-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
Azt kb. egy percen belul szerkesztettem hogy ha veletlen valakinek nem lenne vilagos a szamokbol hogy szemenkent ertendo akkor ott legyen
"Meg ugye itt oké hogy magasabb felbontásban számolunk (renderelünk) hiszen nem 2D van, de attól még a kijelző valós 2D felbontása határozza meg a szúnyogháló effektet és úgy általában a részletesség mértékét."
Nem azert renderelsz magasabb felbontasban mert "nem 2D van", a kijelzokre mindig 2D-ben renderelsz, maskepp nemigen menne. a 3D hatas attol van hogy a ket szemed picit mast lat, ebbol rakja az agyad ossze a 3D-t."Egyébként se hinném, hogy a nagyobb renderelt érték többet érne mint a valós kijelző pixel száma, hiszen úgy is a valós kijelzőt látod ráadásul nagyítva."
De tobbet er, ha a kijelzo nativ felbontasaban renderelnel akkor kepminoseg romlana ugyanis egy renderelt pixel tobb fizikai pixelt takarna es te epp az ellenkezojet akarod elerni. A lenyeg pl. itt van mindjart az elejen [link] vagy picit mas szemszogbol (hehe) itt [link] A masodik linknel lathatod egyebkent hogy miert szebb valamivel a kepe a CV1-nek mint az eredeti Vivenak meg ha ugyanazokat a kijelzoket is hasznaljak. A PPD (pixels per display) ertek magasabb a CV1-nel mert valamivel kisebb a FOV."Én itt inkább azt gondolom, hogy natív 4K megjelenítés lenne jó minimum szemenként. Ilyenkor nyilván nincs semmi trükk ami ronthatna a látványon."
Nem eleg, lasd feljebb." a szúnyogháló és részletesség probléma egyértelműen a felbontás korlátai miatt van."
Nem csak a felbontasbol adodik hanem (ami talan fontosabb) a kijelzo pixelei kozott ures/fekete terbol is. Ket azonos felbontasu es fenyereju kijelzonel az lesz a jobb (kevesbe halos) amelyiknel kisebb a pixelek kozti ter. A Samsung ezt probalta megoldani az Odyssey+ anti-SDE retegevel. Mivel a szemed a vilagos reszeket (pixeleket) latja jobban a kis elmosodas amit bevittek azt jelentette hogy a fekete reszt nem latod vagy nem veszed annyira eszre. Az eredmeny az lett hogy nincs SDE, viszont olyan eles kep sincs mint a tobbi HMD-nel mert ott az enyhe elmosodas.En mondjuk nagyon varok egy legalabb Index FOV-al, Reverb felbontassal es Rift S inside-out tracking-el ellatott wireless HMD-t lehetoleg kenyelmes fejtartoval es beepitett fulesekkel Csak ez meg odebb van, ha 2021-ben (a vege fele) jonne valami akkor az mar nem lenne rossz es aranylag koran jott.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
- Eladó gamer PC (Ryzen 5 7600X/16GB DDR5/512GB SSD/RTX 4070 Super)
- Eladó gamer PC (i5-6500/16GB DDR4/120GB SSD+320GB HDD/GTX 1050Ti)
- Eladó új gamer PC (i5-12400F/16GB DDR4/512GB SSD/RX 7600)
- Eladó gamer PC (i5-8500/16GB DDR4/256GB SSD+500GB HDD/GTX 1650 4GB)
- Eladó gamer PC (i5-9500/16GB DDR4/256GB SSD+500GB HDD/GTX 1660 6GB)