Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gulasoft

    őstag

    válasz #54625216 #32751 üzenetére

    Hát akkor tényleg nem értünk egyet. Van egy vasad ami 75 képkockát tud megjeleníteni egy adott játékból Fogod és egy az egyben átviszed egy erősebb vasra, és az kapásból 90-100 képkockát jelenít meg, nem kell azzal szórakozni, hogy a háttérfolyamatokat optimalizáld. Nem lesz szebb, ugyan olyan minőségű lesz mint a másik, csak sokkal több képkockát tud. Ha most ezen az erős hardveren fejlesztesz egy játékot, ami csak 75 képkockát tud, vért pisálsz mire a gyengébb hardveren fogja tudni a 75 képkockát, melózhatsz raja, hogy melyik assetet, hogy csökkentsd hogy fusson, hogy optimizáld a kódot, hogy a háttérben futó kód ugyan olyan gyors legyen mint az erősebb gépen. Mit gondolsz miért jelent meg egy csomó pc vr-os game lite verziója sok sok hónappal az eredeti után a questen. Ma már a programozók nem a biteket faragják egy 2*-es szorzást nem biteltollással csinálják hanem megszorozzák 2-vel. Ma 64k-s kód elképzelhetetlen, mert egy csomó felesleges library befordítódik a kódba. Én még spectumon, c64-en és amigán nevelkedtem. Ott még bitfaragás volt, és a quest gyenge hardvere miatt ott ismét bitfaragás lett a dolog ha nem is olyan komolyan mint az amiga 64k-s demóiban, és ehhez kevés programozónak fűlik a foga, és még kevesebb ért is hozzá, mert minek, és nagyon sok "felesleges" munkaóra, ami matt nem éri meg portolni a gyengébb vasra. Egy erősebbre egy crossplatform fordító kevédbé hatékony kódja is jobban fut mint az eredetin.

    [ Szerkesztve ]

    Discord:https://discord.gg/JkRTcgf

Új hozzászólás Aktív témák