Új hozzászólás Aktív témák

  • mozso

    senior tag

    Volt egy cikk / video arrol, hogy mekkora agyament otlet ez a gamer szek tema. Talan GamersNexuson volt.

    Az anyagi oldalon torteno atveres reszet most nem idezem direkt.

    Tulajdonkeppen a “gamer” erzes miatt egy olyan szeket kapsz ami a “gamer” feeling miatt a valodi versenyauto biztonsagi uleseit probalja utanozni, hiszen attol leszel jobb “gamer”?!

    Nezzuk csak miert kell versenyautoba rendes versenyules:
    - G erok hatasa ne legyen hatassal a kormanyzasra (szorosan fogjon, oldaltartas)
    - G erok miatti ellentartassal ne faraszd ki magad, mert akkor romlik a koridod is, tegye ezt meg az ules
    - baleset eseten legyel jol rogzitve, elkerulve a komolyabb serulest
    - ha megis van komoly baleset, ki tudjanak emelni szekkel egyutt (legyen a szek szorosan olelo es merev), mert akkor csokkentheto a tovabbi gerincserules kockazata

    En szoktam menni rendes versenypalyan hobbibol olyan sajat autommal, ami az eredeti teljesitmenyhez (110Le) kepest 2.8x erosebb. A G erok miatti kompromisszumok boven erezhetoek mar nalam is, mivel nincs versenyules berakva.

    A “gamer” szek koncepcio ezt a versenyules masolast hozza, de kerdem en:
    - miert hasznos egy auto versenyulest masolo szek, ha lovoldozos jatekkal jatszol?
    - miert hasznos egy auto versenyulest masolo szek, ha napi tobb orat toltesz benne, pl dolgozas cimszo alatt?
    - miert hasznos egy auto versenyulest masolo szek, ha autos jatekkal jatszol ugyan, de nem ernek G-erok, lasd fenti felsorolas?

    Persze ettol meg lehet egy gamer szek is kenyelmes es ergonomikus is, de a koncepcio alapbol abberralt.

Új hozzászólás Aktív témák