Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz clyvejhamma #2914 üzenetére

    A rendszerben elfoglalt működési elvet értette. A Rift-nél ugye a kamera gyűjt adatokat arról hogy mit lát a szemüveg ledjeiből, ezt dolgozza fel a gép. A Vive esetében a lighthouse-ok csak szórják a lézert napestig, amit a szemüveg (és a kézi kontroller) maga detektál, és ezt dolgozza fel a gép. Ezért kell a rift kamerájának bedugva lennie a gépre, míg a lighthouse-nak meg nem. de ennyi. USB kell neki? Na bumm. Van jelenleg 10 USB3-am, 10-12 környéki usb2-őm, és ebből összesen talán 4 foglalt :)

    Amúgy mindkét oldalnak megvannak a maga előnyei és hátrányai, a füles szvsz nagyon korrekt minőség, valóban leszerelhető de sokan nem teszik mert korrektül végzi a dolgát, az ergonómiát (súly, méret, tömegeloszlás) és a fel-levételt túlnyomó többségben az oculusnál mondták jobbnak, akárcsak az optika sweet spotját. God ray mindkét szemüvegen jelen van többé-kevésbé (ez szvsz részben gyártási minőség kérdése is, gyanítom a korai vagy bizonyos szériás eszközöknél hangsúlyosabb), csak más jellegű (riftnél sugárszerű, vive-nál körkörös), a képminőséget, olvashatóságot pedig elég sokan a riftét tartják egy kicsit jobbnak. Szoftver tekintetében pedig rifthez lehet venni oculus store-ból és steam-ről is.

    Szóval jelenleg aki nem igényel csakazértis touch controllert, az olcsóbban meg tudja venni csak a hmd-t, ha később úgy dönt kell a controller, vehet hozzá külön.

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák