Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz izomman1 #8815 üzenetére

    Adhatják a HMD-ket $50-ért is, a PC-s VR csak akkor fog igazán elterjedni, ha nem kerül egy vagyonba hozzá a PC, ami meghajtja.
    Márpedig ha közben tolják az egyre nagyobb felbontást és fov-ot, akkor a PC sosem éri utól a VR HMD-ket.
    Vagy nagyon szétszakad a piac "gagyi VR-ra" és "igazi VR-ra" attól függően, hogy kinek milyen PC-je van. Az intel vga-k támogatása a WMR specben pl. erre enged következtetni.

    A külső kamerás tracking annyiból jó megoldás, hogy elég sok eszközt lehet követni vele, ráadásul az eszközök is olcsók tutnak maradni, mert gyakorlatilag IR ledek kellenek bele, pár gomb és bluetooth. A valve rendszere ugyan pontosabb, de mivel az eszköz maga matekozik a saját maga trackelésével, így azok jóval drágábbak is.
    A WMR kamerás rendszere meg ugye majd kiderül, hogy mennyire működik, főleg a kontrollerek trackelésekor. Pl. nem tudom hogy oldják meg a Space Pirate Trainernél a pajzsra váltást, amikor a hátad mögé kell nyúlni a kontrollerrel, vagy a Dead and Burried-ben vicces lenne a párbaj mód, ha mindenkinek a lábát kellene bámulnia, hogy fel tudja venni a pisztolyt :)) .

    A supersampling pont az alacsonyabb felbontású kijelzőkön tud javítani, mert kevésbé aliasos a kép, amit meg kell jeleníteni. Minél nagyobb a display felbontása, annál kisebbek a pixelek, tehát annál kevésbé zavaró egy-egy pixel hibája.

Új hozzászólás Aktív témák