Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Hegyirabló #3810 üzenetére

    Más részről viszont 2022.8.17-én küldtem nekik email-t (de akkor már vártam egy pár hete, hogy vissza jön-e az oldal, ha 2 hónappal korábbra ígérték az újranyitást), és 2022.11.15-én adtak postacímet, ami kb. 3 hónap. Ha a termék beérkezését kell nézni, akkor közben simán lejárhat a garancia (úgy, hogy nincs kicentizve), illetve ennyi erővel várhattak volna az email kiküldésével még másik 6 hónapot is, ha úgy tetszik nekik...? (A weboldal régóta nem üzemel, és csak email elérhetőséget közöl, se telefon, se telephely/szerviz cím).

    Itt [link] (random google találat) azt írják: "amennyiben a vállalkozás részére történő kijavítás igény közlésétől számított 30 napon belül nem kerül sor a kötelező jótállás alá tartozó fogyasztási cikk kijavítására, akkor az eladó köteles a terméket kicserélni, ha a vevő másként nem dönt."
    Ez alapján akkor még csak komplett cserét kérhetek, rögtön pénzt nem.

    Az a baj, hogy tippre elég ritka az ilyen, hogy egy cég ilyen hosszú időn át se csődöt, se jogutódlást nem jelent, viszont ennyire lassan kommunikál (és a weboldaláról eltünteti az olyan elérhetőségeket, ami gyorsabb lehetne, mint az email).
    Pontosabban láttam már többször hasonlót másféle intézményeknél, egyéni vállalkozóknál, amik emlékeim szerint mind valamilyen átveréssel/megkárosítással végződtek (avagy "scam", a "ponzi scheme" jellegű dolgok), amikből vagy semmi, vagy csak nagyon sokára (évekkel később) részleges kártérítés lett.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák