- Diablo IV
- Ghost of Tsushima technikai teszt
- PlayStation 5
- EA Sports WRC '23
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
- EAFC 24
- Bestbuy játékok
- Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
válasz izomman1 #8848 üzenetére
Na pont ez az, hogy ha az oculusra fejlesztett játékok jól mennek rifttel, az alapvetően vive-ra fejlesztett steam játékokban meg akadozik a tracking, az annyit jelent, hogy a steam kompatibilitás mégsem olyan egyszerű, hogy megírjuk a drivert steamvr-hoz és ráírjuk a dobozra, hogy steamvr kompatibilis.
A legtöbb esetben a játékfejlesztőnek is kell tweakelnie, tesztelnie a programját, mire kompromisszumok nélkül kompatibilis lesz a hardverrel.
Az ilyenek miatt mondom, hogy óvatosan kell kezelni az új hmd-ket bármilyen csoda paraméterekkel jöjjenek is, mert más dolog, hogy elindul vele a steames játék, és megint más a felhasználói élmény. A marketing meg mindig arról szól, hogy nagyobb felbontás a vive-hoz képest, a szoftver ellátottság meg steam vr kompatibilitással letudva, tehát olyan mint a vive, csak jobb.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
- HP Pavilion 27-ca2006nb - ÚJ - 27" All-IN-ONE PC - i5-13400T, 16GB, 1TB SSD, QHD 2k, 350nit
- Dell Optiplex 7070 SFF:Kis tervező/gamer PC:i7 9700, 32GB RAM, 512GB SSD,Quadro P1000,4xmDP+HDMI,Win
- Dell Latitude 7400 - i5 8365u/8GB/256GB Nvme SSD/Windows 11
- Sigma 23mm f/1.4 DC DN (C) Sony E objektív
- Delta 3400RPM 113CFM Ventilátor 12cm / 500+ Raktáron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs