Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CYBERIA

    őstag

    válasz xtech2 #1969 üzenetére

    Azért mert hiányzik az az (Volvo szempontból tradicionális) átmenet a 4 és a 6 hengeresek között, ami elválasztja a „kispolgári” négyhengereseket a „nagymenő” hathengeresektől.
    1992 óta elég sokat bizonyítottak a B52-es motorok, nekem meg anélkül nem Volvo a Volvo.
    Pedig már volt FlexiFuel változat is, kár volt feladni a fejlesztést. Manapság egy 2,5 literes öthengeresből kényelmesen ki lehet hozni 350 lóerőt, dízeles nyomatékkal, de úgy hogy alul is-felül is tol. Persze nekem elég lenne egy mostani T5 teljesítménye is (ami a vicc kedvéért most már négyhengeres), csak legyen meg az az öthengeres élmény. Valójában nekem ez számít. Persze én sosem a racionális-funkcionális oldaláról közelítettem meg az autózást. ;]

    APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

Új hozzászólás Aktív témák