-
GAMEPOD.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz attamb #63313 üzenetére
A PayPal egyenleggel meg drága. Egyébként meg csak 1,5 éve van magyar regisztrációval PP, előtte mindenki bankkártyával fizette amit vásárolt és semmi probléma nem volt, most sincs. A bank visszaadja a pénzt, de az AliExpress az nem egy csaló oldal. Meg is sértődnének.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz attamb #63394 üzenetére
Az Összefoglaló 5. Ajánlott nyomkövetési oldalak résznél ott vannak a javasolt keresők azokkal érdemes nézegetni illetve ha van a magyar kézbesítő cégnek sajátja akkor azt is.
Legtöbb esetben ezt a kettőt használom és cégek saját keresőit
Parcelsapp.com linkje. Pontos nyomkövetés, ha több szállító van a folyamatban akkor látható a másik nyomkövetési szám is.
Postal.Ninja linkje pontos nyomkövetés[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz attamb #63436 üzenetére
Nem állítottam. De tedd azt hogy a My Orders menüpontnál jobbra fent kattints a Completed pontra. Akkor megjelenik a vásárlás lista.
Az adott vásárlás Order Id alatt Order details
ez jön elő:A Track order gomb megmutatja a nyomkövetési azonosítót és rá lehet nézni, jobbra femnt a szállítási mód alatt.
Ezt már leigazoltam miután megjött, akkor kerül elő ilyen.
Ha leigazolod akkor ahogy a szövegben van 15 napod van reklamálni, ha az alatt megérkezne. Azután semmi lehetőség nincs. Ha PayPal-al fizetted ott azért maradt a 180 nap a vásárlás napjától avásárlói védelemre, lényegében az AliExpress-en nem tudsz minőségi kifogást indítani, a meg nem érkezést meg mivel leigazoltad hogy megkaptad nehéz megmagyarázni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz attamb #63439 üzenetére
Akkor fussunk neki.
Nem mobil.
Belépsz
A főoldalon jobbra neved (Hi,Feri.) alatt van 3 dolog
Account Orders Messages
Neked az Orders kell
Ott lesz ezA vásárlásodnak ezen menüpontok valamelyikénél látszódni kell:
All Processing Shipped Completed
Gondolom ki van fizetve ezért az Unpaid nem lehet.[ Szerkesztve ]
-
attamb
junior tag
válasz attamb #63443 üzenetére
Megnéztem asztali gépen. A Google Chrome azonnal magyarra fordította. A nyomkövetés azt mutatta, hogy 11.-én megrendeltem, 14.-én, vagyis holnap már megérkezett. Ebből arra lehet következtetni, hogy vagy én nyomtam rá, vagy bug.
Szerintetek egyszer még azért megérkezik? -
Topikgazda
válasz attamb #63445 üzenetére
Időzóna miatt 14-e, de ide nem érkezik meg ennyi idő alatt, még egy munkanap sem telt el és 11.11 miatt a logisztikáknál, a kínai vámnál torlódás van.
De akkor nem értem hogy eddig miért nem láttad. Van valami nyomkövetési azonosítód, mert ha elküldték akkor azzal majd lehet követni annak ellenére hogy Finished lett a státusza, az csak nyilvántartás nem befolyásolja szállítást. -
DrDobos
őstag
válasz attamb #63449 üzenetére
Ha (akar telefonrol, en most arrol nezem hogy van) az emailben ranyomsz a "View your order gombra" geljon egy oldal. Ott a rendelt termek (képe) felett kozvetlen ott van a rendelesi informacio. Oda probalj kattintani, es egy uj oldal fog elojonni, ahol megtalalod a tracking numbert. Nem tudom mennyire kovetheto. Ha nem megy, kuldj kepernyofotokat az egyes lepeseknel ahol elakadtal
Samsung Galaxy A55 5G
-
-
cof
veterán
válasz attamb #63519 üzenetére
Akkor nem tudom nálad mi lehet. Nálam így néz ki egy order details rész, ezt most igazoltam le, hogy megérkezett.
Open dispute lehetőség sincs? Betehetnél egy ilyen képernyőképet, hogy nálad hogyan néz ki ez a rész.
Automatikus oldal fordítót ugye nem használsz? Mert az bekavarhat.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Topikgazda
válasz attamb #63854 üzenetére
Köszi CoF a linket, de megint átneveztek dolgokat és ezért az aktuálist teszem be alább.
Nemrég írtam, mobil app és ott tudod törölni, hozzáadni.AliExpress böngészős verziónál (Account, Payment) el tudod távolítani, azután amikor böngészővel fizetsz újból megjegyezteted.
Az AliExpress mobil app-ban el lehet távolítani és hozzá is lehet adni. (Account, Services rész Wallet)
Ennél erre figyelni ha kártyát adsz hozzá: a kártya aktív legyen és 1 $-nyi, 1 €-nyi pénz (500 Ft) elérhető legyen rajta mielőtt neki kezdenél, azt levonják, de refundként visszaadják 1-2 munkanap múlva.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz attamb #63866 üzenetére
Olvasd már el amit írtam, a kártya kezelés csak a mobil app-ban lehetséges. Szóval emiatt szükség van rá. Néha vacakol a PayPal fizetéssel, de lehet használni.
A kártya törlés az AliExpressről amit megjegyzett azt lehet a böngészőben törölni, belépsz és az Account menüpont, majd bal oldalt a Payment menüpont. Ez a rész volt az első képen.Az Account meg ez lenne amikor beléptél jobb szélen a Hi, neved alatt
A második képen a mobil app képernyője látható.
Ha a böngészős oldalon nincs kártya akkor azt nem jegyezte meg az AliExpress, a böngésző, Google adat eltárolás már nem AliExpress téma.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz attamb #64051 üzenetére
Az szokott lenni amikor nem közvetlenül Magyarországra jön a küldemény hanem egy másik országon keresztül, mert olyan nyomkövetési azonosítót kaptál.
Pl holland azonosító, akkor Kínából Hollandiába, Belgiumba megy (tranzit ország) ott kerül a holland, belga posta kezelésébe és ők küldik ide. Így lesz EU-s küldemény a Kínából induló csomag. Néha viszont a holland posta jelzi hogy tranzitként kapták és akkor marad az eredeti kínai indulás, ezért a magyar posta vámolás alá vonja.
Az is tranzit amikor kapsz egy küldemény azonosítót, abból lesz egy emirátesi, azeri, kirgiz postai nyomkövetési szám, azonosító és akkor sem direkt jön ide, előbb megy tranzit országba.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz attamb #64319 üzenetére
Mert csak.
De valójában kérnek pénzt ők is ha közvetlenül EU-n kívülről kapják meg.
Ha EU-n belülről vagy Magyarországról szállítanak ők már vámkezelt dolgot kapnak, nincs mit fizetni.
Tudod a postások furmányosak és mindenhol pénzt akarnak kaszálni. Ezekkel a kis összegekkel 2021-ben félév alatt lett 2,7 milliárd forint +bevételük.
Magát a programot ami feldolgozza ezeket a dolgokat EU-s és magyar állami pénzből csinálták a NAV-Vámmal együtt, szóval nekik ténylegesen nem került pénzbe,
Mivel törvényben felhatalmazták őket ezen küldemények (150 € határig) a vámolásával, lényegében a vámosok csak megkapják és tárolják a vám-árúnyilatkozatokat, ehhez emberi munka nem is kell náluk.
Erre az évre 5 milliárd forint bevételt saccolok, de a múlt évben és idén is veszteségesek voltak, lesznek a plusz pénzek ellenére, még mindig rosszul vezetik a céget.Egyébként EU szinten a postás lobbi járta ki magának hogy tudjanak + pénzhez jutni, csak éppen nem minden országban kaptak vérszemet. Pl Németországban az 1 € alatti áfát nem szedik be így 5 € áfamentes határ született, ezen felül az IOSS vásárlások esetén amikor a kereskedő szedi be az áfát ők nem kérnek pénzt a vám-árúnyilatkozat leadásáért, mármint az ottani posta.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen