Új hozzászólás Aktív témák

  • BonFire

    veterán

    válasz Colos1 #15694 üzenetére

    „Az előző HSZ -ben írtam, hogy FSX. Ha ebből nem tudod, akkor tök mindegy, hogy kiírom-e vagy sem…”

    Nem tökmindegy, mivel teljesen mellékes, hogy én nem játszom vele, ezért nem ismerem, ennek ellenére nem zárható ki, hogy a textúrázásról, a real-time renderelésről, és a displacement-mappingolásról, az alfa csatornáról van némi fogalmam, és ha leírod a program nevét _esetleg_ utána tudok nézni a program specifikációiban, hogy mit és hogyan csinál, és talán többet értek meg belőle, mint aki csak játszik vele. Nem tudom, érted-e? A focit is sokan nézik, mégse tudnak focizni; attól, hogy valaki sok játékot játszott már, még nem biztos, hogy érti is a háttérben zajló folyamatokat, vagy egyáltalán kíváncsi rájuk.

    Ezzel kellett volna nyitni, és akkor megspórolhattuk volna a fölösleges köröket. Ezek mellett fenntartom a véleményemet, miszerint ez egy effekt, és a program teszi hozzá, mivel a képnek az égadta világon semmi baja. Bonyolult folyamatok játszódnak le a háttérben. Ahogy a program értelmezi és feldolgozza a képet, ahogy beleszól a VGA, az operációs rendszer, a bitszám stb. Ahogy ilyeneket olvas az ember, csak még jobban elbizonytalanodik. Mindenki csak találgat, meg maszatol.

    Itt a tárgyhoz csak annyi tartozik, hogy képet kell szerkeszteni, azt a megfelelő formátumban elmenteni. Annyit tudok javasolni, hogy próbáld meg más bitszámban elmenteni a BMP-ket, egyik talán csak jó lesz. Esetleg a haladó beállításokkal is próbálkozhatsz. Lehet, hogy mondjuk menteni kéne bele az Alfa csatornát is, mert onnan szedi a csillogásra vonatkozó adatokat a mappingoláshoz.

    Ennyit tehetünk, mert különben ez a gamer fórumokra tartozik.

    [ Szerkesztve ]

    A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.

Új hozzászólás Aktív témák