Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dannynet

    tag

    válasz dannynet #1103 üzenetére

    Érdekes, a Techreport szerint viszont mégsincs hardveres vertex árnyalás, csak transform&lighting:

    ,,The IGP can even use the pixel shaders to do video de-blocking, just like a full-blown Radeon graphics card. Vertex shaders, however, are out. ATI says most vertex shader tasks are handled in software on the main system processor, except for certain functions in the ATI transform and lighting block that were simply too slow when offloaded to the CPU.''

    (Végeztem egy gyors tesztet: A Live For Speed autóverseny szimulátorban van lehetőség a hardware vertex shading be és kikapcsolására. Az FPS értékek nem változtak egyik üzemmódban sem. Viszont ha ugyanezt a műveletet az aszali gépemen végzem el, akkor ott jelentős sebességnövekedést hoz az, hogy a processzort tehermentesíti az Nvidia 6200-as VGA kártya a vertexek számolása alól.)

    UPDATE: a 3DMark 2001SE-ben sem lett gyorsabb a vertex shading teszt, amikor szoftveresről hardveres vertex számolásra állítottam a tesztprogramot.



    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák