- Diablo IV
- Wuthering Waves
- EAFC 24
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Marvel Snap
- Test Drive Unlimited Solar Crown
- Friss játékmenet videón a The Alters
- Xbox Series X|S
- Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
válasz izomman1 #8815 üzenetére
Adhatják a HMD-ket $50-ért is, a PC-s VR csak akkor fog igazán elterjedni, ha nem kerül egy vagyonba hozzá a PC, ami meghajtja.
Márpedig ha közben tolják az egyre nagyobb felbontást és fov-ot, akkor a PC sosem éri utól a VR HMD-ket.
Vagy nagyon szétszakad a piac "gagyi VR-ra" és "igazi VR-ra" attól függően, hogy kinek milyen PC-je van. Az intel vga-k támogatása a WMR specben pl. erre enged következtetni.A külső kamerás tracking annyiból jó megoldás, hogy elég sok eszközt lehet követni vele, ráadásul az eszközök is olcsók tutnak maradni, mert gyakorlatilag IR ledek kellenek bele, pár gomb és bluetooth. A valve rendszere ugyan pontosabb, de mivel az eszköz maga matekozik a saját maga trackelésével, így azok jóval drágábbak is.
A WMR kamerás rendszere meg ugye majd kiderül, hogy mennyire működik, főleg a kontrollerek trackelésekor. Pl. nem tudom hogy oldják meg a Space Pirate Trainernél a pajzsra váltást, amikor a hátad mögé kell nyúlni a kontrollerrel, vagy a Dead and Burried-ben vicces lenne a párbaj mód, ha mindenkinek a lábát kellene bámulnia, hogy fel tudja venni a pisztolyt .A supersampling pont az alacsonyabb felbontású kijelzőkön tud javítani, mert kevésbé aliasos a kép, amit meg kell jeleníteni. Minél nagyobb a display felbontása, annál kisebbek a pixelek, tehát annál kevésbé zavaró egy-egy pixel hibája.
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen