Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TomPoe

    tag

    Sziasztok! Nekem lenne egy kicsit bonyolultabb kérdésem. Vannak 1024*768-as felbontású videóim, amiket a kisebb gépigény miatt átkonvertálok 640*480-ba. Ezeket a 640*480-as videókat szeretném felhasználni a vágáshoz, viszont a célom az lenne, hogy azokat a beállításokat (vágási pontokat, kulcsképkockákat, effekteket, stb.), amiket elvégeztem a vágás során (a 640*480-as videókkal), azokat a kiexportálásnál alkalmazza az eredeti, 1024*768-as videókra. Tehát maradjon meg minden vágás és az azokhoz kapcsolódó áttűnések, effektek és ilyesmik, csak cserélje ki a 640*480-as videókat az 1024*768-asokra. Ugyebár ez azt a célt szolgálná, hogy folyamatosan, akadás nélkül tudjam a videószerkesztést csinálni, de a végeredmény nagyon jó minőségű legyen.
    Kicsit másképp: 1024*768-as forrás -> 640*480-as videó -> szerkesztés -> timeline-on lévő dolgok alkalmazása az 1024*768-as forrásokra Remélem, hogy értitek a dolgot és hogy tudtok segíteni. Előre is köszönöm a segítségeteket.

  • TomPoe

    tag

    Üdv Mindenki!
    Egy speciális dolgot próbálok összehozni Premiere Pro-ban és kíváncsi vagyok, hogy mennyire lehetetlen, amit szeretnék :).
    Szóval van több videósávom és hangsávom egy sequence-n belül, amiket összeszinkronizáltam egymással. Úgy gondoltam, hogy a konkrét anyag összevágása egyszerűbben fog menni, hogy ha ezt a sequence-t egy másik sequence-be helyezem, tehát így csak 1 videó és 1 audio sávval kell foglalkoznom. Viszont azon gondolkozom, hogy ha az eredeti sequence-ben szeretnék valamit módosítani (akár csak egyetlen sávon), akkor hogyan találom meg, hogy hol kell azt módosítanom? Szóval ez úgy néz ki, hogy behúzom a source ablakba (ami normál esetben bal oldalon található) az eredeti sequence-t (amiben találhatóak a külön sávok) és ott válogatom ki azokat a részeket, amikre szükségem van és lehúzom az új sequence timeline-jára. És ha itt felfedezek valamit, amit módosítani kéne az eredeti sequence-n belül, akkor ott hogyan találom meg?
    De amúgy másfajta workflow javaslatot is elfogadok erre a helyzetre, lehet, hogy inkább az lesz a megoldás :)
    Előre is köszönöm a válaszaitokat!

  • TomPoe

    tag

    válasz qnadam #1737 üzenetére

    Nem szívatni akarom magam, pont ez a lényeg. Nincs most előttem a kép, hogy ezt az egészet hogyan kéne csinálni hatékonyan.

  • TomPoe

    tag

    válasz qnadam #1741 üzenetére

    Igen, lehet egyszerűbb, ha elmondom a konkrét feladatot :). Tulajdonképpen egy gameplay videóról lenne szó, a haverommal ketten játszunk valamit, két külön gépen. A projektben a következő sávok találhatóak:
    1: az én fejem rögzítve egy kamerával, ennek a képe
    2. ennek a facecamnek van egy png kerete
    3: a kamera hangja (ezt csak a szinkronizálás miatt használom)
    4: a játék képe (csak én rögzítek játékot, még két sávval több lenne, ha a haverom is rögzítene)
    5: a játék hangja
    6: egy csiptetős mikrofon hangja, amin én vagyok hallható
    7: havernak a mikrofonja
    Ezeket összeszinkronizálom egy sequence-ben és ezek után szeretném megvágni az anyagot (mondjuk másfél órányi anyagból vágnék össze 5 percet). Az én elképzelésem az volt, hogy ezt az eredeti "szinkron" sequence-t bedobom egy másik sequence-be, ahol történik majd a tényleges vágás. de rájöttem, hogy nem mindig ugyanabba a sarokba akarom rakni a facecam-et, mert figyelni szeretnék arra, hogy a lényeget soha ne takarjam ki a búrámmal :). Viszont ahhoz, hogy máshova helyezzem a facecam-et (a kerettel együtt), ahhoz az eredeti sequence-ben kell módosítanom a pozícióját. No, ez így már talán egy fokkal értelmezhetőbb elképzelés :D.

  • TomPoe

    tag

    válasz Roachy #1742 üzenetére

    Egyelőre az általad javasolt megoldás tűnik a legjobbnak. Még mindig kicsit macerásnak tűnik, de legalább pontosan lehet vele dolgozni és gyorsgombokkal valószínűleg egész gyorsan is :).
    Szóval elvileg így fog kinézni a folyamat:
    - Az "A" sequence-ben összeszinkronizálom a dolgokat
    - Az "A" sequence-et behúzom a "B" sequence-be, megcsinálom a vágást
    - A "B" sequence-ben megvágott anyagot átnézem, hogy hol kell a facecam pozícióját megváltoztatni, azon a ponton rányomok a match frame-re (F), ez a képkocka megjelenik a bal oldali videó ablakban, átváltok az "A" sequence-re, ott nyomok egy reverse match frame-t (Shift+R) és ott vagyok azon a ponton az "A" sequence-n belül, ahol szeretném a facecam pozícióját megváltoztatni
    Leírva szerintem amúgy sokkal bonyolultabb, mint a valóságban :)
    Köszi a javaslatot!

Új hozzászólás Aktív témák