-
GAMEPOD.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Ixion77 #27565 üzenetére
Mindig keveritek, az AliExpess webshop-ok gyűjteménye.
Két dolgot biztosítanak:
1. Ha nem érkezik meg akkor a pénzed dispute keretében visszakapod a jellemezően 60 nap után
2. Ha nem megfelelő állapotú amit megkaptál akkor 15 napon belül dispute keretében vagy teljes vagy rész vételár visszatérítés.
És ennyi, ők nem foglalkoznak garanciás dolgokkal.
Itt a vonatkozó oldal.
A On-Time Delivery és a Returns & Refund fülek.A vevő és az eladó dolga. A te esetedben nem tudtad érvényesíteni, ami nem az AliExpress hibája volt.
Csak halkan jegyzem meg az eBay sem foglalkozik garanciális témával. Ott 30 nap áll rendelkezésre az 1 és 2 pont szerinti dolgok indítására, de ott is garancia az eladótól van a termékre.
[ Szerkesztve ]
-
Gica
csendes tag
válasz Ixion77 #27568 üzenetére
Szerintem az AliExpress nem kereskedő. (Kereskedő az, aki megveszi a gyártótól, termelőtől az árut, és haszonkulccsal továbbadja.) Az AliEx. kb. hasonló mint nálunk a Jófogás. Összeköti a termelőt (eladót) a vevővel, de nem árusít semmit, csak hirdetési felületet biztosít. A hirdetések feladásából van bevétele, és gondolom a pénzmozgásból. Az EMAG is csak a saját maga által forgalmazott termékekre vállal garanciát. A rajta keresztül más forgalmazó által árusított termékekre nem. Erre fel is hívják a figyelmet. Megadják a forgalmazó elérhetőségét, de ennyi. Gondolom az AliExpress is így működik.
-
Flashy
veterán
válasz Ixion77 #28781 üzenetére
vakartam a fejem délelőtt én is: az alipay-ben nálam is a seller kuponnal csökkentett, de az ali kupon csökkentése nélküli ár jelenik meg (ahol mindkettőt használtam). viszont a bankom appjában a zárolt tételeknél szereplő forintösszeg (azt nem írja hogy ki kérte és részletezni se lehet, csak a most épp függőben levő összeg) a csökkentett értéknek felel meg. úgyhogy én még abban reménykedem, hogy működött a kupon
-
Andre0
csendes újonc
válasz Ixion77 #28781 üzenetére
Nekem nincs ekkora szerencsém, se kupon se promó kód nem működik, mindig closed "due to potential security reasons". A Financial fülön Payment received alatt csak a AliExpress Coupon Code látszik Payment Method-ként, Credit card nem, vsz itt lesz a probléma. Persze a számlámról eltűnt/blokkolva lett az összeg. Tavaly 11.11 óta majdnem minden esetben (egy kompenzációs kupon működött) ez van. Teljes áron tudok bármit venni. 3 bankkártyát próbáltam, 2 különböző banktól, ugyanazzal az eredménnyel, szóval szerintem Alinál van a hiba.
-
Topikgazda
válasz Ixion77 #28798 üzenetére
Lásd az előző #28797 hsz-t és én is tudtam felhasználni promo kódot és különböző kuponokat. Az hogy a te fiókoddal miért nem sikerül, azt nem tudom. Persze Diamond szintem van, AliPay-en regisztrálva a kártya és a személyazonosságom is leigazolva feléjük.
Nekem régebben 2 éve, egyszer volt hogy lezárták, akkor egyértelműen nem tartottam be a kupon felhasználást, kétszer próbáltam ugyanazt és a második vásárlást sztornózták. Azóta nem volt ilyen.[ Szerkesztve ]
-
nightzone
aktív tag
válasz Ixion77 #28819 üzenetére
Igen, lehetséges. Nekem az átváltással és az árfolyammal van special gondom.
1-2 héttel ezelött az árfolyam 275ft/usd körül volt, mire jött az Anniversary Sale már 285ft/usd lett az átlagos árfolyam.
Paypal-nál ugye be lehet állítani hogy a bankom váltson ne a Paypal. Namost, tegnap Alipay-el fizettem és kb 312ft/usd árfolyamon váltott (!) a kb 285 ft/usd piaci árfolyam helyett.
Tehát kérdezném: Szerintetek lehet az Alipay beállításaiban az átváltás helyét (Ali vagy Bankom) változtani mint Paypal-on?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Ixion77 #28849 üzenetére
Világos, de a Maestro kártyáknak van egy hitelesítési problémája és ha az előjön egy adott helyen nem lehet vele azután tovább fizetni és ez is előszokott jönni itt is.
Ha kupon probléma akkor arra való hivatkozással törlik a vásárlást, nem a biztonsági problémára hivatkoznak, hogy a Chat robot most mindenre azt írja a egy másik dolog.
De a külföldi oldalakról az összegyűjtött tippek azért kipróbálhatóak. Az hogy a törölve az AliExpress-ről (AliPay-ről) a kártya és azután a következő fizetésnél újból hozzáadva az segített másokon. A név kiegészítés, változtatást is többeknél megoldotta.
Az angol kártyát magyar fiókból használva bekapcsol egy védelmi mechanizmus, amit a kártyalopások miatt használnak.[ Szerkesztve ]
-
Andre0
csendes újonc
válasz Ixion77 #28852 üzenetére
Köszi a tippet! Átneveztem magamat (first/last name csere) a mobilappban (desktopon nem hagyta) és nem dobta vissza a kuponos rendelést Lehet hogy összehasonlítja a kártyatulaj nevével de valamiért rosszul felelteti meg egymásnak a két mezőt... passz, lényeg, hogy lehet pörgetni a kínai gazdaságot
Köszi még1x!! -
poncso6
tag
válasz Ixion77 #28852 üzenetére
Hát nekem ez se jött be és ötödszörre is lezárta azonnal a rendelést. Az egészben az a nevetséges, hogy kupon nélkül persze simán átment egy másik rendelésem. Próbáltam már másik kuponnal, másik kártyával, böngészőből, appból de semmi különbség. A rendelés lezárásáról meg még emailt se küld, a customer service meg aztán semmit nem ér.
-
-
Ixion77
őstag
válasz Ixion77 #28852 üzenetére
Most vettem észre hogy tegnap hajnalban kaptam egy ilyen üzenetet:
Hi Sir/Madam,
Thank you for contacting AliExpress.
Understand your order with coupon has been closed in our system. After double-check, you may try to place an new order again as per normal. Sorry for the inconvenience caused.
If you have any further question, please visit our Help Center at http://www.aliexpress.com/help/newContactUs.htm
Respectfully,
AliExpress Customer Service Team
www.aliexpress.comLehet, hogy ettől kezdtek működni a kuponjaim. Lehet, hogy nem.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Topikgazda
válasz Ixion77 #28893 üzenetére
Ne mond már hogy így váltott, majd szerdán talán le lesz könyvelve és akkor látod hogy miként váltott. Az MC $ árfolyam az 286,45 Ft volt amivel a hétvégén számoltak.
És egyáltalán nem a középárfolyamhoz kell hasonlítani, deviza eladási az ami számít.
Itt olvashatod hogy az Ertse Bank miként kalkulál,Számold már ki.
Sosem az sms-ben kapott zárolt összeg kerül felszámításra. Az egy tájékoztató információ, hogy nagyjából annyival csökkent a hozzáférhető összeg a számládon.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Ixion77 #28897 üzenetére
Néhányan annyira meg vannak elégedve az általad említett 3 cég használatával, ami így szerintem egy túlbonyolított deviza használat, hogy nem számolnak utána hogy az éves szinten elköltött devizán mennyit spóroltak az összes költség figyelembe vételével. Amíg a Revolut nem tölthető fel forinttal, addig nem igazán lehet hasonlítani.
De ezzel nem azt mondom hogy nem lehet forintot megtakarítani, de egy valós, megfelelő időszakra vonatkozó kimutatás igazolná a konkrét összeget. Persze senki nem könyveli hogy az adott napi vásárlás a bankkal mennyi lett volna, így csak elég fáradtságos munkával derülne ki a megtakarítás. -
Topikgazda
válasz Ixion77 #28899 üzenetére
Tudom, mindenki ezt a 2-3%-ot írja, csak épp összeg nincs mögötte.
Nekem az az igazi információ, hogy elköltöttem X összeget devizás vásárlásra, a banki devizaváltáshoz viszonyítva Y összeget takarítottam meg a ténylegesen felmerült költségek beszámításával.Én a kártya használatnál maradnék most, az utalás az más dolog. Az AliExpress-en egyenlőre csak kártyát tudunk használni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Ixion77 #28906 üzenetére
Ha csak Curve virtuális kártyád van, akkor hogy tudsz fizetni? Miről kapja a fedezetet? Erre gondoltam ezzel a kérdéssel: Ha nincs ez a másodlagos kártya akkor hogy tudsz fizetni?
Mert különben ez a kártyád nem lenne? Igaz, de akkor legalább a díj felét csak amoda figyelembe kéne venni?
De oké, szerinted ingyenes, én meg látok és számolok költséget. Ismerem a topikot és nem lettem meggyőzve ott sem az ingyen dolgokról.
És Curve oldlalán se, a Blue használatának ha igazi kártyaként használnám azért lennének költségei, a 200 £ csak 75k, ha több pénz kell akkor már díja van. És havi 500 £ esetén.[ Szerkesztve ]
-
MittuDomain_
őstag
válasz Ixion77 #29171 üzenetére
Értelek, és alapvetően intelligensen álltam a dologhoz, mert belekalkuláltam, hogy ha kiemelik a csomagot, még azzal is megéri nekem. Az ÁFÁt még meg is fizetném, mert az a tisztességes/törvényes (a 27%-os kulcsra inkább nem mondok semmit...), viszont az, hogy a konkrét esetben annyi lenne az ügyintézési díj mint az adó, eltántorít a bejelentéstől. (Ha lenne szabály, hogy átjutott cuccra a tisztességes bejelentő elkerüli az eljárási díjat, szerintem sokan megtennék ezt.)
MOST konkrétan mégis örülök a szerencsémnek, mert két hete vettem lakást és szó szerint minden forint számít...
Si tacuisses, philosophus mansisses.
-
KeFer
tag
válasz Ixion77 #29708 üzenetére
Valószínűleg valami történhetett Hahn repülőtéren az Észt Posta szállítmányaival. Az RO396976141EE számú küldeményem nekem sem mozdul már egy hete.
A különböző nyomkövető oldalak eltérő információkkal szolgálnak, de akár egy nyomkövetőeben is teljesen logikátlan bejegyzéseket találni. Pl. május 16.-án küldemény előkészítése Hahn repülőtéren, majd 3 nappal később, május 19.-én megérkezés Hahn repülőtérre. A Parcels applikáció ráadásul az információk alapján Németországot tekinti rendeltetési országnak. Gondolom, ez is sokakat megzavar, akik hasonló cipőben járnak, mint én. Ők most szidják a Magyar Királyi Postát, hogy miért késlekednek. Ebben az egy esetben nem az ő saruk.
Még várok a jövő hét elejéig. Ha továbbra sincs mozgás, akkor jelzem az Észt Postának. -
pn4hvq
senior tag
-
fairi
addikt
válasz Ixion77 #34596 üzenetére
Semmi összefüggés nincs.nekem jönnek kicsik és nagyok,eltűnnek kicsik és értékesek is.
Nonstop "security return",és 30 napig beragadó csomagok,de mások 10 napon belül kézben. és van mikor az epacket is eltűnik 20-30 napra a kínai reptéren. Még ha ideér akkor is magyar posta játszik vele: vagy a nemzetközi kicserélőbe ragad be 7-8 napra, de a kézbesítő posta is tud vele játszani akár 5-10 napig!!! legrosszabb egy epacketet nem vittek ki 6 napig! Se nem adták át se nem vitték ki.
Most is van 2 csomagom ami a postán van, de feldolgozás alatt címszóval nem adják át ha bemegyek,persze ki se vitték csak kamu adatot írtak be a nyomkövetéshez.Külföldi vásárlás már csak ilyen,ezen idegeskedni értelmetlen sajnos.
-
nyisziati
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!