Új hozzászólás Aktív témák
-
CYBERIA
őstag
Saját tapasztalattal nem rendelkezem, azt mondják jó. Egy V70-et nyilván nem repít, de lehet vele közlekedni, és a fogyasztása is kimondottan jó. C4-ben persze erősebbnek tűnhet.
Nem tudom mi lesz a vége a dolognak, mert egy-két erős négyhengeres elfér, de az sose lesz olyan, mint egy 5 vagy 6 hengeres. Persze mire legközelebb kocsit veszek, lehet, hogy henger sem lesz benne.
Volvo to Offer Sport and Comfort Chassis Options on Facelifted S80
Volvos sexa – en pigg åttioåring
AB Volvo visar fortsatt intresse för Volvo Personvagnar
Ska Volvo köpa tillbaka Volvo?Tehát arról van szó, hogy a Volvo AB lehet, hogy visszaveszi a Volvo Cars-t!
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Kázmér: az alapvető különbség a 4, 5 és 6 hengeresek között, hogy a hengerszám növekedésével egyre nyugodtabb járású a motor, egyre lágyabb, a munkavégzési ütemben van átfedés, ezt feltöltéssel pótolni nem lehet, szóval ebben a kérdésben egyetértés van.
Amit mondasz a D5-ről az alap kéne hogy legyen, plusz egy-két dimenzióval bővíteni a motorvezérlést nem nagy kunst.
sharpapa: biztosat nem lehet tudni, azt mondják 2010-re jön, most hogy ez mit jelent pontosan, azt nem tudom, de szerintem van rá esély, hogy az idén megjelenik. Kb. addig marad gyártásban a mostani, bár úgy rémlik, valahol olvastam már olyat, hogy már nem sokáig vesznek fel rendelést. Szerintem a Volvo Autó Hungáriától kéne megkérdezni, ők többet tudnak.
A biturbós D5 pedig már el is készült, nemrég volt róla szó, az 518. hsz-tól olvashatók a megjegyzések: [link]
Ha engem kérdezel, nekem is jobban tetszenek a régi szögletesebb, letisztultabb formák, de sajnos bent a Volvónál máshogy gondolkodnak.
Tény, hogy az S60 jól néz ki, de én így vagyok a mostani S80-nal is, az S70, S90, 850-nel is (ha már sedan).
3. V70-nél is csak a hátsó lámpákat kéne lecserélni valami ódivatúbb oszloposra.Jut eszembe, háromszázasokkal van valakinek tapasztalata?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz sharpapa #789 üzenetére
Lehet, hogy nyáron egy 300-as is bekerül a családba, öcsémnek kell valami olcsó, egyszerű, megbízható gép, majd meglátjuk hogy felel meg ezeknek a követelményeknek.
Nem nagyon ismerem még ezeket, azért kérdezősködöm mindenhol.Most konfigurálgattam V70-est, a Premium Sound hangrendszer elég jónak néz ki Dynaudio hangszórókkal, hallott már valaki ilyet?
[ Szerkesztve ]
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz Versus82 #791 üzenetére
Építenék, 10-20 évvel régebbi kocsiknál még működött a dolog, de egy zsír új V70-be már nem olyan egyszerű beilleszteni egyedi konstrukciót.
Az ár-érték arány nyilván sokkal jobb a saját (főleg ha az ember amúgy ért is hozzá), de ebben már a fejegységnek sincs DIN helye, szóval nem egyszerű dolog. A másik dolog meg az, hogy ez így dizájnban meg mindenben illeszkedik a kocsihoz, most egy akármilyen fejegységgel k* nehéz lenne összehozni a navigációt, meg a többi dolgot. Korábban nem voltam híve a gyári dolgoknak, de mostanában úgy vagyok vele, hogy sz@r megbontani egy ilyen kocsit, szóval inkább a gyáriból a legigényesebb menjen bele, mást nem tudok vele kezdeni. Már a mostani V70-em is valami lehetetlen darab, nem DIN szabványos Volvo csatlakozókkal, külső erősítővel, igen nagy munka átalakítani.Nem tudom milyen kocsid van, hány hangszóróval, de biztos, hogy ugyanarról a rendszerről beszélünk? Ez a „Premium Sound” audio rendszer 12 hangszóróval, 5×130W, 420 000 Ft a felár, + a „Kiegészítő mélysugárzó a csomagtér alatt” 2x130W, 135 000 Ft-ért.
Rohadt sok pénz, de egy 15 milliós kocsinál erre már nem szabad sajnálni, mert (szerintem) más lehetőség úgy sincs.Kettes Golfba, Škodába, meg ilyen régebbi kocsikba kellemes dolgokat összehoztunk, de azokat még lehetett faragni. Mostaniaknál még az alsó-középkategóriások egy részéhez (C30-hoz pl. nem) hozzá lehet nyúlni, de felette már nagyon integrálva vannak a dolgok, aminek megvan az előnye is, de foglalkozni már nem tudok velük.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz Versus82 #793 üzenetére
Az igen, az már tényleg elég komoly.
S60-ban még ki lehet kapni, de azon kívül már szinte mindenben a lebegő konzol van betéve, az meg egy „kicsit” más. Ez valami Alpine D-osztályú cucc, legalább is a premiumban.
...„én se értek hozzá, elvittem egy profihoz”...
Én szívesebben csinálnám magamnak, de mondom, ezeknél már nem olyan „egyszerű”, mint régen volt. Mondjuk a gyárinak megvan az az előnye, hogy a mélynyomó nem foglalja el a fél csomagtartót, hanem bele van integrálva. Persze biztos nem is szól úgy...[ Szerkesztve ]
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz Versus82 #795 üzenetére
Igen, pont erre mondom, hogy nehéz ügy
Amiről tudok:
-DAB (feláras)
-CD, MP3, WMA
-AUX, USB, BlueTooth (feláras)
Így leírva nagyjából elég, mondjuk WAV, FLAC és APE még jól jönne.Persze ez az egész csak gondolat szintjén kezelendő, egyelőre messze vagyok attól, hogy zsír új V70-em legyen.
Gáborgyerek: „This light will come on at 7,500 mile (12,000 km) intervals, after 750 hours of driving or after 12 months, whichever occurs first, to remind the driver that the service interval has been exceeded. The light will stay on for 2 minutes after start until reset by the servicing retailer.”
Szerintem inkább szervizbe vidd, valószínűleg épp aktuális egy olajcsere, vagy valami.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Volvo XC60 SUV gets the Heico Sportiv Treatment
2012 Volvo XC90 - Allegedly Official Screenshot of Next-Gen Crossover
Nästa Volvo XC90 – en första glimt
Nya Saab 9-5 - nu börjar det brännas!
"GM tog Saabs vinst!" hävdar fackledare
Volvo S60 - tack och hejdå!APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Én úgy vagyok vele, hogy az XC60 eleve nem nagyon tetszik, amit az S80-ból kihoztak az elég jó lett, szóval nem biztos, hogy velük van a baj, szerintem maga kocsi nem valami jó alapanyag.
A tartókkal kapcsolatban egyetértek, mondjuk nálam eleve nincs funkciója.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Ford träffar flera Volvo-intressenter
Saab fasar ut sitt samarbete med GM
Volvo V70 2,5 FT Bi Fuel blir bränsletrimmad
Langt fra SkandinaviaAPU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
lorcsi: enyhe PCC beütés.
sharpapa: R változat már amúgy sem. Még jó, hogy nem rég kérdezted, most itt a válasz.
Egyébként úgy is van, adjunk csak el mindent a kínaiaknak jó olcsón, kapjanak csak technikát, hadd hozzák be az olcsó szarjaikat. Vágjuk a fát magunk alatt, komolyan mondom. Most mintha nem lenne így is elég baja az iparnak, mintha nem lenne így is épp elég nagy a konkurencia, még a kínaiakat is erősítjük
Gratulálok.Persze még nem dőlt el semmi, remélem a pénzügyi szakemberek, managerek stb. gondolnak a jövőre is.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Na?
A GM és a Saab ötéves alkatrész-megosztási szerződést írt alá
Kommande Saab-modeller säkrade – Saab fortsätter låna GM-delar
Ford närmar sig försäljning av Volvo
GM-samarbete säkrat för SaabAPU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
[ Szerkesztve ]
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Ja, piszok jó autó, de formaterv szempontjából sehol sincs a 850R-hez képest, semmi Volvós.
(#811) tkazmer: szerintem azért ahhoz kevés, hogy kirántsa őket a sárból.
Mi az a ház? Elhiszem, hogy k~ modern, de gusztustalan sz¤rul néz ki
A 740 limuzint meg kíváncsi vagyok, hogy ki használja és mire
Bőrrel kapcsolatosan nekem az a véleményem, hogy a szellőztetett bőr az, amit esetleg kiválasztanék, egyébként nem annyira szeretem kocsiba, kabátnak viszont annál inkább.
[ Szerkesztve ]
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Az, meg az hogy ragadsz bele.
Tisztításban tényleg jó, ebben már csak a műanyag jobb.
Egyébként számomra kevésbe kellemes az érintése, mint a szöveté, és amit még nagyon utálok a bőrben, az az, hogy kopik, de nem úgy, mint a szövet, hanem töredezik, repedezik, nyűgös. Tudom ápolás és minőség kérdése is, de a jelenség létezik.(#818) tkazmer: hát persze, hogy nem mindegy, de ha egy zsír új S60-ast dobtak volna ki (nem feltétlenül abban a stílusban, aminek a megjelenésére várunk), valószínűleg azt is vinnék. Bár mostanában nagy sláger a terepjárónak látszó, terepjárásra korlátozottan alkalmas közlekedési eszköz, a SUV és leszármazottjai, valószínűleg ez a divat is közrejátszik. Lehet benne valami, mert mindenki csinál ilyesmit: Q5, GLK, X3, és a többiek.
Ház: igen, ez már egy fokkal jobb, nekem igazából kétféle stílus tetszik: a népi és a klasszikus.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Igen, hát ez egyértelmű, láttuk a képeket.
Érdekes, hogy neked pont már az indiai Tata berkeiben készült/befejezett XF tetszik, nekem jobban bejön az XJS, vagy az XJ enyhe 140-es Volvo beütéssel:
Ettől függetlenül jól fog kinézni az S60, csak abszolút nem illik egy VOLVO-hoz!!!
És nekem alapvetően ezzel van bajom.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
DB9 jól néz ki, de hát ebben kategóriában szinte minden.
Egyébként BMW-vel is az a bajom, mint az S60-nal, gyakorlatilag nincs sima felület az autón, mindenhol bugyrozódik, tele van hajlításokkal, hurkákkal - teljesen feleslegesen. Másik mániám a lámpa, ott lehet a legtöbbet nyerni vagy bukni forma szempontjából, pl. a 3-as, de főleg az 1-es BMW (írhattam volna az új E-Klassét is) is egyszerűbb lámpákkal sokkal jobban nézne ki, bár mégy úgy is nőiesen gömbölyded lenne. Nem sok mindent örökölnek ezek az E30-tól a négy keréken kívül, pedig az nagyon el volt találva.
„van, aki a kombikra esküszik. van aki számára a konzervativizmust jelentik.”
Nálam a felépítés nem szempont, viszont épp a konzervativizmus az, ami kiveszőben van az újabb Volvókból, én mindig is annak a híve voltam, hogy ha valaki elindul egy (jó) irányba, akkor tartózkodjon az éles váltásoktól, mert az új irányzat nem biztos, hogy jól áll. Eddig a visszafogott, komoly arculatú kocsikról volt híres a cég, erre most itt az XC60, jön az S60, friss fiatalos, lezser. Ezzel lehet, hogy növeli az eladását, de a régi stabil vásárlók egy részét elbizonytalanítja, valamint a márka arculatát is bizonytalanná teszi.
Ez az S60-ra tökéletesen igaz.
Mondd meg, hogy akinek a régi S60 jött be, az most mit kezdjen magával? Az új nem alternatíva, mert teljesen más, még csak szedánnak sem minősíthető egyértelműen, pedig a nevéből ugye arra lehetne következtetni.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Korosodó tradíció - Saab 9-3 SportCombi teszt
Távozik a Volvo vezető tervezője
Volvos Steve Mattin slutar
Steve Mattin slutar som designchef på Volvo!
Volvos designchef Steve Mattin slutar!
Volvo kan vinna på krisenTehát az a helyzet, hogy távozik a Volvo Chris Bangle-je. Kíváncsi vagyok ki lesz az új van Hooydonk, folytatja-e amit Mattin elkezdett, vagy egy visszafogottabb stílust fog képviselni?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Persze, sokat változtak, de még így is inkább a konzervatív vonalat képviselik. Ellentétben az XC60/S60-nal, de kicsit a C30 is kilóg.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Kérem, végre eljutott a dolog addig, hogy meg tudom mutatni az új, a 205 lovas D5 nyomatékgörbéjét:
Tehát a kép bal oldalán a D5244T10, a jobb oldalán a D5244T4 teljesítmény- és nyomatékgörbéje tekinthető meg.
Pluß az S80 facelift-ről egy-két kép és video itt.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Rajta, csak rosszul.
Az S60 vajmi keveset fog profitálni belőle, ha csak négyhengeres motorok lesznek hozzáNa, van egy jó hírem is, úgy látszik visszajön a Volvóhoz Peter Horbury, az a Peter Horbury, akinek sok vér helyett a 850 utáni Volvók tervezése tapad a kezéhez, az XC60 és a még útban lévő S60 kivételével. Ha ez egyensúlyt teremt, akkor csak azt mondhatom rá, hogy jó ötlet visszajönni.
Befejezték a Volvo S60-as gyártását
Horbury tillbaka som designchef hos Volvo
Peter Horbury gör comeback som designchef hos Volvo
Sista Volvo S60 rullade ut från fabriken i morse
Saabs plan B – bli underleverantör
Bilförsäljningen fortsätter nedåt – stort ras för Saab
Maud Olofsson är i USA för att rädda SaabAPU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Egyébként a 2.5T is megerősödött 200 LE és 300 N·m -ről, 230 LE és 340 N·m -re.
Részleteket nem tudok, még elég friss a dolog...APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Passz, igazából azt sem tudom kinek a fejéből pattant ki az ötlet.
Én azért zárnám ki, hogy csak négyhengeresek lesznek mert OK, 180 lóerő négyhengeresből elfogadható, mondjuk a mostani szívó öthengeresek helyére. De az kizárnám, hogy a T6-ot is négyhengeres motorral pótolják, ez az autó ahhoz elég nagy, tegyünk értelmes motorokat is a motorháztető alá.
Még egy kétliteres turbós négyhengeres elfér az 1.6 mellé, 220 lóerő körül, de ha bevezetik a közvetlen befecskendezést az öthengereseknél is, akkor a mostaniaknál kb. >10%-kal erősebbek lesznek, alacsonyabb fogyasztás mellett.
Az én véleményem tehát az, hogy 300 lóerőhöz közelítve egyre nő a valószínűsége annak, hogy azt a teljesítményt öthengeres motorból hozzák ki.AMD Power: az is Horbury nevéhez fűződik.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Volvo V60 – första skisserna på kombin
Ilyeneket ír, hogy az A4, a C-osztály, és a 3-as mellé pozicionálják, hossza 4,7 méter körül lesz. Aztán leírják, hogy a GTDi motorral mi van, lesz start-stop rendszer, PowerShift, elektromos szervó, DRIVe, zárható lesz a hűtőrács hidegben, sík lesz az alja, sok lesz benne a könnyűfém.
Biztonság szempontjából lesz „Collision Warning with Full Auto Brake” - ezt azt hiszem felesleges lefordítani - , meg a régi rendszerek továbbfejlesztései.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz zsolt1129 #838 üzenetére
Én pont fordítva gondolom
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Épp a római számokról olvastam, és csak most tűnt fel, hogy a latin XC 90-et jelent arab számokkal
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Idézek a 2009-es használtautó katalógusból:
„
Szerviztapasztalatok:
A Volvo kisautója az S40/V50 család rövidített padlólemezére épül, műszaki megoldásainak többsége is megegyezik a nagyobb testvérekével. A motorvezérlő elektronika frissítése sok esetben megoldhatja az indítási nehézségeket. A központi számítógép lehet a felelős a rádió, a CD-lejátszó és az egyéb elektromos kényelmi berendezések hibás működéséért; a megoldás az újraprogramozás. A kipufogógáz visszavezető szelepe (EGR) szintén hibaforrás: elkoszolódhat, a tisztítást szakszervizben érdemes elvégeztetni. Több tulajdonos is panaszkodik a szélzajra és beázásra. A probléma általában abból adódik, hogy az elektromos ablakemelő nem húzza fel teljesen az oldalablakot, és a parányi résen beszökik az eső, s befúj a szél. Itt is a számítógép programozása segíthet. A napfénytetős autóknál nagy szélzajjal találkozhat a tulajdonos, de nem nyitott állapotban, hanem zártnál. A jelenségért a tömítés lehet a felelős. A kábelköteg hibája zárlatot szélsőséges esetben tüzet) okozhat, s előfordulhat, hogy a sebességváltó egyes fokozatba váltáskor recsegve és nehezen engedelmeskedik. A futómű felől érkező fémes zajok legtöbbször a fékhez vezetnek: a tárcsa és a porvédő összeérnek. A javítás egyszerű és gyors.Hibalehetőségek:
Zárlatos kábelköteg, hibás motorvezérlő elektronika, EGR-szelep meghibásodása (dízel), szélzaj és beázás az oldalablaknál, zajos napfénytető, rossz CD-lejátszó, fémes zajok a futómű felől, recsegő sebességváltó.
”Hozzátenném még azt, hogy a Toyota Corollánál a lista nem rövidebb.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Én azt mondom, hogy mindig szerencse kérdése, a népítéleten is vannak 1 meg 2 csillagos Corollák.
Alapvetően nem megbízhatatlanok a Volvók, a C30 sem, de fekete bárány lehet bármelyik márkánál, akár Volvo, akár Tojoda. Akinek a megbízhatóság az elsődleges szempont az Porschét vegyen, sokkal megbízhatóbb bármelyik japánnál
Én senkit semmilyen kocsira nem beszélek rá, de tudom ajánlani a Volvo márkát. A C30 a Volvón belül kicsit kilóg a sorból, de nem rosszabb, mint a többi, csak kevésbé praktikus.
„Milyenek egyáltalán a Volvó dízelek?”
PSA-FordMire vagy kíváncsi?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz PotyaPetya #848 üzenetére
Üdvözöllek a klubban
Épp időben szeRezted be a gépet, nekem már a katalógust sem akarták kiküldeni
Még egyszer gratulálok, a belső tere valami elképesztően jó, imádom!
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Na most még azt tudni kell, hogy a négyhengeresekhez a váltó is más, mint az öthengeresekhez.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Külalak miatt lóg ki, írtam hogy nem rosszabb, tehát minőségileg nem lóg ki
Öthengeres dízelt a C30-ba is lehet kérni, de nekem az a véleményem, hogy túl rövid és könnyű autó ez egy ekkora motorhoz, elég orrnehéz lenne. Ide lenne jó valami kicsi turbós motor, ami viszont jelenleg nincs.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz PotyaPetya #856 üzenetére
Nem, én V70-es vagyok.
De az S60R legalább annyira tetszik, ha nem jobban
Sajnálom is, hogy leállott a gyártása.Lövésem sincs hol van ilyen fékhez alkatrész. Márkaszervizben biztos, azon kívül meg jó kérdés, talán kérdezd meg az indexes Volvo fórumon.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Na igen, valószínűleg valami jeladóhiba, az ilyesmi általában aránylag „olcsón” megúszható, tehát 5 számjegyű összeg.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz PotyaPetya #862 üzenetére
PowerShift-ről más lenne a véleményed
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Volvo offers R-Design Sport Package on DRIVe Models
Volvo DRIVe R-Design - snål och tuff!
Volvo C30, S40, V50 DRIVe tuffare med R-design
Volvos Kina-vd: "Den blåögda tiden är förbi"
Shanghai: Geely behöver inte Saab!
"Volvo kan ryka när som helst"
Ska norska staten köpa Saab?
Prisbomber fra Volvo
Video: Fra gatebil til løpsbilAPU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Szép, de azért a viccet nem értetted meg
Ugyanis arról van szó, hogy a DRIVe modellhez (ami alapvetően takarékos) lehet kérni R-Design -t (ami viszont sportos). Na most a kettő itt éppen megfér egy autóban, de van a dologban egy kis furcsaság. Miért akar valaki sportosnak látszani, miközben éppen spórolós?
Egy T5 mellé természetes, de még a 2.0-hoz is elmegy. Az 1.6D DRIVe mellé viszont a legkevésbé.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Mondjuk attól még, hogy nem az 1.6-os dízelt veszi, nem kell feltétlenül rámennie még a gatyájának is üzemanyagra. Nekem úgy tűnik, hogy feláldoznak egy kis presztízst a bevétel oltárán. Tudom, most szükség van rá.
Na most amiről beszélsz, az papíron (mérve) nem olyan gyönge 3000 alatt.
Alacsony fordulaton nem sokkal erősebb ennél a T4 sem, meg az 1.9D sem.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Ez a B5244S, de a B5254S is teljesen így néz ki. Az S60-hoz az utolsó pillanatig elérhető volt. Érdekes módon az öthengeres 2 literes turbós is.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Na ezt nézzétek meg:[link]
Nekem kimondottan tetszik, el tudnám viselni a valóságban is.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Nem!
Te nem érted a lényegét
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Van itt valakinek 150 kW feletti teljesítményű járgánya?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
Peugeot 206 SW?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Dupla adóról hallottál-e?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Ha megméretnéd, tuti hogy jó ha 140 kW meglenne, persze vannak kivételek, olyan is van, ami több, mint amit gyárilag megadnak.
De azt nem tudom mit kell csinálni, hogy a mérést elfogadják.Szerk: én azért nem sok 150 kW feletti kocsit látok szaladgálni. Egyébként hülyeség, mitől különbözik egy 149 kW-os autó egy 151 kW-ostól, hogy kétszer annyit kelljen rá adózni?
[ Szerkesztve ]
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Az van, hogy amennyivel erősebb az autó, annyival többet is fizet teljesítményadót/súlyadót.
Másfelől az üzemanyagon is elég sok az adó, nyilván az erősebb autó többet is fogyaszt általában, tehát ott is az erősebb nagyobb bevételt jelent. Tehát az ami most van, az nagy lehúzás, de legalább valamennyire igazságos.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Tudom lerágott csont, de rendszeresen ezzel a mumussal riogatnak minket: Kínaiak vehetik meg a Saabot
Ennél ez sokkal jobban tetszett:A norvég kormány veheti meg a SAAB-otAPU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Egyéb...
Saab: 10 intressenter kvar - vem blir köpare?
Saab 9-5 på kornet
9-3X: Mer allroad enn offroad
Volvovd önskar snabb säljprocess
Saab Fashionista Concept – Volt i designerkläder
Nya Saab 9-5 hårdkör på RingenAPU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Lehet, hogy Volvo fan valamelyik minister
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen