-
GAMEPOD.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ixion77
őstag
Bár nem hinném hogy akinek szüksége lesz rá pont rátalál a bejegyzésemre, de azért leírom, hátha.
Garanciális javítás/csere Aliexpresszen 1 éven belül
Vettem 6 hónapja egy processzort Aliexpresszről. 3 nappal ezelőtt minden ok és előjel nélkül elhalálozott. Az árú oldalán le van írva hogy vonatkozik rá garancia:
"The seller must comply with other relevant requirements (guarantee, return, etc.) that may be applicable depending on your location as buyer. For instance, in most EU countries you are generally entitled to a 2-year legal conformity guarantee "
Írtam neki hogy ez a helyzet, cserélni kellene a procit. Visszaírta hogy ő csak kereskedő, ezért semmilyen garanciát nem biztosít, viszont látásra.Tanulság: Aliexpresszen vett termékre nincs garancia! Ha oda van írva hogy van, akkor sincs.
Ebayen ilyen esetben lehet panaszt indítani, de Alin úgy látom semmit.
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
Tegyük hozzá hogy elég megtévesztőek ezek az adatbázisok. Az hogy szerepel benne valakinek az email címe, NEM azt jelenti hogy be tudnak lépni az email fiókjába. A következőket jelentheti valójában:
1, Volt egy szolgáltatás, ahová az adott email címmel regisztrált. A regisztrált email címek kiszivárogtak, így most valakik tudják, hogy ez az email cím létezik. Nem számít.
2, Volt egy szolgáltatás, ahová az adott email címmel és valamilyen jelszóval regisztrált. Mindkettő kiszivárgott. A Valakik megpróbálhatnak belépni az email címére / ismertebb szolgáltatásokra, feltételezve hogy ott ugyanazt a jelszót használta. Remélhetőleg nem. Ha mégis, változtasson jelszót - probléma megoldva.
Túl van ez fújva rendesen.
Nekem az összes email címem bennük van, de semmit se jelent. Azon túl, hogy hónapok óta kapom a zsaroló emaileket, amikbe voltak szívesek még az állítólagos jelszavamat is belerakni, így pontosan tudom honnan szivárgott ki: Egy bugyuta telefonos játékból kb. 5 évvel ezelőtt. Persze azt a jelszót sehol máshol nem használtam, így pont kitörölhetik vele. Mindazonáltal kitartóan küldözgetik a hülye emailjeiket - el tudom képzelni hogy ez kevésbé hozzáértőket mennyire megijeszthet, főleg a médiafelhajtással együtt.
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz gabo91 #27752 üzenetére
"milyen üzletpolitika ez?"
Kínai.
Nekem is évekig tartott amíg felfogtam hogy a kínai felfogás mennyire különbözik az európaitól. Sokat segített hogy néhány beköltözött a házunkba és személyesen tapasztaltam meg a viselkedésüket...
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz Black-core #28068 üzenetére
Merevlemezt. A mágneses tárolás lényegesen tartósabb az elektronikusoknál.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz 8nemesis8 #28140 üzenetére
Akkor így jártál. Velem is esett már meg. Az Ebay ilyen szempontból jóval korrektebb. Alinál vagy visszaküldöd és megkapod a pénzed, vagy benyeled a veszteséget.
Én múlt év végén egy $300-os csillárt kaptam meg kritikán aluli csomagolásban. Több helyen sérült volt a festés, ráadásul görbe és csúnya volt az egész - láthatóan már küldés előtt leejtették. Reklamációmra az eladó felszólított hogy küldjem vissza a saját költségemen (1m x 1m x 30cm csomag Kínába nem két forint...). Végül dispute-ra az Aliexpressz nagy kegyesen megítélt kb. 5% (!) kártérítést...
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz kiborg #28306 üzenetére
Hasonló történt velem múlt év nov. 11.-én. Ha a mobilos programjukból indítottam a vásárlást és kupont is használtam (volna), akkor a fizetés megtörtént, de sikertelen lett. Három alkalommal a pénzt is levonta, két alkalommal csak sikertelenné nyilvánította. Aztán valószínűleg zárolta is a fiókomat, mert egy hétig sehogy nem tudtam semmit se venni, minden fizetés sikertelen lett. Így úszott el az összes kuponom és nov.11. akcióm. Idővel visszajöttek a levont pénzeim.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
Tudja valaki hogy lehet beállítani hogy az Aliexpress app (Android) ne a csengőhangot használja értesítésre amikor üzenetem jött? Ez az egyetlen app ami így tesz és nem értem miért.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz Gézengúz #28718 üzenetére
Én elolvastam, de ilyen kupont még nem kaptam. Nem is tudom hogyan/hol találjátok őket.
De köszi hogy megosztjátok, így már van három. Egyet meg vettem 200 pontért. Kellene meg vagy hat holnapra...[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
50 dollárból -5 dollár kedvezmény kupon: SAVE5
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
Két kuponos megrendelést sikerült leadnom, azóta minden továbbira "Order status: closed" van, ha kupont próbálok használni. Sikerült már valakinek ezt megoldani?
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
Azt hiszem rájöttem miért keletkeznek ezek a hibák:
"We can't process your order at this time due to potential security reasons."
Megfigyeltem, hogy csak akkor van ez a probléma, ha Aliexpress X$ után Y$ visszajár kupont használok. Az AliPay listával összevetve pedig kiderült hogy azért, mert az AliPay a kupon nélküli összeget vonja le a bankkártyáról. Az Aliexpressz meg gondolom automatikusan kiböki hogy nem annyi pénz érkezett amennyinek kellett volna (hanem több), ezért megszakítja a tranzakciót.
Megoldást sajnos továbbra sem tudok azon túl hogy le kell mondani az Alis kuponokról... A Promo Code valamiért más tészta, az működik rendesen."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz Gézengúz #28784 üzenetére
Akkor szerencsés vagy. Nekem az első átment, a többi nem. Az Ebayes fórum szerint nem is vagyok ezzel egyedül.
De látszik is, hogy pl. Aliexpress szerint pl. $10.5 - $2 = 8.5$-t kellene fizetnem, az Alipay tranzakciós listája szerint viszont $10.5 került levonásra, aztán rögtön indult a refund."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
Az első promo code-ot használtam, működött. A másik érvényes volt, elfogadta minden rendben volt de nem működött.
A kuponok pedig még mindig ott vannak a kuponjaim közt, tudom őket használni is, csak épp canceled lesz a megrendelés security reasons miatt.Még az jutott eszembe, hogy esetleg nézi a rendszer hogy mennyi kupon nélküli vásárlása volt valakinek egy adott időszakban, és mennyi kuponos. Lehet hogy van valami belső limit kuponhasználatra, csak nem nyilvános, ezért inkább ilyen g*** módon járnak el. Furcsának találom, hogy reklamáció esetén a bot azt mondja, hogy "próbáld me újra megvenni, kupon nélkül"...
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
Én gold szinten vagyok, Alipayen kártyák regisztrálva, ellenőrízve. Valószínű valamikor rég személyazonosságot is igazoltam, mert nem jelenik meg az arra szolgáló mező. Múlt év 11.11-ig nekem is flottul működött minden. Akkor beakadt valami és azóta nem megy. Mobilról, pc-ről, különböző kártyákkal, sehogy sem. Akkor meg is reklamáltam, de válasz nem érkezett.
Valószínűleg fiók probléma, és ötletem sincs mit lehetne tenni ellene. Fura, hogy itt M.o.-n jópár sorstársról tudok, de a világban rákeresve nem nagyon találok említést erről. Mintha valami lokális gond lenne. Ugyanakkor most Curve és Transferwise kártyákat próbáltam, amik nem magyar kibocsájtásúak és egyikkel sem működik.
Amint nem használok kupont, minden oké, szóval biztos hogy azokkal van valami gond. Bár amilyen bugos a mobilos rendszerük is, nem is csodálkozom."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz just_ice #28808 üzenetére
Nekem is ugyanezt írta a chatrobot. Erre írtam korábban, hogy igen gyanús hogy tudnak a problémáról (talán szándékos is). Máskülönben miért lenne az előre beprogramozott válaszban hogy próbáld kupon nélkül?
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
Sajnos nem kártyafüggő a dolog. Nekem 3 kártya közül mindegyik megy ha nem használok kupont, egyik sem ha használok. Visa, Mastercard egyaránt van közte, magyar és angliai kiadású is.
Egyértelműen kuponhasználattal függ össze. Most nekem első nap az első kuponnal még működött (-9 dodó), azóta eggyel sem."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
Lehet, hogy végre javították a kuponos bugot?
Az imént sikeresen átment egy kuponos megrendelésem!
Tegnap már említettem a gyanúmat, hogy a bug lényege talán elszámolási hiba lehet: nem olyan összeg érkezik Alipayról amennyit az Aliexpressz programja vár, mivel a kupont nem számolja bele. Ezt ma tovább erősíti a rendeléseim állapota:Pontosan ugyanaz a két rendelés, pontosan ugyanazon kuponokkal. A tegnapin az összeg az Ali kupon (-3$) levonása utánit mutatja, a main az előttit. A tegnapi sikertelen volt ("security error"), a mai sikeres.
A mai az első, amikor az Aliexpresszes összeg megegyezik az Alipay-es összeggel.Blődségnek hangzik, de lehet hogy az itt leírtak közül a 3. működött. Megcseréltem a vezeték- és keresztnevemet az Aliexpresszen. Persze az is lehet, hogy ennek semmi köze a megjavuláshoz.
(A másik négy pont nekem már megvolt korábban, és egyik sem működött.)"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
A mai szoftverrendszerek nagyon komplexek, a bugjaik is azok. Attól hogy a bug csak bizonyos körülmények együttállása esetén jelentkezik, attól az még bug. Az igazán fifikás bugok képesek látszólag teljesen véletlenszerűen és kiszámíthatatlanul jelentkezni
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz Nestor16 #28856 üzenetére
A leírásban szürke alapon fehérrel azt írja, hogy válaszd ki a keretet, aztán válaszd ki (ugyanebből a boltból) a lencsét. Tehát a lencse nincs benne az árban.
Én is most rendelek először szemüveget Kínából, egyiket blue-ray-jel. Parasztvakításnak tűnik, de vannak akik esküsznek rá. Persze főleg az optikusok, akik érdekeltek a drágább lencse eladásában. Puding próbája az evés - pár hónap múlva meg fogom tudni mondani hogy szerintem ér-e bármit.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
"én szemüveget nem vennék Aliexpressről, sok szart igen, de egészségügyi dolgokat nem"
Nekem is voltak ilyen aggályaim amíg meg nem tudtam hogy az Ofotért és Vision Express szemüvegekbe is ugyanonnan származó ugyanolyan lencsék vannak, ugyanolyan gépekkel ugyanúgy munkálva meg.
A másik ami elgondolkodtatott az ez a lencse. Ez ugyan nem tűnik olcsónak $50-ért, de ha hozzáteszem hogy az ugyanilyen technológiájú a munkaszemüveg-lencse a Zeisstől 80eFt, az Essilortól meg 65eFt, akkor már nem is sok az a kb. 20 eFt. Bár a leírásba nem szerepel, de még a távolságkategóriák is megegyeznek a Zeiss/Essilor által alkalmazottnál. Megrendelés után chat-en kérdezték hogy melyiket kérem (1m, 2m, 4m).
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz Ixion77 #28852 üzenetére
Most vettem észre hogy tegnap hajnalban kaptam egy ilyen üzenetet:
Hi Sir/Madam,
Thank you for contacting AliExpress.
Understand your order with coupon has been closed in our system. After double-check, you may try to place an new order again as per normal. Sorry for the inconvenience caused.
If you have any further question, please visit our Help Center at http://www.aliexpress.com/help/newContactUs.htm
Respectfully,
AliExpress Customer Service Team
www.aliexpress.comLehet, hogy ettől kezdtek működni a kuponjaim. Lehet, hogy nem.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
Nem biztos. Nekem is így váltott az Erste MasterCardról. Ráadásul eltelt vagy két év mire észrevettem, mivel az SMS-ben még korrektül váltott összeg szerepel, csak két nappal később a számlán jelenik meg sokkal rosszabb összeg. Pl. 332-mal számolták az eurót amikor 318 volt a középárfolyam. Ráadásul volt pár jelentős összegű költésem is mielőtt észrevettem ezt. Ha minden igaz, Visa kártyákkal nincs ilyen probléma, mivel ott nem a bank vált hanem a Visa.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
Pedig mondom Ez egyébként tavaly volt, mikor észrevettem mérgemben felmondtam a számlát pedig megvolt vagy 10 éve. Párom szintén Erste-s, csak Visa kártyával, és nekik korrektül váltották a költéseket. Én kaptam két éve valami szutyok EC kártyát a dombornyomott helyett, és azzal így váltottak. Mondanék konkrétumot is, de sajnos már nem érem el az ottani számlakivonatokat. De valamelyik fórumban kibeszéltük tavaly, ha megtalálod ott vannak konkrét példák. Talán még én is írtam párat.
Amúgy ha jól látom te pont a Visa szabályzatrészét emelted be. Velük nem volt ilyen probléma. Ezért is választottam az új bankomnál azt.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
"Két bekezdés van"
Való igaz lebuktam: nem foglalkoztam vele, nem olvastam el Nekem elég volt ami az idegeskedés tavaly mikor kiszámoltam mennyit buktam két összességében év alatt az Erste miatt.
"Meg hol van már a tavalyi hó...."
Jaja. Mióta létezik a Curve (hétköznapra) meg a Revolut / TransferWise (hétvégére), azóta nem számít hogy a magyar bankok hogyan váltanak.
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
Max 2-3%. Mindenki eldöntheti hogy megéri-e neki. Curve szerintem annyira egyszerű, hogy én azt használom. Még a pár extrája is hasznos lehet: 1% visszatérítés, azonnali lezárhatóság, főkártyádtól eltérő számlaszám online vásárlásokhoz, egy kártya sok helyett, stb. Kétségkívül nem nélkülözhetetlen, de enni sem kér... TW meg óriási megtakarítás is lehet nemzetközi utalások esetén, a gyorsaságáról nem is beszélve. Revolutot nem ismerem.
Meg aztán Aliexpress kuponokkal sem spórolunk meg sokat, de azért mégis jól esik használni, nem?
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
Tehát van egy Curve virtuális bankkártyád ami egy másik bankkártyáról "vásárolja" le a az általuk forintra konvertált devizát?
Igen.
Ha igen, akkor ennek a kártyának az éves díja terheli a Curve-n keresztüli vásárlásokat.
Mert különben ez a kártyád nem lenne? Akkor mégis hogy vásárolnál az Aliról?
Ha nincs ez a másodlagos kártya akkor hogy tudsz fizetni?
Az elsődleges kártyáddal.
Persze ha ez egy OTP-s ingyenes virtuális kártya, akkor tényleg díjtalan a vonal végig.
Ilyen logikával az sem, hiszen számlavezetési díjad bizonyára van...
A lényeg, hogy a Curve semmilyen plusz költséget nem jelent számodra ahhoz képest ahogy nélküle élsz. Megtakarítást viszont igen, mivel megspórolja a devizaváltási költségeket, meg még 1% pénzvisszatérítést is ad bizonyos esetekben.
De van erre saját topic.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz MittuDomain_ #29167 üzenetére
Nem, mert innentől bármikor megjelenhet a nyomasztó lelkiismeret-furdalás Ugyanis törvény szerint köteles lennél felhívni a figyelmüket a tévedésre, és kérvényezni hogy megfizethesd az áfát.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz MittuDomain_ #29174 üzenetére
Nyugi, ezzel még nem te leszel a legelvetemültebb adócsaló ebben az országban
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz frenk1 #29542 üzenetére
Néha teljesen hülye hibaüzeneteket küld az Aliexpress. Nekem mostanában napokig azt mondta egy feedback-re, hogy "Server busy, try again". Aztán rájöttem, hogy ha kiszedem az URL címet a feedbackból amit beleírtam, akkor máris nem lesz elfoglalt a szerver...
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
Pontosan ugyanilyen esetem van a RO396843383EE kódú szállítmánnyal.
Eredetileg az volt a trackingben hogy ekkor lett feladva: 2019-04-03 04:34:25 [GMT+8], ekkor pedig "Delivery successful": 2019-04-10 21:29:00 [GMT+8]. Az Ali nyomkövetésben máig ez látszik.
Később az volt a trackingben, hogy április elején lett feladva, május elején megérkezett és Customs alatt áll. Célállomás Észtország.
Múlt héten az volt a trackingjében, hogy Észtországból feladva 2019.05.13-án, és célország Magyarország. Máig ez látszik a Posta nyomkövetőjében. Aszerint mindig DEHNHY-ven volt és van.
Ma az látszik a parcelsapp.com-on, hogy 06-May-2019 a felvétel dátuma Kínából, 10.-én elhagyta Kínát, 13.-án megérkezett Németországba, 21.-én Magyarországra.
Kíváncsi leszek hogy megkapom-e végre így két hónap után. Mindenesetre ilyet még nem láttam, hogy komplett nyomkövetési lista visszamenőleg megváltozzon többször is.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz gingerbalm #29953 üzenetére
Van abban mindenféle bug. Pl. a fanevelgetős játék bónuszánál megmutatja a 9 kártyát, van benne pl. 3 pontot adó. Választasz valamit, megmutatja újra őket és már csak egy van közte... Vagy kártyás játékban van hogy elindul a játék, megmutatja a kártyákat, választasz, majd kiírja hogy nem indíthatod el a játékot... Bughalom az egész, láthatóan ők sem veszik komolyan. A kuponkezelés is bughalom, évek óta nem működnek jól az akciós időszakokban. Tulajdonképpen elég meglepő, hogy egy ennyire nagy cég szoftvereiben ilyen alapvető bugok hemzsegnek.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
Kuponos helyzetjelentés:
Nálam most a RU kuponokat nem fogadja el az Ali. A kuponjaim közt ott vannak, valid a státuszuk, de checkoutnál már nem találja őket.Nem működnek:
2/20 828_RU_Venue_Coupon_1
10/100 828_RU_Venue_Coupon_3
3/20 201908_AE low active_member reward_3_dollarsMűködnek:
3/30 Aliexpress_Coupon_BrandsShoppingWeek_Promotion_3 - működik
5/50 Aliexpress_Coupon_BrandsShoppingWeek_Promotion_5 - működik"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz nightzone #31215 üzenetére
Fel is tudod használni azt a 3/20-asat? Mert nekem is van 3/20 és 2/20 is, de hiába választok ki 20$+ cuccot a kosárba, akkor sem használja őket, és a lenyíló listában sem jelennek meg. Pedig a kuponjaim közt ott vannak, és "valid"-ak. Részletek itt.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
Pont ugyanezzel a problémával küzdök (40$ + 8$ + 3$). Eddigi legjobb ötletem hogy talán revolut vásárlás megosztással megoldható lenne hogy több tételben szerepeljen a bankszámlán. De még sosem használtam azt a szolgáltatást, ezért nincs tapasztalatom járható-e ez az út.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Hálózati / IP kamera
- ASUS ROG Ally
- PlayStation rajongói nyereményjáték
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...