Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peti78

    őstag

    válasz xEon1337 #7026 üzenetére

    Elég baráti árnak tartom.

    Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G

  • gaborbol

    őstag

    válasz xEon1337 #7026 üzenetére

    En az S80-nal akartam lengokarba szilentet cserelni es volt is hozza kezi celszerszamom, de vert pisaltam mire ki tudtam cserelni, persze csak az egyiket. A vizszinteses elhelyezett darabot egyszeruen nem birtam kiszedni belole.
    A vegen inkabb megvettem a komplett lengokart, azert az a "2 csavar kitekerese" leizzaszt majd rendesen. Par orat el lehet vele jatszani, a vegen valami 3 meteres vasruddal pajszeroltam be a helyere az also gombfejet. Azt is konnyu szetverni a kiszereles kozbe ha jol ossze van rohadva, abbol is volt ketto uj , ha esetleg be kene tenni, hogy ne kelljen szetszedni megint.

    Annak fenyeben, hogy tenyleg milyen melo szerintem nem elborult osszeg az sem, es persze az sem mindegy, hogy milyen anyag megy bele. Fix, hogy gyarit tennek csak bele,

    [ Szerkesztve ]

  • xEon1337

    őstag

    válasz xEon1337 #7026 üzenetére

    Ma voltam szervizeltetni a C30-at.

    A korábbi hozzászólásban felsorolt tételek voltak, de valami kedvezmény is volt a héten, így kompletten fizettem 53.630-at, ami elég jó szerintem. Végig ott voltam a kocsi mellett, tényleg ezeket rakták bele, mindent ott bontottak ki előttem. :)
    Egyedül a szervófolyadék cserével kapcsolatban vannak fenntartásaim. Beleokoskodtam, hogy bár én csak fotelszakértő vagyok és a youtubeon láttam róla videókat, de ott minden esetben lehúzzák alulról a csöveket, féktisztítóval átmosták a tartályt és hosszadalmas után töltögetés, kormány mozgatás, után töltögetés, motor pillanatra beindítása műveletek sorozatával tényleg az egész rendszerben kicserélődik a folyadék..
    Itt meg csak leszívták ami a tartályban volt, feltöltötték a MAX szintig és ennyi. Amikor a csövekben a tartály tartalmának szerintem a két-háromszorosa is benne van.. na szóval ezt majd máskor egy másik helyen újra megcsináltatom rendesen. Elvileg úgy szokták, hogy a kormányszervó csonkot ők is lekötik valahol a motortér mélyén, csak ebben az esetben konkrétan nem érték el sehogyan, így maradt ez a semmit nem érő megoldás. Majd hétvégén én is megcsinálom ezt a leszívás, újratöltés dolgot, mert több, mint a felét hazahoztam, ez még nekem is menni fog ilyen szinten.

    A szilent csere még várat magára, meg akarom nézetni egy másik helyen, nehogy olyan részegységet cseréljünk, ami felesleges, ha az nem oldja meg a nyöszörgést.

    "Less but better" - Dieter Rams

Új hozzászólás Aktív témák