatod az ali javaslatát mondván hogy már bőven kivártad vámos és egyéb csúszást is, de biztos az lenne ha valaki erre tutit tudna mondani vagy az ali egyértelműen megválaszolná ...[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
válasz cidalain #34111 üzenetére
LVS.... kódok ilyen tekintetben átokcsapások. Lassúak nagyon, ám a nyomkövetési infót az Aliexpress szentírásnak veszi. nem csoda mert ez az Alibaba-Belga posta szerelemgyereke.naprakész nyomkövetési adatok a Bpost-4px kooperáció eredménye.
Kb egyik vitás esetemben csomag már hosszabbítás után 85. nap se volt sehol (sima yanwen), ám a Cainiao nyomkövetője, amiben Alibaba ugyanúgy tulajdonos, azt írta csomag visszatért a feladóhoz.
Eladó állította tuti már a magyar vámon rohad stbstb. Pénzt nem akarta odaadni.
Aliexpress közbelépett és Cainiao adatait validnak ítélte és pénzt vissza is utalta.csomagod már Belga postánál van, várja hogy gépre tegyék, még lesz egy bejegyzés ami mutatja hogy a gép lepakolta az egységképzőt. Mikor ez megtörtént akkor 10-25 napon belül kezedben lesz.Kipakolás után több adat nem lesz, magyar posta nem követi.
-
cidalain
veterán
válasz cidalain #32452 üzenetére
Ez ügyben szerencsém volt. A disput során az Ali nem fogadta el a bionyítékaimat, így nem kaptam visszatérítést. Lepontozni nem tudtam, mert megszüntette a terméket, így hiába írtam negatívot nincs hol megjelenjen...
Mivel veszítenivalóm nem volt, odaadtam kollégának, szedje szét, nézzen bele a kamerába, hátha. És mák volt, mert a kamera jó, csak a kábelek voltak összecserélve sárga-fekete fordítva volt. Így persze hogy hiába tápoltam a leírás szerint a piroson és a gnd-t meg feketére, nem ment. Átforrasztva a kábelt működik. :)>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
cof
veterán
válasz cidalain #34316 üzenetére
Szintén Ugreen, LVS és Belga posta, utolsó státusz, és több nem is lesz:
15 Nov 2019
04:30
Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days. BELGIUM POST - BPOST
This is the final status. Carrier doesn't provide further tracking updates.Még nem aggódom.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Topikgazda
válasz cidalain #34326 üzenetére
Ezek mind jogos tételek, mondjuk az utolsónál is látható az hogy nem küldi és azt is látják hogy ezt írta, miért számolnák fel neked hibának?
Persze a megérkezettekre egymásutáni egész pénz visszakérés "kitalált" indokkal és folyamatosan meg nem érkezett dispute a nem könyvelt küldeményekre az gyanús szokott lenni nekik -
cidalain
veterán
válasz cidalain #34111 üzenetére
megérkezett a termék szombaton, ma járt volna le a Ali által kiszabott 10 nap türelmi idő. így Editáltam a dispute-ot, és köszöntem szépen, majd bezártam. 10.01-jén rendeltem így közel 75 nap után jött meg a csomag...
[ Szerkesztve ]
>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
laca500
aktív tag
válasz cidalain #35517 üzenetére
Hát ja, így kellett volna.
Szóval, akkor valőszínűleg vámfizetés lesz!
Mindegy, majd máskor jobban figyelek.Alaplap: MSI X470 GAMING PRO CARBON + VGA: EVGA RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X FTW3 Ultra + CPU: Ryzen 7 5800X + RAM: G Skill Aegis F4-3000C16-8GISB 16GB kit + SSD: Samsung NVMe 970 EVO + Táp: Cooler Master V750 Gold V2 + CPU hűtő: Be Quiet DARK ROCK PRO C1 + Ház: Be Quiet Silent Base 802
-
laca500
aktív tag
válasz cidalain #35521 üzenetére
Szia!
Köszi az infót!
Bár ahogy olvasgatom a fórumot, nem biztos, hogy a vám lesz a legnagyobb probléma.
Úgy veszem észre, inkább azon kell majd aggódnom, hogy meg-e kapom egyáltalán a pakkot![ Szerkesztve ]
Alaplap: MSI X470 GAMING PRO CARBON + VGA: EVGA RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X FTW3 Ultra + CPU: Ryzen 7 5800X + RAM: G Skill Aegis F4-3000C16-8GISB 16GB kit + SSD: Samsung NVMe 970 EVO + Táp: Cooler Master V750 Gold V2 + CPU hűtő: Be Quiet DARK ROCK PRO C1 + Ház: Be Quiet Silent Base 802
-
Topikgazda
válasz cidalain #35929 üzenetére
Nem egészen világos amit akarsz. Szerinted van egy Sinceritytradings eladó itt, ez eddig jó az szerinted megegyezik azzal aki az eBay-en árul és ott drágábban adja mint itt?
A megoldás az hogy az eBay-es Sinceritytradings-nál kiválasztasz egy kártyát, azt keresed az AliExpressen, a találatoknál látszik az eladó neve.
De az eBay-en én nem találtam ilyen eladót: Sinceritytradings, ja az AliExpress-en sem.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Óra topik
- Milyen egeret válasszak?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- LED világítás a lakásban
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...